Ζητείται υπάλληλος για πλήρη απασχόληση σπαστό (πρωινό και απογευματινό ωράριο) για τη στελέχωση τμήματος πωλήσεων/λογιστηρίου στο κέντρο του Άργους.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
• Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ με κατεύθυνση Marketing/Διοίκηση Επιχειρήσεων/Οικονομικών
• Ηλικία έως 45 ετών
• Γρήγορη εκμάθηση στην φιλοσοφία των προϊόντων της εταιρείας για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών
• Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Άριστη γνώση Η/Υ, MS Office (Word, Excel, Outlook) και των social media
• Λήψη παραγγελιών
• Προγραμματισμός διακίνησης φορτίων και έκδοση παραστατικών
• Διαχείριση εγγράφων (π.χ τιμολόγια) και καταχώρηση δεδομένων
• Αρχειοθέτηση
• Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας, πελατοκεντρική αντίληψη, οργανωτικές δεξιότητες, μεθοδικότητα και συνέπεια
• Διαπραγματευτικές δεξιότητες και σύνταξη προσφορών προς τους συνεργάτες.
• Κατανόηση των αναγκών των πελατών για την προώθηση ολοκληρωμένων λύσεων
• Προσανατολισμός στο στόχο και στο αποτέλεσμα
• Συνεχής προσπάθεια κατάθεσης προτάσεων και για τη βελτίωση της εμπορικής πολιτικής
• Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών project (multitask)
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
ΠΡΟΣΟΝΤΑ BONUS
• Προϋπηρεσία
• Άριστη γνώση 2ης ξένης γλώσσας
• Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου
• Γνώσεις λογιστικής
• Δυναμική προσωπικότητα και ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες, με συνέπεια και επαγγελματισμό ώστε να ανταποκριθεί στην διεξαγωγή έρευνας αγοράς, αναζήτηση πιθανών συνεργατών εξωτερικού και σύναψη νέων συνεργασιών.
ΑΠΟΔΟΧΕΣ
• Bonus επί των πωλήσεων
• Δυνατότητα εξέλιξης
• Ασφάλιση
• Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
• Πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων
Για αποστολή βιογραφικών ή για διευκρινίσεις στο [email protected].