Παράκληση στον Άγιο Πέτρο στο Άργος για τους συμμετέχοντες στις Πανελλαδικές
Εσπερινός και ιερά παράκληση για τους μαθητές που θα πάρουν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις τελέστηκε το απόγευμα της Παρασκευής 22 Μαϊου, από τον μητροπολίτη Αργολίδος Νεκτάριο, στον καθεδρικό ναό του Αγίου Πέτρου στο Άργος.
Στην παράκληση συμμετείχαν ο ιερομόναχος αρχιμανδρίτης Λεόντιος Ξηνταρόπουλος και ο ιερέας Θεόδωρος Μποτσώνης
Στην παράκληση παρευρέθηκαν και συγγενικά πρόσωπα μαθητών καθώς και μαθητές μικρότερων τάξεων που συμμετέχουν στις ενδοσχολικές εξετάσεις.
Ο κ. Νεκτάριος μίλησε στους μαθητές και τους ευχήθηκε να πάνε όλα καλά στις εξετάσεις τους.
Μετά το τέλος της παράκλησης ο μητροπολίτης Αργολίδος δώρισε στα παιδιά από ένα στυλό και μία μικρή εικόνα του Αγίου Πέτρου, επισκόπου Άργους.






