Εκδήλωση του ΚΑΠΗ Δήμου Άργους-Μυκηνών για να τιμήσει την προσφορά της Μητέρας
Το ΚΑΠΗ του Δήμου Άργους-Μυκηνών τιμά την προσφορά της Μητέρας την Πέμπτη 14 Μαΐου στις 7μμ, στην αίθουσα «Μέγας Αλέξανδρος».
Τι θα παρακολουθήσετε:
- Ομιλία από την κ. Λία Βούλγαρη (δασκάλα στο 1ο Δημοτικό σχολείο Άργους).
- Παρουσίαση «Η μητέρα στη Νεοελληνική Τέχνη» από την κα Λαμπρινή Καρακούρτη-Ορφανοπούλου (Ιστορικός Τέχνης, Εθνική Πινακοθήκη – Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου – Παράρτημα Ναυπλίου).
- Χορευτική πλαισίωση από την χορευτική ομάδα του ΚΑΠΗ Άργους με την καθοδήγηση της δασκάλας τους κας Στέλλας Αγνάντου.
- Στο τέλος της εκδήλωσης, ο Δήμος θα προσφέρει κεράσματα και λουλούδια στις μητέρες-μέλη του ΚΑΠΗ.




