Σύσκεψη Μαλτέζου-Ορφανού για να επιλυθούν διαφωνίες των Δήμων Άργους και Ναυπλίου
Κοινό δελτίο τύπου Δήμου Άργους-Μυκηνών και Δήμου Ναυπλιέων
Προβλήματα, παρεξηγήσεις και ασυνεννοησία συσσωρευμένα εδώ και πολλά έτη δείχνουν να επιλύονται για το κοινό καλό και των δύο Δήμων (Άργους-Μυκηνών και Ναυπλιέων).
Μετά από συνεννόηση μεταξύ των δύο δημάρχων (Γιάννη Μαλτέζου και Δημήτρη Ορφανού) και των προέδρων των Δ.Ε.Υ.Α. (Χάρη Σελλή και Σωκράτη Δωρή) έγινε την Πέμπτη 18/7 σύσκεψη προκειμένου να επιλυθούν διαφωνίες οι οποίες έχουν οδηγήσει τους δύο Δήμους σε δικαστικούς αγώνες μεταξύ τους.
Το πνεύμα της όλης συζήτησης κινήθηκε σε πολύ θετική κατεύθυνση και θεωρείται πως σηματοδοτεί αβίαστα μια συναινετική λύση προς όφελος και των δύο Δήμων.





