Διακοπή υδροδότησης στη Νέα Τίρυνθα την Τετάρτη 3/6
Την Τετάρτη 3 Ιουνίου θα γίνει διακοπή υδροδότησης στο δημοτικό διαμέρισμα της Νέας Τίρυνθας η οποία θα διαρκέσει από τις 7πμ έως τις 3μμ.
Η διακοπή θα οφείλεται σε εργασίες επισκευής από τη ΔΕΥΑΝ του κεντρικού αγωγού υδροδότησης από την δεξαμενή Πρ. Ηλία – Νέας Τίρυνθας.





