Νηπιαγωγοί μηνύθηκαν από γονέα στα Χανιά, γιατί στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος και της ενασχόλησής τους με την ενότητα «Σώμα», ανέφεραν τις επιστημονικές ονομασίες των γεννητικών οργάνων στα παιδιά.
Ο μηνυτής κατηγορεί τις εκπαιδευτικούς ότι προέβησαν σε έκθεση ανηλίκων σε κίνδυνο και στην εκ προθέσεως ψυχική κακοποίηση ανηλίκων.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΕΠΕ) Χανίων, με σημερινή του ανακοίνωση, «στηρίζει τις συναδέλφισσες νηπιαγωγούς του 19ου Νηπιαγωγείου Χανίων, οι οποίες μηνύθηκαν από γονέα γιατί στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος και της ενασχόλησης τους με την ενότητα “Σώμα”, ανέφεραν τις επιστημονικές ονομασίες των γεννητικών οργάνων στα παιδιά τους».
Όπως αναφέρει:
Το Δ.Σ. κηρύσσει 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας στις 8 Δεκεμβρίου, από τις 11 π.μ. μέχρι τις 2 μ.μ., και καλεί σε παράσταση διαμαρτυρίας την ημέρα της δίκης στο Δικαστικό Μέγαρο Χανίων στις 11.30 π.μ.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Χανίων σημειώνει, ακόμη, τα εξής: «Να θυμίσουμε ότι για την ενότητα το “Σώμα” είχε προηγηθεί σχετική ημερίδα για τους γονείς του 19ου Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Χανίων, από τις τέως σχολικούς συμβούλους Π.Α κ. Κασσωτάκη και Δ.Ε κ. Γερούκη με θέμα “Προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη – σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στην πρώιμη ηλικία”.
Ο μηνυτής κατηγορεί τις εκπαιδευτικούς ότι προέβησαν σε έκθεση ανηλίκων σε κίνδυνο και στην εκ προθέσεως ψυχική κακοποίηση ανηλίκων.
Πρόκειται για παρέμβαση στο εκπαιδευτικό έργο και προσπάθεια τρομοκράτησης των συναδέλφων, οι οποίες ακολούθησαν το αναλυτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου και τις σύγχρονες θεωρίες της μάθησης.
Σε μια περίοδο που εξελίσσεται μια συντονισμένη επίθεση σε βάρος των εκπαιδευτικών από την πολιτική ηγεσία και επιχειρείται να τους επιρριφθούν όλες οι ευθύνες για τα δεινά της εκπαίδευσης, μέσω της αξιολόγησης, είναι ανάγκη να υπερασπιστούμε την παιδαγωγική ελευθερία με βάση τις θεωρίες της μάθησης.
Οι γονείς είναι μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας με πολύ σημαντικό αλλά διακριτό ρόλο, και κάθε προσπάθεια επέμβασης στο εκπαιδευτικό έργο και στοχοποίησης συναδέλφων μας, μας βρίσκει κατηγορηματικά αντίθετους».