Με αφορμή περιστατικά προσπάθειας εξαπάτησης με “αλίευση” στοιχείων μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing), που έχουν αναφερθεί τις τελευταίες ημέρες, η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της ότι:
- δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων του power pass,
- δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες τα στοιχεία e–banking και το IBAN του λογαριασμού τους.
Όπως αναφέρει η ΔΕΗ: Καλούμε τους πελάτες μας να ακολουθήσουν πιστά και προσεκτικά τις οδηγίες που προβλέπονται στη σελίδα → https://vouchers.gov.gr/powerpass