Με δυναμική συμμετοχή των πολιτών στην κατάμεστη αίθουσατου Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου στο Άργος έγινε η προεκλογική ομιλία του υποψήφιου βουλευτή Αργολίδας με τη Νέα Δημοκρατία, Γιάννη Ανδριανού.
«Έχουμε χτίσει μεταξύ μας ακλόνητους δεσμούς ειλικρίνειας και εμπιστοσύνης.Ζητώ την ψήφο σας την Κυριακή για να συνεχίσουμε μαζί αυτή την προσπάθεια, το έργο και το αποτέλεσμα για το Άργος και την Αργολίδα μας», ανέφερε ο Γιάννης Ανδριανός.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο της ομιλίας:






