H εταιρεία ZAG ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ με έδρα στο Κρανίδι Αργολίδος, αναζητά υπάλληλο γραφείου για γραμματειακή υποστήριξη:
Περιγραφή Θέσης εργασίας:
• Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
• Διαχείριση αλληλογραφίας
• Αρχειοθέτηση
• Εξωτερικές εργασίες ( κάτοχος Ι.Χ)
• Πολύ καλή γνώση Η/Υ – Γνώσεις σε Microsoft Office
• Επικοινωνιακές και Οργανωτικές ικανότητες, Υπευθυνότητα , ευγένεια και εχεμύθεια.
• Καλή γνώση Αγγλικών
Παροχές της εταιρείας:
• Ιδιωτική ασφάλιση
• Προοπτικές εξέλιξης.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αποστείλουν βιογραφικό σημείωμα, email: [email protected]