Το “Χορόσημο” στην Αργολίδα, τιμά την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου
Με αφορμή τη 19η Μαΐου, Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, το Πολιτιστικό Λαογραφικό Σωματείο Άργους «Χορόσημο» δημιούργησε ένα βίντεο αφιερωμένο στη μνήμη, την ιστορία και τη διατήρηση της ποντιακής παράδοσης μέσα από τον χορό Διπάτ:




