Κύπελλο Ελλάδας: Αιγάλεω-Παναργειακός 6-5 στα πέναλτι
Την ήττα και παράλληλα τον αποκλεισμό από το Κύπελλο Ελλάδας γνώρισε ο Παναργειακός στον πρώτο επίσημο αγώνα του για τη νέα σεζόν.
Οι “Λύκοι” έχασαν στο Αιγάλεω από την τοπική ομάδα στα πέναλτι με 6-5 (κανονική διάρκεια 1-1), σε έναν αγώνα που έγινε κεκλεισμένων των θυρών.
Οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν στο 71′ με κεφαλιά του Βάρκα όμως η ομάδα του Άργους δεν κατέθεσε τα όπλα και στο 2ο λεπτό των καθυστερήσεων ισοφάρισε: Με φάουλ από αριστερά του Τσάνι η μπάλα πηγαίνει στο δεύτερο δοκάρι και ο Βοριαζιδης στη προσπάθεια του να τη διώξει τη στέλνει στην εστία της ομάδας του.
Σύμφωνα με τον κανονισμό της διοργάνωσης, δεν ακολούθησε ημίωρη παράταση αλλά μόνο η διαδικασία των πέναλτι.
Οι δύο ομάδες χρειάστηκε εκτελέσουν από έξι πέναλτι για να βρεθεί ο νικητής. Ενώ το Αιγάλεω ευστόχησε σε όλες τις εκτελέσεις, ο Παναργειακός έχασε την τελευταία…
Το αποτέλεσμα στην κανονική διάρκεια του παιχνιδιού αδικεί την ομάδα του Αρμάντο Φουτσίνι αφού ήταν καλύτερη των γηπεδούχων έχοντας τις ευκαιρίες για γκολ με τους Καρυπίδη, Κονέ, Ντιαλό (στο α’ ημίχρονο) και με τους Πέτροβιτς, Ναλιτζή (στο β’), αλλά ο τερματοφύλακας Τσιμόπουλος έκανε εντυπωσιακές αποκρούσεις…
Κύπελλο Ελλάδας: Αιγάλεω-Παναργειακός 6-5 στα πέναλτι




