Όπως κάθε χρόνο από το 2013 ο Δήμος Άργους Μυκηνών θα πραγματοποιήσει την πενθήμερη εκδρομή των μαθητών της Γ’ τάξης των Λυκείων του Δήμου.
Ο δήμαρχος Δημήτρης Καμπόσος ανακοίνωσε ότι εξασφαλίστηκαν τα χρήματα για την πραγματοποίησή της στα πλαίσια της αδελφοποίησης του Δήμου Άργους Μυκηνών με την Βέροια-Βεργίνα.
Χθες Τρίτη, επισκέφθηκαν τον δήμαρχο οι μαθητές της Γ’ Λυκείου όπου και συζήτησαν μαζί του στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου για θέματα που τους απασχολούν αλλα κυρίως για την υλοποίηση της εκδρομής.




