Ιερά παράκληση στο Ναύπλιο για τους συμμετέχοντες στις Πανελλαδικές
Ενόψει της έναρξης των Πανελλαδικών Εξετάσεων, το βράδυ της Δευτέρας 18 Μαΐου τελέστηκε στο Ναύπλιο ιερά παράκληση για τους συμμετέχοντες μαθητές.
Η παράκληση τελέσθηκε από τον ιερέα Ελευθέρο Μίχο, στον ιερό ναό του Αγίου Παϊσίου ο οποίος βρίσκεται δίπλα στο ναό της Ευαγγελίστριας.
Το παρών έδωσαν εκτός από μαθητές και κάποιοι από τους γονείς τους και άλλα συγγενικά πρόσωπα.
Φεύγοντας από το παρεκκλήσι, οι μαθητές πήραν ως δώρο από τον ιερέα ένα στιλό και την ευχή για καλή επιτυχία.












