Ελλάδα-Κόσμος

Τέλος τα πρόστιμα στους ιδιοκτήτες αγροτικών με νέα καλύμματα στην καρότσα

Αλλάζει το νομοθετικό πλαίσιο που αφορά στα αναδιπλούμενα ή συρόμενα καλύμματα καρότσας σε διπλοκάμπινα ή μονοκάμπινα οχήματα, έπειτα από σχετική ρύθμιση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Ειδικότερα, πλέον τα οχήματα κατηγορίας Ν1 αμαξώματος ΒΕ (pick-up) που έχουν εγκατεστημένα καλύμματα από μη άκαμπτο υλικό, όπως αναδιπλούμενα ή συρόμενα καλύμματα (τύπου ρολό) στο ύψος της καρότσας, που σε κάθε περίπτωση δεν υπερβαίνει τα 10 εκατοστά από το αρχικό και τα οποία είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο ή πλαστικό, χαρακτηρίζονται ως ανοιχτά.

Με τη ρύθμιση αυτή, αποσαφηνίζεται η δυνατότητα χρησιμοποίησης νέας τεχνολογίας καλυμμάτων, χωρίς να χρειάζεται αλλαγή τύπου αμάξης, ώστε να διευκολυνθούν οι πολίτες για την ασφαλέστερη μεταφορά των εμπορευμάτων τους, τονίζει το υπουργείο.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, στο πρόσφατο παρελθόν είχαν παρατηρηθεί φαινόμενα επιβολής προστίμων ύψους 2.000 ευρώ σε αγρότες ιδιοκτήτες ελαφρών φορτηγών τύπου «pick-up», οι οποίοι δεν γνώριζαν πως η τοποθέτηση καλύμματος στο ύψος της καρότσας αποτελούσε στα μάτια του νόμου παράνομη τροποποίηση των χαρακτηριστικών του οχήματος.

 

Η σχετική ρύθμιση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών έχει ως εξής:

Ρύθμιση σχετικά με τα αναδιπλούμενα ή συρόμενα καλύμματα καρότσας ελαφρών φορτηγών τύπου «pick-up»

«Το πλαίσιο κανόνων σχετικά με τον χαρακτηρισμό ελαφρών φορτηγών (μεικτής μάζας κάτω των 3,5 τόνων) τύπου «pick-up», που φέρουν αναδιπλούμενα ή συρόμενα καλύμματα καρότσας, ρυθμίζεται με εγκύκλιο του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου.

Ειδικότερα, με αφορμή και τα σχετικά ερωτήματα πολιτών, σημειώνεται ότι οχήματα κατηγορίας Ν1 αμαξώματος ΒΕ (pick-up) που έχουν εγκατεστημένα καλύμματα από μη άκαμπτο υλικό, όπως αναδιπλούμενα ή συρόμενα καλύμματα (τύπου ρολό) στο ύψος της καρότσας, που σε κάθε περίπτωση δεν υπερβαίνει τα 10 εκατοστά από το αρχικό και τα οποία είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο ή πλαστικό, χαρακτηρίζονται ως ανοιχτά.

Με αυτόν τον τρόπο αποσαφηνίζεται η δυνατότητα χρησιμοποίησης νέας τεχνολογίας καλυμμάτων, χωρίς να χρειάζεται αλλαγή τύπου αμάξης, ώστε να διευκολυνθούν οι πολίτες για την ασφαλέστερη μεταφορά των εμπορευμάτων τους».

Πηγή: www.agronews.gr

Share
Από τα
argolika.gr

Πρόσφατα

6 Μαΐου: Ποιοι γιορτάζουν – Κάποια γεγονότα σαν σήμερα

6 Μαΐου: γεγονότα σαν σήμερα Εικόνες: Η σφαγή των προξένων στη Θεσσαλονίκη, συγκρούσεις κατά τη…

1 ώρα πριν

Εντυπωσιακό το “κάψιμο του Ιούδα” στο Τόλο Αργολίδας

Το "κάψιμο του Ιούδα" στο Τόλο Αργολίδας Το βράδυ της Κυριακής του Πάσχα πραγματοποιήθηκε για…

4 ώρες πριν

Πασχαλινές ευχές από τον γεωπόνο Αναστάσιο Πλατή

Πασχαλινές ευχές από τον Αναστάσιο Πλατή Χριστός Ανέστη! Εύχομαι το Φως της Ανάστασης να φωτίζει…

9 ώρες πριν

Κάηκαν ΙΧ, τρακτέρ, αγροτικά μηχανήματα στο Τρίστρατο Άργους

Κάηκαν ΙΧ και τρακτέρ στο Τρίστρατο Άργους Πυρκαγιά εκδηλώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής του Πάσχα…

10 ώρες πριν

Πάσχα του 1969 σε Αργολικό, Νέα Τίρυνθα, Ναύπλιο (δύο βίντεο)

Πάσχα του 1969 σε Αργολικό, Νέα Τίρυνθα, Ναύπλιο Βίντεο από την Aylon Film Archives Βρισκόμαστε…

15 ώρες πριν

Πάσχα του 1825 στο Ναύπλιο: «Aκολασία και σπατάλη» λόγω… εθνικού δανείου

Πάσχα του 1825 στο Ναύπλιο: «Aκολασία και σπατάλη» λόγω... εθνικού δανείου τoυ Tάκη Κατσιμάρδου, από…

16 ώρες πριν