Η συναυλία της Ρίτας Αντωνοπούλου στο Άργος
Το φετινό πολιτιστικό καλοκαίρι στο Δήμο Άργους-Μυκηνών ξεκίνησε πρώιμα το βράδυ της Κυριακής 17 Μαΐου. Και ευχόμαστε να είναι ο προάγγελος για ανάλογης ποιότητας πολιτιστικές εκδηλώσεις τους επόμενους μήνες…
Το προαύλιο των Στρατώνων Καποδίστρια γέμισε από κόσμο, στη συναυλία της Ρίτας Αντωνοπούλου που διοργάνωσε ο Δήμος με αφορμή τον εορτασμό της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων.
Στο ιστορικό μνημείο της πόλης λειτουργεί ήδη το Βυζαντινό Μουσείο Αργολίδας ενώ μέσα στους επόμενους μήνες πρόκειται να εγκαινιαστεί και το νέο Επιγραφικό Μουσείο (όπως επίσης θα ξαναλειτουργήσει και το Αρχαιολογικό).
Η αξιόλογη ερμηνεύτρια και η Ορχήστρα Δωματίου “Opus”, υπό τη μουσική διεύθυνση του Πελοπίδα Μαυρόπουλου, παρουσίασαν μια μουσική παράσταση με έργα του Θεοδωράκη, του Χατζιδάκι και άλλων σπουδαίων δημιουργών. Φυσικά από το ρεπερτόριο δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι συνθέσεις του Θάνου Μικρούτσικου, ο οποίος επί χρόνια εμπιστεύτηκε ερμηνευτικά τη Ρίτα Αντωνοπούλου.
Ο Πελοπίδας Μαυρόπουλος και οι ορχήστρα του παρουσίασαν τα τραγούδια μέσα από νέες ενορχηστρώσεις για ορχήστρα δωματίου. Η Αντωνοπούλου, με λυρισμό και πάθος, ενθουσίασε το κοινό. Το οποίο, όχι μόνο χειροκρότησε αλλά και τραγούσησε μαζί της.
Ακολουθούν βίντεο και φωτογραφίες από την εκδήλωση:













