Η συναυλία του Δημοτικού Ωδείου Άργους στο Βυζαντινό Μουσείο
Με την παρουσία πολλών θεατών έγινε το βράδυ της Τρίτης 10 Ιουλίου, έμπροσθεν του Βυζαντινού Μουσείου Άργους στους Στρατώνες Καποδίστρια, η καλοκαιρινή συναυλία με βιολοντσέλα από μαθητές του Δημοτικού Ωδείου.
Την μουσική επιμέλεια είχαν οι διδάσκαλοι Διονυσία Στρακάτου και ο Αντρέας Ρεντούλης.
Η συναυλία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία του Δήμου Άργους-Μυκηνών με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Αργολίδας.
Παρόντες στην συναυλία ήταν ο δήμαρχος Άργους-Μυκηνών Γιάννης Μαλτέζος, η προϊσταμένη Εφορείας Αρχαιοτήτων Δρ. Άλκηστης Παπαδημητρίου, αντιδήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι.
Την υγειονομική κάλυψη της εκδήλωσης είχε το τμήμα Νοσηλευτικής του Ε.Ε.Σ. Άργους.














