Το 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Άργους (Πρότυπο ΕΠΑ.Λ. Άργους) υλοποίησε με επιτυχία το δράση κινητικότητας Erasmus+ «Κινητικότητα εκπαιδευτικών και μαθητών για αναβάθμιση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης: Μαθητεία, Δυικό Σύστημα και Οικονομία Διοίκηση» στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας.
Από τις 7 έως και τις 21Μαρτίου, 14 μαθητές του Τομέα Οικονομίας Διοίκησης της Β’ και Γ’ τάξης του σχολείου, με συνοδούς εκπαιδευτικούς Βασίλειο Μαντζούνη, Ιωάννη Γλεντζέ και Όλγα Αγγελοπούλου, είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν σχολές Οικονομίας- Διοίκησης, ξενοδοχειακές μονάδες, λογιστήρια και εταιρείες και να ενημερωθούν για τον τρόπο λειτουργίας σε διοικητικό και οικονομικό επίπεδο. Επιπλέον, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις σε σημεία ιστορικού ενδιαφέροντος, όπως μουσεία και κάστρα, με στόχο τη γνωριμία των μαθητών με την τοπική κουλτούρα και παράδοση.
Όπως αναφέρει το Πρότυπο ΕΠΑ.Λ. Άργους:
“Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον κύριο Ιωάννη Παπαϊωάννου Διευθυντή της Athena Study and Training SRL και όλο το προσωπικό της εταιρείας, για την υποστήριξη και καθοδήγηση που μας προσέφεραν ώστε να προσαρμοστούμε έγκαιρα και αποτελεσματικά στο νέο περιβάλλον.
Τέλος, ευχαριστούμε την Παιδαγωγική Ομάδα Υλοποίησης των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της σχολικής μας μονάδας για την οργανωτική υποστήριξη αναφορικά με τη διοργάνωση και υλοποίηση του προγράμματος και τον Διευθυντή του 1ου ΕΠΑ.Λ. Άργους κ. Νίκο Τσιπιανίτη για την αμέριστη στήριξη στις πρωτοβουλίες υλοποίησης ευρωπαϊκών προγραμμάτων”.
17 Μαΐου: γεγονότα σαν σήμερα Eικόνες: Έλληνες στρατιώτες στη Μάχη του Σκρα, η πρώτη πτήση…
Εαρινό ανάγνωσμα για την άνοιξη που δεν θα έρθει από μόνη της… Γράφει ο Γιώργος…
Ελληνίδα έμπειρη με γνώσεις νοσηλευτικής αναλαμβάνει φύλαξη ηλικιωμένων στις περιοχές Άργους, Ναυπλίου και των γύρω…
2η θέση στην Ελλάδα στο ποδόσφαιρο για τις μαθήτριες του ΓΕΛ "Αυτενεργώ" Αργολίδας Οι δύο…
Εγκαίνια του ναού του Αγίου Παϊσίου στο Ναύπλιο Από το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο του ιερού ναού…
Εκδήλωση του ΚΚΕ Αργολίδας για το ζήτημα της ύδρευσης-άρδευσης Η Τομεακή Επιτροπή Αργολίδας του ΚΚΕ…