Άργος: Γιορτή στίβου από τους μαθητές των Δημοτικών Σχολείων
Ο Δήμος Άργους-Μυκηνών, σε συνεργασία με όλους τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων, προσκαλεί τους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε’ και ΣΤ’ τάξης των Δημοτικών Σχολείων στη μεγάλη αθλητική γιορτή της πόλης, στη Γιορτή Στίβου 2026.
Η εκδήλωση θα γίνει το Σάββατο 16 Μαΐου, στις 6μμ, στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο (ΔΑΚ) Άργους.
Φέτος, η Γιορτή Στίβου αναβαθμίζεται και εντάσσεται επίσημα στο αθλητικό καλεντάρι του Δήμου, προβάλλοντας τις αξίες της ευγενούς άμιλλας και του αθλητικού ιδεώδους.
Ο Δήμος Άργους-Μυκηνών σας περιμένει όλους στις κερκίδες για να δώσετε το πιο θερμό σας χειροκρότημα…





