Πολιτική

4 αντιδήμαρχοι Άργους στο συνέδριο «Marketing και Branding Τόπου» στο Βόλο

 

Στο «2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing και Branding Τόπου» στο Βόλο, συμμετείχε ο Δήμος Άργους – Μυκηνών, με εκπροσώπους τους αντιδημάρχους Δημήτρη Κρίγγο, Χρήστο Πετσέλη, Θόδωρο Οικονόμου και Βασίλη Τάγκαλη.

 

Σε δήλωσή του ο αντιδήμαρχος Άργους Μυκηνών Δημήτρης Κρίγγος ανέφερε τα εξής:

 

Ολοένα και περισσότερες πόλεις διεθνώς επιχειρούν να βελτιώσουν την εικόνα και την φήμη τους με βάση τις πρακτικές του marketing και branding του τόπου. Ζητούμενο είναι η προσέλκυση νέων κατοίκων, τουριστών και επενδυτών και η πρόκληση αισθήματος τοπικής υπερηφάνειας στους κατοίκους. Η τάση αυτή συνοδεύεται από την αναζήτηση ενός θεωρητικού πλαισίου, καθώς και μεθοδολογικών εργαλείων, για το σχεδιασμό και την αξιολόγηση της εφαρμογής των αντίστοιχων στρατηγικών, προκαλώντας μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα επιστημονική συζήτηση. Στην Ελλάδα οι υπεύθυνοι των πόλεων αναζητούν τρόπους ώστε να βελτιώσουν τον τρόπο προβολής τους. Το Μάρτιο του 2012 οργανώθηκε στο Βόλο το 1ο Συνέδριο Marketing και Branding του Τόπου με μεγάλη επιτυχία και με ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο. Το 2ο Συνέδριο συνέχισε την προσπάθεια, προσκαλώντας ειδικούς επιστήμονες, στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και επαγγελματίες να παρουσιάσουν την εμπειρία τους στο αντικείμενο.

 

Οι Θεματικοί άξονες που πραγματεύθηκε το συνέδριο είναι οι εξής:

 

1. Το Μάρκετινγκ και Branding Τόπου ως εργαλεία στην ανάπτυξη των πόλεων και των περιφερειών
2. Ο ρόλος της κοινωνίας των πολιτών στις διαδικασίες του Μάρκετινγκ και Branding Τόπου: Συμμετοχικός σχεδιασμός, συντονισμός εταίρων και επίλυση συγκρούσεων
3. Η πολιτιστική κληρονομιά, η δημιουργικότητα και οι πολιτιστικοί φορείς ως στοιχείο Προβολής της Ταυτότητας του Τόπου
4. Οι επιδράσεις της διοργάνωσης φεστιβάλ και ειδικών γεγονότων στην εικόνα της πόλης
5. Διαχείριση και προβολή προορισμού στο πλαίσιο της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης
6. Μάρκετινγκ και Branding Τόπου για την προσέλκυση επενδυτών και επιχειρήσεων
7. Η εφαρμογή και η αξιολόγηση του αποτελέσματος των διαδικασιών Μάρκετινγκ και Branding Τόπου
8. Η Eικόνα του Tόπου (αρχιτεκτονική, urban design, communication design, logo design)
9. Ερευνητικά εργαλεία και μέθοδοι αξιολόγησης στρατηγικών
10. Nation Branding και Διεθνής Διπλωματία
11. Place e-marketing. Κοινωνική δικτύωση. Διεθνή δίκτυα
12. Τοπίο και ταυτότητα
13. Η εικόνα και η ταυτότητα των ελληνικών πόλεων

Share
Από τα
argolika.gr

Πρόσφατα

Νικητής στο φινάλε της Γ΄Εθνικής ο πρωταθλητής Παναργειακός – Η τελική βαθμολογία

Με νίκη έριξε την αυλαία της παρουσίας του στη Γ΄Εθνική ο πρωταθλητής Παναργειακός. Οι "Λύκοι"…

23 λεπτά πριν

Η βασική συνταγή για πασχαλινά κουλουράκια

Η βασική συνταγή για πασχαλινά κουλουράκια Tα πασχαλινά κουλουράκια, το γλύκισμα που με τη μυρωδιά…

5 ώρες πριν

Πέθανε ο αθλητικογράφος Στράτος Σεφτελής

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 68 ετών ο παλαίμαχος αθλητικογράφος Στράτος Σεφτελής μετά από…

6 ώρες πριν

Ξενάγηση του ΣΔΕ Ναυπλίου από την παιδαγωγική ομάδα του ΚΕΠΕΑ Νέας Κίου

Ανακοίνωση του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Ναυπλίου Την Τρίτη 23-04-2024 είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε μια…

7 ώρες πριν

Επίσκεψη του υποψήφιου ευρωβουλευτή Κώστα Τσουκαλά στο Άργος

Επίσκεψη του Κώστα Τσουκαλά στο Άργος O υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ Κώστας Τσουκαλάς επισκέφθηκε το…

8 ώρες πριν

Σωματείο Εργαζομένων Νοσοκομείου Ναυπλίου: Συμμετέχει στη συγκέντρωση την 1η Μαΐου

Το Σωματείο Εργαζομένων Νοσοκομείου Ναυπλίου τιμά την 1η Μάη, ημέρα πάλης διεκδίκησης και αλληλεγγύης της…

8 ώρες πριν