Επίσκεψη Γιάννη Μαλτέζου στο γραφείο του υφυπουργού Γιάννη Ανδριανού
Tο πρωί της Τετάρτης 9/7, ο δήμαρχος Άργους-Μυκηνών Γιάννης Μαλτέζος επισκέφθηκε τον υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιάννη Ανδριανό, στο νέο του γραφείο, στην Αθήνα.
Όπως ανέφερε ο κ. Μαλτέζος:
“Ήθελα να είμαι από τους πρώτους που θα του ευχηθώ καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα.
Ως βουλευτής Αργολίδας ο νέος υφυπουργός γνωρίζει καλά τα θέματα, για τα οποία μπορεί να βοηθήσει στο έργο μας το Δήμο μας και είμαι σίγουρος ότι θα είναι δίπλα μας!”




