Εκδηλώσεις στο Ναύπλιο στη μνήμη της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου
Το πρωί της Κυριακής 24/5, ολοκληρώθηκαν στο Ναύπλιο οι διήμερες εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για την επέτειο της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.
Στον μητροπολιτικό ναό του Αγίου Γεωργίου τελέστηκε επιμνημόσυνη δέηση από τον πρωτοπρεσβύτερο Παναγιώτη Κιντή, παρουσία μελών του συλλόγου Ποντίων Αργολίδας “Παναγία Σουμελά”, και εκπροσώπων της πολιτικής ηγεσίας και των ενόπλων δυνάμεων.
Στη συνέχεια, οι παρευρισκόμενοι πήγαν στην πλατεία Τριών Ναυάρχων, όπου στο μνημείο του Δημητρίου Υψηλάντη έγινε κατάθεση στεφάνων.
Τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των νεκρών Ποντίων, έγινε ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου και ακολούθησαν ποντιακοί χοροί από μέλη του Σύλλογος Ποντίων Αργολίδας.




















