Ξαναζωντάνεψαν οι αργειακές αποκριάτικες καντρίλιες
Το μεσημέρι του Σαββάτου 16/3, οι καντρίλιες, ένας χορός που συνδυάστηκε με την παλιά αργείτικη Αποκριά, παρουσιάστηκαν στο “Φουγάρο”, στο Ναύπλιο.
Κυρίες από το Άργος με τους συνοδούς τους, παρουσίασαν τον γαλλικό χορό που για δεκαετίες αποτελούσε αναπόσπαστο κομμάτι της αργείτικης Αποκριάς.
Οι καντρίλιες πρωτοήρθαν στην πόλη του Άργους το 1938 από τον Παναγιώτη Κουτρούλη. Συνεχίστηκαν από τον Ιωάννη Κουτρούλη και τώρα γίνονται και πάλι γνωστές από τη Ράνια Κουτρούλη (εγγονή).
Το χορευτικό δρώμενο γινόταν παλιά σε διαφόρους αποκριάτικους χορούς (χορός εμπόρων, αστυνομίας, ποντίων, Λυκείου των Ελληνίδων, κ.α.).







