Συνέντευξη για την ανάπτυξη επιχειρήσεων μέσω του διαδικτύου

 

Ο Αντώνης Βατούσιος, ιδρυτής των Anveto Marketers, μας μιλά για την ανάπτυξη επιχειρήσεων μέσω του διαδικτύου, η οποία ξεκινάπάντα από την παρουσία μας online προσφέρονταςμία εμπειρία πλοήγησης στους χρήστες. Και αυτό επιτυγχάνεται με μία κατασκευή ιστοσελίδας υψηλής ποιότητας, καθώς και τηδημιουργία ενός μοναδικού brand με στρατηγική ψηφιακού και παραδοσιακού marketing.

Πώς μπορεί η online παρουσία μιας επιχείρησης να αποτελέσει μοχλό για την ανάπτυξή της;

Ήδη από τον πρώτο χρόνο παρουσίας μιας μικρομεσαίας επιχείρησης στο διαδίκτυο έχουμε αύξηση των φυσικών πωλήσεων, ενώ αμέσως μετά ακολουθούν και οι online πωλήσεις. Η μέση αύξηση που μπορεί να έχει μία μικρή επιχείρηση στις πωλήσεις της, ανάλογα πάντα τον κλάδο και την περιοχή που δραστηριοποιείται, ξεπερνά το 20% – 25% ετησίως. Επίσης, το διαδίκτυο δεν είναι μόνο ένα κανάλι πώλησης αλλά και ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για marketing και branding. Η αναγνωρισιμότητα του brand μιας επιχείρησης και η διαφορετικότητα των προϊόντων της είναι ένα ισχυρός συντελεστής ανάπτυξης για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις.

 

 

Οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται ότι στρέφονται όλο και περισσότερο στο ψηφιακό κανάλι αγορών. Ποιο εκτιμάτε ότι είναι το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου;

Ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο. Ενώ και η χώρα μας ακολουθεί κατά πόδας τα τελευταία έτη – ειδικά από τον κορονοϊό και μετά. Οι καταναλωτές αναζητούν, ολοένα και περισσότερο, εύκολες και γρήγορες λύσεις για αναζήτηση και αγορά προϊόντων. Αν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα προσφέρει μία αξιόλογη καταναλωτική εμπειρία, ποιοτικά προϊόντα και support – είναι απολύτως βέβαιο ότι σταδιακά θα κερδίσει την εμπιστοσύνη των επισκεπτών του διαδικτύου.

 

Ο όγκος των δεδομένων που υπάρχει σήμερα στο διαδίκτυο είναι αχανής. Πώς μπορεί κανείς να ξεχωρίσει για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του; Ποια είναι τα απαραίτητα «συστατικά» για να κερδίσει μια επιχείρηση αφενός το ενδιαφέρον και αφετέρου την εμπιστοσύνη του καταναλωτή;

Η εμπειρία του χρήστη είναι το κλειδί για να ξεχωρίσει μία επιχείρηση ή ένας επαγγελματίας στον κόσμο του διαδικτύου. Η εύκολη πλοήγηση, η αναζήτηση, το μοναδικό περιεχόμενο, οι πλούσιες περιγραφές και η πληθώρα επιλογών θα δημιουργήσουν οργανική ανάπτυξησε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Πολλοί μικροί επιχειρηματίες, μου αναφέρουν πως «Εγώ με το κατάστημα μου δεν μπορώ να γίνω Amazon!». Ωστόσο, ο στόχος δεν είναι να γίνει κανείς ένα τεράστιο πολυκατάστημα για να επιτύχει στο διαδίκτυο – το μόνο που χρειάζεται είναι ένα μικρό μερίδιο αγοράς και η αναγνωρισιμότητα του brand σας.

 

Θα θέλαμε να μας πείτε ποια είναι τα συνηθέστερα λάθη στη διαδικτυακή παρουσία των επιχειρήσεων τα οποία απομακρύνουν τους επαγγελματίες από το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Οι πρόχειρες, έτοιμες λύσεις, συνήθως, δε φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Όπως προσέχουμε το φυσικό μας κατάστημα, τη συσκευασία μας, την ποιότητα των προϊόντος μας, τις πρώτες ύλες και ούτω καθεξής, κατά αναλογία πρέπει να σχεδιάσουμε και την παρουσία μας online. Η παρουσία μας πρέπει να είναι τεχνικά άρτια, υψηλής αισθητικής και διαφοροποιημένη σε design. Επίσης, μία κατασκευή eshop  πρέπει ναπεριέχει πληροφορίες για όλα όσα αναζητούν οι επισκέπτες. Η ταχύτητα, η ευκολία και η αισθητική μπορούν να κάνουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να ‘τρέχει’ με διψήφιους αριθμούς ετησίως.

 

Ποια είναι τα «μυστικά» της ενίσχυσης του brandname μιας επιχείρησης; Πώς βοηθούν τα ψηφιακά εργαλεία;

Το brand μιας επιχείρησης είναι τα ‘συναισθήματα’ των καταναλωτών – τι σκέπτονται όταν ακούν ή βλέπουν το brand σας. Στους μικρούς επαγγελματίες, η φήμη, ξεκινά με το όνομα τους και ότι αυτό αντιπροσωπεύει. Ενώ, στις επιχειρήσεις που αναπτύσσονται το branding είναι το σύνολο των εμπειριών ενός καταναλωτή ή απλού επισκέπτη. Οι άνθρωποι συχνά δεν ενδιαφέρονται τόσο για την τιμή όσο για την εμπειρία, όσο και αν αυτό ακούγεται παράξενο! Η πλοήγηση, λοιπόν, στο διαδίκτυο είναι μια εμπειρία – ή οποία μπορεί να ενισχύει την ‘εικόνα’ σας, τη φήμη σας και εν τέλει το brand σας.

Ωστόσο, η δημιουργία ενός brand είναι μία δύσκολη υπόθεση. Και είναι ο κύριος λόγος που marketing και branding είναι ολοένα και πιο σημαντικά για τις επιχειρήσεις που θέλουν να αναπτυχθούν σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Όπως συχνά λέγεται, είναι ευκολότερο από ποτέ να ξεκινήσει κανείς σήμερα μια επιχείρηση, αλλά εξαιρετικά δύσκολο να επιβιώσει και να αναπτυχθεί. Και εδώ ακριβώς είναι η αξία του brand το οποίο έχει καταλυτικό ρόλο στην ανάπτυξη μιας μικρής επιχείρησης, διότι πωλήσεις και brand μακροπρόθεσμα ταυτίζονται. Ενώ, η αξία του είναι αθροιστική και ο χρόνος λειτουργεί πάντα υπέρ του επιχειρηματία.

 

ANVETO MARKETERS |ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ |ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ | SEO MARKETING

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Διαβάστε ακόμη

Συγκίνησαν οι μαθητές του 3ου Δημοτικού Ναυπλίου: Παρέλασαν με μαύρα περιβραχιόνια…

Η νέα γενιά θα πρέπει να είναι παρούσα στο κοινωνικό γίγνεσθαι, γιατί μόνο με αυτόν τον τρόπο θα δημιουργηθούν οι υπεύθυνοι πολίτες,  που θα...

Ο τιμοκατάλογος των τροφίμων που θα πωληθούν στο Εργατικό Κέντρο Ναυπλίου

Το Εργατικό Κέντρο Ναυπλίου θα διαθέσει: 1. ΑΛΕΥΡΙ ΣΤΑΡΕΝΙΟ (ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ) ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΛΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΔΡΙΑΝΟΥ (0,93€/κιλό)9.30€ τα 10 ΚΙΛΑ 2. ΑΛΕΥΡΙ ΜΑΛΑΚΟ(0,93€/κιλό)9.30€ τα 10 ΚΙΛΑ 3....

Η Νέα Κίος πανηγυρίζει την άνοδο της ομάδας μπάσκετ του Αργοναύτη στη Γ’ Εθνική

Η Νέα Κίος πανηγυρίζει το βράδυ της Κυριακής 26 Μαρτίου την άνοδο της ομάδας μπάσκετ του Αργοναύτη στη Γ' Εθνική του μπάσκετ. Με τη νίκη...

Συγκίνησαν οι μαθητές του 3ου Δημοτικού Ναυπλίου: Παρέλασαν με μαύρα περιβραχιόνια…

Η νέα γενιά θα πρέπει να είναι παρούσα στο κοινωνικό γίγνεσθαι, γιατί μόνο με αυτόν τον τρόπο θα δημιουργηθούν οι υπεύθυνοι πολίτες,  που θα...

Ο τιμοκατάλογος των τροφίμων που θα πωληθούν στο Εργατικό Κέντρο Ναυπλίου

Το Εργατικό Κέντρο Ναυπλίου θα διαθέσει: 1. ΑΛΕΥΡΙ ΣΤΑΡΕΝΙΟ (ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ) ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΛΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΔΡΙΑΝΟΥ (0,93€/κιλό)9.30€ τα 10 ΚΙΛΑ 2. ΑΛΕΥΡΙ ΜΑΛΑΚΟ(0,93€/κιλό)9.30€ τα 10 ΚΙΛΑ 3....

Η Νέα Κίος πανηγυρίζει την άνοδο της ομάδας μπάσκετ του Αργοναύτη στη Γ’ Εθνική

Η Νέα Κίος πανηγυρίζει το βράδυ της Κυριακής 26 Μαρτίου την άνοδο της ομάδας μπάσκετ του Αργοναύτη στη Γ' Εθνική του μπάσκετ. Με τη νίκη...

Μητέρα μαθητή ζητά από την Κεραμέως λύσεις στα κτιριακά προβλήματα του 1ου Λυκείου Ναυπλίου

  Η κα Ευαγγελία Κούτρα, μητέρα μαθητή του 1ου Λυκείου Ναυπλίου και μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων απέστειλε στην υπουργό Παιδείας Νίκη...

Μητέρα μαθητή ζητά από την Κεραμέως λύσεις στα κτιριακά προβλήματα του 1ου Λυκείου Ναυπλίου

  Η κα Ευαγγελία Κούτρα, μητέρα μαθητή του 1ου Λυκείου Ναυπλίου και μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων απέστειλε στην υπουργό Παιδείας Νίκη...

Γ΄Εθνική: Ισόπαλο το ντέρμπι της Αργολίδας – Πεντάρα από την Ερμιονίδα – Η βαθμολογία

Χωρίς τέρματα (0-0) έληξε το αργολικό ντέρμπι στη Νέα Επίδαυρο ανάμεσα στον Φοίνικα και τον Παναργειακό για την 21η αγωνιστική στον 4ο όμιλο της...

Πού βρισκόταν το σπίτι του Παπαφλέσσα στο Ναύπλιο (γράφει ο Χρ. Πιτερός)

Η απελευθέρωση του Ναυπλίου κατά το δεύτερο έτος της Ελληνικής Επανάστασης την 30η Νοεμβρίου 1822 ήταν καθοριστικής σημασίας για την εδραίωση της Ελληνικής Επανάστασης...

Πρόσφατα θέματα

Πρόσφατα θέματα

Με 80 “λυκάκια” ο Dojang Argos TKD Club στο Argolida Union Baby Cup

Δυναμικό παρών με 80 "λυκάκια" έδωσε ο σύλλογος Dojang...

“Ναυπλία Ενωμένη”: Συμμετοχή στις εκδηλώσεις του εορτασμού της 25ης Μαρτίου

Ανακοίνωση της δημοτικής παράταξης "Ναυπλία Ενωμένη" του Δημήτρη Παπαδημόπουλου Το...

Νεκρός σε τροχαίο πρόσωπο-κλειδί για την υπόθεση των Τεμπών

Πρόσωπο-κλειδί για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη σκοτώθηκε...

Συνάντηση του Συλλόγου Γεωπόνων Ελεύθερων Επαγγελματιών Αργολίδας με τον αντιπεριφερειάρχη

Επίσκεψη πραγματοποίησε ο Σύλλογος Γεωπόνων Ελεύθερων Επαγγελματιών Αργολίδας στο...

Εθελοντική αιμοδοσία στο Πρότυπο ΕΠΑ.Λ. Άργους

Συνεχίζοντας τις δράσεις κοινωνικής ευαισθητοποίησης και στο πλαίσιο συνεργασίας...