Ψαρόβαρκα βυθίστηκε το μεσημέρι του Σαββάτου 1ης Ιουλίου στο λιμάνι της Νέας Κίου.
Για την ανάσυρσή της από το βυθό έσπευσαν η Πυροσβεστική Υπητρεσία αλλά και το Λιμενικό Σώμα το οποίο με άμεσες ενέργειες και τοποθέτηση προστατευτικών αντικειμένων κατάφερε να εμποδίσει την εξάπλωση της ρύπανσης.
Γερανός ανέσυρε τη βάρκα η οποία σύμφωνα με πληροφορίες ήταν αγκυροβολημένη, χωρίς να χρησιμοποιείται για αρκετό διάστημα.



















