ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ!

Σήμερα λόγω και των έκτακτων αναγκών και συνθηκών που έχει δημιουργήσει η πανδημία και η επακόλουθη οικονομική κρίση λόγω Κορωναϊού είναι πιο καίριο και επιτακτικό από ποτέ να διατηρηθεί ένας επαγγελματίας στο προσκήνιο και να μην χάσει την επαφή με τους πελάτες του αλλά και να προσελκύσει νέους. Πώς όμως θα πραγματοποιηθεί ένα τέτοιο εγχείρημα εφόσον το κατάστημά του είναι κλειστό; Πώς είναι δυνατόν να μην επέλθει η πλήρης κατάρρευση των πωλήσεων με συνέπεια το κλείσιμο της επιχείρησης; Ακολούθως, λοιπόν θα δούμε διάφορα μέσα και τεχνικές για προώθηση ιστοσελίδων.

Αρχικά, θα ασχοληθούμε μόνο με την περίπτωση ιδιοκτητών επιχειρήσεων ή καταστημάτων που έχουν μόνο φυσική παρουσία και δεν διαθέτουν κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ένας τέτοιος άνθρωπος θα πρέπει άμεσα να προβεί στη δημιουργία μιας προσωπικής ιστοσελίδας αν δεν το έχει ήδη κάνει φυσικά. Μια τέτοια προσπάθεια μπορεί να στοιχίζει από μερικές εκατοντάδες έως και αρκετές χιλιάδες ευρώ αλλά πράγματι αξίζει τον κόπο. Είναι μία τεχνική προκειμένου να αρχίσουμε να παρουσιάζουμε και ένα «πρόσωπο» στο Διαδίκτυο. Εκεί θα υπάρχουν τα στοιχεία επικοινωνίας του καταστήματος, γενικές πληροφορίες για τα προϊόντα μας και τις υπηρεσίες μας κ.ά. Βέβαια, από μόνη της η δημιουργία ενός siteδεν πρόκειται να αποφέρει καρπούς αν δεν συντηρείται και δεν αναβαθμίζεται τακτικά από επαγγελματίες του χώρου.

Ακόμη πιο εύκολο, γρήγορο και εννοείται δωρεάν είναι το να δημιουργήσουμε ένα προφίλ ή μία προσωπική σελίδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή και ένα κανάλι στο YouTube. Ο λόγος είναι κάτι παραπάνω από προφανής. Σχεδόν όλοι οι άνθρωποι άνω των 10-12 ετών διατηρούν σήμερα έναν αντίστοιχο λογαριασμό ή κανάλι. Με αυτόν τον τρόπο δεν είναι καθόλου δύσκολο να μας εντοπίσει και να μας εμπιστευτεί κάποιος, ακόμα και αν κατοικεί σε άλλη πόλη ή σε άλλη χώρα. Η αμεσότητα και η οικειότητα βλέπετε που αισθανόμαστε για αυτά τα μέσα χαλαρώνουν τις αναστολές μας και τις όποιες αμφιβολίες μας. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι πλέον παραγγέλνουμε αγαθά από μαγαζιά των οποίων δεν γνωρίζουμε τον ιδιοκτήτη ούτε καν εξ’ όψεως.

Ένας ακόμα πολύ αποδοτικός τρόπος για την προώθηση ενός επαγγελματία είναι το email marketing. Πρόκειται για μέθοδο που έχει βρει πρόσφορο έδαφος τα τελευταία χρόνια. Στην ουσία όσοι αναλαμβάνουν μια τέτοια προσπάθεια συλλέγουν όσες περισσότερες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν. Πρόκειται ουσιαστικά για emails ήδη υπαρχόντων πελατών μας αλλά και δυνητικών. Η συγκέντρωση των διευθύνσεων αυτών γίνεται μέσω των πασίγνωστων στις μέρες μας cookies αλλά και άλλων προγραμμάτων και λογισμικών. Έτσι, μπορούμε πολλοί εύκολα και γρήγορα να επικοινωνήσουμε στους πελάτες μας τα νέα μας προϊόντα, πιθανές τρέχουσες προσφορές, σημαντικά events που διοργανώνουμε αλλά και άλλα νέα που κρίνουμε ότι τους αφορούν. Βασική προϋπόθεση για να λάβει χώρα μια τέτοια διαφημιστική εκστρατεία είναι να διαθέτουμε ένα εταιρικό email. Συμβουλή: Καλό θα ήταν να μην «βομβαρδίζουμε» καθημερινά όσους μας εμπιστεύονται με emails καθώς εν τέλει θα πετύχουμε τα αντίθετα αποτελέσματα από τα αναμενόμενα, αφού το κοινό μας θα βαρεθεί και θα κουραστεί από όλο αυτόν τον όγκο πληροφοριών.

Τέλος, η προώθηση επαγγελματία είναι ένα πολύ σοβαρό και δύσκολο εγχείρημα που σίγουρα θα απαιτήσει πολλούς εκ των πόρων μας. Ωστόσο, είναι απολύτως απαραίτητο μιας και σήμερα έχουμε ήδη περάσει στην εποχή του Ίντερνετ και όποιος φοβηθεί να το παραδεχτεί θα χάσει πολύ έδαφος σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Πέραν αυτών ίσως χρειαστούμε και κάποια τεχνική υποστήριξη ή και συμβουλές σχετικά με την διαχείριση των αρχείων μας ή την διαχείριση του στόλου των αυτοκινήτων μας καθώς επίσης και βοήθεια για τη χρήση ενός η παραπάνω POS. Και αυτές οι παροχές μπορούν να καλυφθούν από διάφορους αρμόδιους τεχνικούς και επαγγελματίες. Σχετικά με το τελευταίο καλό ήταν να επικοινωνούμε με την εξυπηρέτηση πελατών της αντίστοιχης τράπεζας σε τυχόν αναπάντεχα προβλήματα που θα προκύψουν άμεσα ή έμμεσα.

Άρθρο by Thinktank

Σχολιάστε...

Γράψτε το σχόλιό σας
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πρόσφατα σχόλια