Η επιχείρηση ΜΥΚΗΝΑΪΚΗ Α.Ε. με έδρα την Άκοβα Άργους, επιθυμεί να προσλάβει υπάλληλο γραφείου πλήρους απασχόλησης για τη στελέχωση του τμήματος λογιστηρίου-εξαγωγών.
Καθήκοντα/Αρμοδιότητες:
• Προετοιμασία και σύνταξη προσφορών.
• Παραγγελιοληψία και καταχώρηση παραγγελιών
• Επικοινωνία με μεταφορικές και συντονισμός φορτώσεων.
• Τιμολόγηση και έκδοση σχετικών παραστατικών εξαγωγής.
• Επίβλεψη τήρησης τελωνειακών διαδικασιών όπου απαιτούνται.
• Παρακολούθηση όλου του κύκλου των παραγγελιών (εντός και εκτός Ελλάδας) μέχρι την παράδοση στον πελάτη
• Διαχείριση υπολοίπων πελατών.
• Διαχείριση παραπόνων πελατών.
• Εφαρμογή εμπορικής πολιτικής της εταιρείας.
• Διαπραγμάτευση όρων συνεργασίας με μεγάλους πελάτες.
• Επιμέλεια διαμόρφωσης της προϊοντικής ποικιλίας.
• Υποστήριξη πελατών και αντιπροσώπων μετά την πώληση.
• Συμμετοχή σε εκθέσεις
Απαραίτητα Προσόντα
• Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας σε γραπτό και προφορικό επίπεδο (Επιπλέον γνώση άλλων γλωσσών θα συνεκτιμηθεί).
• Πολύ καλή χρήση Η/Υ
• Επιθυμητή η εμπειρία σε ERP προγράμματα
• Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
• Πτυχίο ΑΕΙ-ΤΕΙ θα εκτιμηθεί.
• Ευελιξία σε θέματα ωραρίου.
• Επικοινωνιακές ικανότητες, οργανωτικότητα, μεθοδικότητα, τάση προς επιτεύγματα και δέσμευση στα αποτελέσματα.
Παροχές
• Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας με προοπτικές εξέλιξης σε ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο κλάδο
• Ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβής βάσει προσόντων και εμπειρίας
Αποστολές βιογραφικών:
• e-mail: [email protected]
• Ιδιοχείρως στην έδρα της εταιρείας στην Άκοβα Άργους.