Με δήλωση του ο βουλευτής Αργολίδας του ΣΥΡΙΖΑ ΓιάννηςΓκιόλας χαρακτηρίζει ως σημαντικό το έργο που επιτέλεσε ο ΕΟΤ τη χρονιά που έφυγε με ορατά αποτελέσματα στο σύνολο της τουριστικής οικονομίας , αλλά και σε επίπεδο Αργολίδας –Πελοποννήσου.
To Υπουργείο Τουρισμού και η Υπουργός κα Έλενα Κουντουρά σχεδίασε το 2015, την Εθνική Τουριστική Πολιτική σε βάθος 4ετίας, η οποία ήδη αποφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα. Το 2015 ήταν ιστορική χρονιά ρεκόρ σε έσοδα και αφίξεις. Το 2016 συνεχίστηκε η αναπτυξιακή πορεία με 27,5 εκατ. αφίξεις ( έναντι 26,1 εκατ. το 2016). To 2017 έχει ήδη ξεκινήσει με διψήφιο ποσοστό αεροπορικών προκρατήσεων( +19%) στα περιφερειακά αεροδρόμια, προδιαγράφοντας μία νέα επιτυχημένη χρονιά.
Ο ΕΟΤ, που υλοποιεί την στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού για την προβολή της χώρας στο εξωτερικό, προχώρησε σε πλήθος δυναμικών δράσεων προώθησης του Ελληνικού Τουρισμού με απτά αποτελέσματα και σημαντικές διακρίσεις.
Αναλυτικά ο ΕΟΤ, το 2016:
Στον τομέα Στρατηγικής Επικοινωνίας:
Α) Διοργάνωσε 252 ταξίδια εξοικείωσης – για πρώτη φορά, λόγω ειδικών συνθηκών, και μέσα στη θερινή περίοδο – για καταξιωμένους στο τουριστικό ρεπορτάζ ξένους δημοσιογράφους και bloggers (συμμετείχαν 344 δημοσιογράφοι, 52 bloggers και 140 μέλη τηλεοπτικών συνεργείων) αλλά και μεγάλους T.O.s ( συμμετείχαν 382 τουριστικοί πράκτορες και opinionleaders) ανά χώρα, για την προβολή -κυρίως των λιγότερων γνωστών στο εξωτερικό – Ελληνικών προορισμών και τον σχεδιασμό τουριστικών πακέτων για τους πελάτες τους καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Ειδικότερα ο ΕΟΤ υποστήριξε ή / και διευκόλυνε συνολικά 23 τηλεοπτικές παραγωγές από Αμερική, Ρωσία, Κίνα, Γερμανία, Βρετανία Σουηδία, Νορβηγία Ολλανδία, Τουρκία, Ισραήλ και Ιταλία, μεταξύ των οποίων η παραγωγή ντοκιμαντέρ με θέμα τον Μινωικό Πολιτισμό από το TravelChannel Η.Π.Α.
Β) Από αυτά – 41 ταξίδια αφορούσαν στα νησιά που δέχθηκαν μεταναστευτικές ροές όπως Λέσβος, Χίος, Σάμος, Λέρος, Κως. Ειδικότερα για τη στήριξη των νησιών του Αιγαίου που δέχθηκαν τις μεγαλύτερες πιέσεις υλοποιήθηκαν :
1) Έξι τηλεοπτικές παραγωγές από μεγάλα ξένα τηλεοπτικά δίκτυα όπως Ρωσικό Ομοσπονδιακό Channel 1 TV, το Τουρκικό WorldTravelChannel και το Ισραηλινό κρατικό κανάλι Channel 1.
2) Διαδικτυακή Προβολή μέσω Google,Facebook ,Yahoo, Savoteur.
3)Προβολή κατά προτεραιότητα σε επιλεγμένα inflight περιοδικά (AirChina, ChinaEasternAirlines, LOT).
4) Συμμετοχή, άνευ κόστους, στα περίπτερα του ΕΟΤ στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις.
δ) Προβολή μέσω www.visitgreece.gr και socialmedia του ΕΟΤ οπτικοακουστικού υλικού: Π.χVideo για Χίο και Λέσβο, στο Youtube (Google) και Yahoo.
Γ) Σχεδίασε σειρά ενεργειών και εκδηλώσεων για το Αφιερωματικό έτος Ελλάδα- Ρωσία & Ρωσία- Ελλάδα 2016,με στόχο την ανάδειξη της χώρας μας ως τον πλέον ασφαλή και ελκυστικό τουριστικό προορισμό για τους Ρώσους τουρίστες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των αεροπορικών αφίξεων από τη Ρωσία κατά 25,6% (778.598 ) στο 11μηνο 2016.
Δ) Διοργάνωσε ή συμμετείχε, μέσω των Γραφείων Εξωτερικού σε 155 εκδηλώσεις Δημοσίων Σχέσεων και Μάρκετινγκ (Workshops-Σεμινάρια-Roadshow κ.α.)
Το συνολικό κόστος των παραπάνω ενεργειών ανήλθε σε 1.945.000 € (έναντι προϋπολογισμού 2,5 εκατ.€ ) με σχεδόν τριπλάσιο όφελος σε δημοσιότητα (mediavalue).
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι τα ταξίδια εξοικείωσης που πραγματοποίησαν τα Γραφεία ΕΟΤ ΜΕΓΑΛΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ, ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ και ΑΥΣΤΡΙΑΣ με συνολικό προϋπολογισμό Δημοσίων Σχέσεων 805.000 € αντιστοιχούν σε δημοσιεύματα συνολικής αξίας περίπου 2.300.000 €
Στον τομέα της Διαφημιστικής Προβολής :
Α) Δρομολόγησε διαφημιστικό πρόγραμμα ύψους δαπάνης € 13.650.000, το οποίο περιλαμβάνει δράσεις προβολής της χώρας σε στοχευμένες αγορές. Το πρόγραμμα υλοποιείται από τα 15 γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό (ύψους δαπάνης € 6.100.000) και από την Κεντρική Υπηρεσία ΕΟΤ (€ 7.550.000) και περιλαμβάνει:
Τα αποτελέσματα σύμφωνα με τις μετρήσεις της SIZMEK ήταν ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά. Τα διαφημιστικά μηνύματα του ΕΟΤ σε Μεγάλη Βρετανία, Η.Π.Α., Καναδά, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Ρωσία, Χώρες Μέσης Ανατολής κ.α ξεπέρασαν τις 600.000.000 εμφανίσεις (impressions), και έφθασαν σε 97 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες.
– Από τη Μεγάλη Βρετανία : +19%
– Από τη Γερμανία: +16%
– Από την Πολωνία: +7%
Β) Συμμετείχε σε 34 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις συνολικού προϋπολογισμού 5.790.960 €, μεταξύ των οποίων για πρώτη φορά φέτος και εκθέσεων θεματικού τουρισμού (Yachting, καταδύσεις κ.α.) και ειδικού κοινού ( μαθητές- φοιτητές, ηλικίες 50+ κ.α.).
Γ) Παρείχε τεχνογνωσία στις Περιφέρειες & τους Δήμους της χώρας για την επιλογή των δράσεων και των κατάλληλων εργαλείων προβολής, στο πλαίσιο της Ενιαίας Στρατηγικής Προώθησης και Προβολής του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Επίσης προχώρησε σε περισσότερες από 600 εγκρίσεις σε επιμέρους δράσεις Τουριστικής Προβολής Περιφερειών & Δήμων της Ελλάδας.
Κάποιες από τις γιορτές των επόμενων ημερών στην περιοχή του Άργους Γράφει η Δώρα Ν. Αντωνοπούλου…
Ο ...πρωτάρης Παναργειακός - Iστορικές στιγμές των «Λύκων» (έρευνα του Κυριάκου Παναγιωτόπουλου) Μια ιδιαίτερα αξιόλογη…
Κηδεία Κωνσταντίνου Σχοινοχωρίτη Τον αγαπημένο μας μπαμπά, παππού, προ-παππού ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΣΧΟΙΝΟΧΩΡΙΤΗ του Δημητρίου, ετών 90,…
6 Μαΐου: γεγονότα σαν σήμερα Εικόνες: Η σφαγή των προξένων στη Θεσσαλονίκη, συγκρούσεις κατά τη…
Το "κάψιμο του Ιούδα" στο Τόλο Αργολίδας Το βράδυ της Κυριακής του Πάσχα πραγματοποιήθηκε για…
Πασχαλινές ευχές από τον Αναστάσιο Πλατή Χριστός Ανέστη! Εύχομαι το Φως της Ανάστασης να φωτίζει…