Σωματεία και απλοί πολίτες από την Αργολίδα συμμετείχαν το βράδυ της Κυριακής 24/8 στο Ναύπλιο, στο νέο συλλαλητήριο συμπαράστασης στο λαό της Παλαιστίνης.
Τη συγκέντρωση που έγινε στην πλατεία Καποδίστρια και την πορεία που ακολούθησε στους δρόμους της πόλης διοργάνωσε το ΠΑΜΕ και οι συνδικαλιστικές του οργανώσεις ωστόσο συμμετείχαν και πολλοί άλλοι πολίτες.
Κρατώντας παλειστινιακές σημαίες, πανό και πλακάτ, οι συμμετέχοντες βροντοφώναξαν συνθήματα απαιτώντας:
- Λευτεριά στην Παλαιστίνη.
- Καμία στήριξη στο κράτος δολοφόνο του Ισραήλ.
- Να σταματήσει τώρα η απαράδεκτη επιχείρηση που στόχο έχει την κατοχή της Λωρίδας της Γάζας.
- Αναγνώριση του Παλαιστινιακού κράτος στα σύνορα του 1967 με βάση τις αποφάσεις του ΟΗΕ.





















