Ανατίναξαν το ΑΤΜ στα Φίχτια Αργολίδας
Μια δυνατή έκρηξη ξύπνησε τους κατοίκους στα Φίχτια του Δήμου Άργους-Μυκηνών γύρω στις 4 τα ξημερώματα της Τρίτης 2 Ιουνίου…
Άγνωστοι τοποθέτησαν και πυροδότησαν εκρηκτικό μηχανισμό και ανατίναξαν το ΑΤΜ το οποίο βρίσκεται στο κέντρο του χωριού.
Ωστόσο, η κασετίνα που περιείχε τα χρήματα δεν καταστράφηκε και τα χαρτονομίσματα έμειναν στη θέση τους. Οι δράστες έφυγαν με άδεια χέρια.
Η αστυνομία κάνει έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψή τους.
Εξετάζει υλικό από κάμερες ασφαλείας της περιοχής, καθώς και κάθε διαθέσιμο στοιχείο. Παράλληλα, ερευνάται ο τρόπος δράσης τους και το ενδεχόμενο να σχετίζονται με παρόμοια περιστατικά που έχουν καταγραφεί κατά το παρελθόν σε άλλες περιοχές της χώρας.




