Ξέφρενοι πανηγυρισμοί σε Άργος και Ναύπλιο για τον Ολυμπιακό, τον Πρωταθλητή Ευρώπης
Ξέφρενοι ήταν οι πανηγυρισμοί που στήθηκαν στο Άργος και το Ναύπλιο, όπως και σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας για τον Πρωταθλητή Ευρώπης στο μπάσκετ, Ολυμπιακό.
Αμέσως μετά την τελευταία κόρνα του αγώνα, νεαροί κυρίως, φίλαθλοι με ερυθρόλευκα κασκόλ, σημαίες, κόρνες, καπνογόνα, συνθήματα και τραγούδια βγήκαν στους κεντρικούς δρόμους των δύο πόλεων της Αργολίδας για να πανηγυρίσουν τη μεγάλη νίκη της ομάδας τους.
Ο “Θρύλος” νίκησε τη “Βασίλισσα της Ευρώπης” Ρεάλ Μαδρίτης με 92-85, στον τελικό του Final-4 της Euroleague στο Telekom Center Athens, και βρίσκεται πλέον, από το βράδυ της Κυριακής 24/5, στην κορυφή της Ευρώπης.
Εικόνες από το Άργος:









