Ο Γιάννης Μανιάτης θα είναι ομιλητής σε εκδήλωση του 2ου ΓΕΛ Ναυπλίου
Το 2ο Γενικό Λύκειο Ναυπλίου διοργανώνει καισας προσκαλεί στην ομιλία του ευρωβουλευτή Γιάννη Μανιάτη και στη συζήτηση που θα ακολουθήσει με τους μαθητές και μαθήτριες που μετέχουν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα “EPAS- Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου”.
Θέμα της εκδήλωσης: “Ευρωπαϊκές πολιτικές για την προάσπιση των ανθρώπινων δικαιωμάτων στην εποχή της ενεργειακής κρίσης”.
Θα γίνει στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ναυπλίου την Παρασκευή 29 Μαϊου, στις 6μμ.






