Με μεγάλη συμμετοχή ποδηλατών κάθε ηλικίας, έγινε το πρωί της Κυριακής 21/9 η ποδηλατάδα στο Άργος.
Η εκκίνηση δόθηκε από την πλατεία Δημοκρατίας (Λαϊκή Αγορά), με κατεύθυνση προς το Κεφαλάρι, όπου έγινε στάση για ένα μικρό πικ-νικ. Ο τερματισμός έγινε στο παλιό Δημαρχείο του Άργους.
Η ποδηλατάδα διοργανώθηκε στο πλαίσιο της “Ευρωπαϊκής Ημέρας χωρίς αυτοκίνητο” με διοργανωτές την ομάδα Bike Walk και τον Α.Σ. Αέτιο σε συνεργασία με τον Δήμο Άργους-Μυκηνών και το EUROPE DIRECT Πελοποννήσου, εντάσσοντάς την στις υπόλοιπες δράσεις που θα πραγματοποιηθούν με αφορμή την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα κινητικότητας.
























