Μνημόσυνο για τους 23 εκτελεσθέντες στη Φρέγκαινα Άργους το 1944
Την Κυριακή 17 Μαΐου στη Φρέγκαινα του Δήμου Άργους-Μυκηνών, τελέστηκε το ετήσιο μνημόσυνο για τους 23 εκτελεσθέντες συμπατριώτες μας από τα γερμανικά στρατεύματα, οι οποίοι θυσιάστηκαν για την πατρίδα το 1944.
Στο μνημόσυνο βρέθηκαν μεταξύ άλλων ο δήμαρχος Άργους-Μυκηνών Γιάννης Μαλτέζος, ο βουλευτής Αργολίδας Ανδρέας Πουλάς, ο αντιπεριφερειάρχης Αργολίδας Βασίλης Σιδέρης, ο πρόεδρος της Κοινότητας Σταύρος Κουγιάς, ο πρόεδρος της Τ.Κ. Καρυάς Θεοδόσιος Μαυρόγιαννης, οι αντιδήμαρχοι του Δήμου Άργους-Μυκηνών Αναστασία Αργυροπούλου, Σωτήρης Δαμάλας, Γιώργος Αλεξανδρόπουλος και Φώτης Κολεβέντης.












