Την Τρίτη 2 Ιουλίου, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Κ.Α.Π.Η. Δήμου Άργους-Μυκηνών πραγματοποιήθηκε δράση έγκαιρης ενημέρωσης και πρόληψης έναντι υψηλών θερμοκρασιών.
Η δράση πραγματοποιήθηκε ύστερα από συνεργασία της συντονιστικής δομής Περιφέρειας Πελοποννήσου, του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Ναυπλιέων με περιοχή ευθύνης της Π.Ε. Αργολίδας, του Δήμου Άργους-Μυκηνών και του Περιφερειακού Τμήματος Ε.Ε.Σ. Άργους.
Το θέμα της ομιλίας ήταν ‘’Καλοκαιρινά ατυχήματα – Μέτρα Πρόληψης και Αντιμετώπισης υψηλών θερμοκρασιών’’.
Το θέμα ανέπτυξε η νοσηλεύτρια – προϊσταμένη τομέα υγείας του Ε.Ε.Σ. τμήματος Άργους κα Μαρία Σταματοπούλου.
Η αίθουσα ήταν κατάμεστη από τα μέλη του Κ.Α.Π.Η. που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα, συμμετείχαν με ερωτήσεις οι οποίες απαντήθηκαν καθώς και από εθελόντριες του Ε.Ε.Σ.




