Τι είναι το SEO;
SEO είναι το ακρωνύμιο του “SearchEngineOptimization”, δηλαδή τη διαδικασία της βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας ώστε να έχει υψηλά οργανικά αποτελέσματα σε σελίδες αναζήτησης. Οργανικά θεωρούνται τα αποτελέσματα που δεν είναι προϊόν διαφήμισης.
Με άλλα λόγια οι υπηρεσίες SEOπεριλαμβάνουν κάποιες ενέργειες που πρέπει να γίνουν στο σχεδιασμό και στο περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας ώστε να βαθμολογείται υψηλά από τις μηχανές αναζήτησης και άρα να εμφανίζεται σε καλή θέση. Ο τελικός στόχος είναι να εμφανιστεί η ιστοσελίδα μας όταν κάποιος χρήστης πραγματοποιεί μια αναζήτηση σχετική με εμάς και την επιχείρηση μας.
Αν και οι ενέργειες που απαιτούνται για καλύτερη απόδοση, βαθμολόγηση και τους παράγοντες που τις επηρεάζουν είναι για δυνατούς λύτες, τα βασικά βήματα είναι απλά.
Πως λειτουργεί το SEO;
Οι μηχανές αναζήτησης θέλουν να δίνουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στους χρήστες τους. Αυτό σημαίνει πως δυο παράγοντες παίζουν καθοριστικό ρόλο: η ποιότητα του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας και το πόσο σχετική είναι με την αναζήτηση του χρήστη.
Για να το πετύχουν αυτό, οι μηχανές αναζήτησης θα ελέγξουν το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας για να “καταλάβουν” τι είναι. Αυτό τις βοηθά να ανιχνεύσουν λέξεις κλειδιά σχετικές με την αναζήτηση του χρήστη.
Επίσης, η ιστοσελίδα θα ελεγχθεί με βάση το πόσο εύκολη είναι η πλοήγηση σε αυτή, πόσο εύκολο είναι για το χρήστη να διαβάσει τα κείμενα που περιέχονται αλλά και πόσο φιλική είναι συνολικά προς το χρήστη. Αυτοί οι παράγοντες είναι που επηρεάζουν την υψηλή ή όχι κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.
ΤαDigitalMarketing Agenciesπου αναλαμβάνουν, εκτός από την διαφήμιση Googleκαι τις υπηρεσίες SEO πραγματοποιούν κάποιες ενέργειες για να εξασφαλίσουν καλύτερα αποτελέσματα. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε πως έχετε ένα άρθρο για κατασκευή ενός κουκλόσπιτου.
Για να βρουν οι σωστοί χρήστες το άρθρο θα πρέπει να εμφανίζεται ως ένα από τα πρώτα αποτελέσματα σε όποιον πραγματοποιεί την αναζήτηση “πως να χτίσω ένα κουκλόσπιτο”. Για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο θα χρησιμοποιήσουμε όλα τα βήματα που αναφέραμε: χρήση των σωστών λέξεων που θα λειτουργήσουν ως λέξεις – κλειδιά, έλεγχος του άρθρου για την ποιότητα και το περιεχόμενο του, ανάρτηση του σε μια ιστοσελίδα σχετικού περιεχομένου, εύκολα προσπελάσιμη και φιλική προς τον χρήστη και τέλος συχνή δημιουργία άρθρων σχετικής θεματολογίας.
Τα πλεονεκτήματα του SEO είναι πολλά για μια επιχείρηση. Μπορεί να λειτουργήσει ώστε να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης και να φέρει νέους πελάτες. Δημιουργώντας περισσότερο περιεχόμενο, φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης και τον χρήστη οδηγούμε περισσότερο κόσμο στην ιστοσελίδα μας και άρα περισσότερους πιθανούς πελάτες για την επιχείρηση μας.