Μαθητές 1ου ΓΕΛ Άργους: Γιατί κάνουμε κατάληψη και τι ζητάμε…

Ανάμεσα στα σχολεία της Αργολίδας τα οποία βρίσκονται υπό κατάληψη είναι και το 1ο Γενικό Λύκειο Άργους το οποίο ξεκίνησε την κατάληψη το πρωί της Τρίτης. Μπροστά στην κεντρική είσοδο, οι μαθητές έχουν αναρτήσει κείμενο στο οποίο αναφέρουν τους λόγους που τους οδήγησαν σε αυτή την κίνηση και τα αιτήματα που θέτουν.

Το κείμενο είναι το ακόλουθο:

Εκατοντάδες σχολεία σε όλη την Ελλάδα βρίσκονται ήδη «με το καλημέρα» σε κινητοποιήσεις. Οι πρώτες μαθητικές πορείες είναι γεγονός.

Τα αιτήματα που ενώνουν εμάς τους μαθητές σε όλη τη χώρα είναι ΔΙΚΑΙΑ! Δεν κινητοποιούμαστε, όπως μας κατηγορούν, έτσι – χωρίς λόγο και αιτία. Δεν κλείσαμε τα σχολεία μας για να χάσουμε μάθημα. Δεν είμαστε ανεύθυνοι, ούτε γενικά δε θέλουμε να φοράμε μάσκα.

Θέλουμε τα σχολεία μας να λειτουργήσουν σωστά για όλους τους μαθητές και τις οικογένειές τους.

Σε αντίθεση με αυτό, κάνουμε μάθημα με ελλείψεις καθηγητών σε αίθουσες κλουβιά, 25 και 30 μαθητές στις τάξεις. Μπαινοβγαίνουμε στα ΜΜΜ ο ένας πάνω στον άλλον για να πάμε σχολείο. Το μόνο μέτρο που έχει πάρει η κυβέρνηση είναι η συνεχόμενη πολύωρη υποχρεωτική χρήση μάσκας (που μας την έδωσε και σε λάθος διαστάσεις) σε δίωρα μαθήματα και με λιγότερη ώρα διαλείμματος. Εν μέσω πανδημίας και οικονομικής κρίσης η κυβέρνηση μας επέβαλε να δώσουμε φέτος εξετάσεις με τον κόφτη της Τράπεζας Θεμάτων.

Δε δεχόμαστε πως ότι διεκδικούμε δεν μπορεί να γίνει. Ξέρουμε να κάνουμε μαθηματικούς υπολογισμούς. Η κυβέρνηση της ΝΔ λέει πως θα αγοράσει ΦΕΤΟΣ από τη Γαλλία 16 μαχητικά αεροσκάφη Rafale με κόστος που προσεγγίζει τα 4 δις. Ευρώ… Σε εμάς λένε πως δεν έχουν χρήματα για να προσλάβουν όσους καθηγητές λείπουν ή χρειάζονται για να μειωθεί ο αριθμός μαθητών ανά τάξη. Τους πληροφορούμε πως αυτά τα χρήματα αρκούν για να προσληφθούν πάνω από 300.000 καθηγητές για έναν χρόνο!

Είμαστε πολλοί και είμαστε ενωμένοι!

Εισαγγελείς, ορισμένοι διευθυντές και άλλα στελέχη της κυβέρνησης να σταματήσουν εδώ και τώρα να μας τρομοκρατούν. Δημοσιογράφοι στα κανάλια διαστρεβλώνουν τα αιτήματά μας, μας παρουσιάζουν ως «αρνητές της μάσκας». Εμείς ξέρουμε πως ο σκοπός του αγώνα μας είναι δίκαιος και γι΄ αυτό θα τον συνεχίσουμε. Εκπαιδευτικοί και γονείς μπορούν και πρέπει να είναι στο πλευρό μας.

Δε μασάμε και απαιτούμε εδώ και τώρα:

• Nα λυθεί το ζήτημα με την πολύωρη χρήση μάσκας που δυσκολεύει το μάθημα. Μικρότερες διδακτικές ώρες, επαρκή διαλείμματα.

• Μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη στην κατεύθυνση των 15 μαθητών στην τάξη.

• Προσλήψεις καθηγητών – να καλυφθούν όλας τα κενά.

• Επαρκές προσωπικό καθαριότητας.

• Με ευθύνη Υπουργείου, Περιφερειών και Δήμων να βρεθούν κατάλληλοι χώροι για σχολεία με σοβαρά κτηριακά προβλήματα.

• Ασφαλείς, συχνές και δωρεάν μεταφορές για τους μαθητές.

• Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων.

• Καμία σκέψη για κάμερες στις σχολικές αίθουσες.

• Να εξασφαλιστούν οι όροι για να πραγματοποιηθούν οι σχολικές εκδρομές ή έστω άλλες ψυχαγωγικές – εκπαιδευτικές μαθητικές δραστηριότητες.

19 σχόλια

  1. Απευθυνόμενος στον συνομιλιτή σας με διδακτικό τόνο όσον αφορά τη πολλαπλή χρήση ερωτήσεων ως ένδειξη αμάθειας και τις λεγόμενες ”ταμπέλες” που βάζει τη στιγμή που και εσείς ο ίδιος κάνατε ακριβώς το ίδιο πράγμα με τη χρήση 9 ερωτήσεων στο προηγούμενο σχόλιο και με έμμεσους χαρακτηρισμούς (Ναζιστής, κομματόσκυλο, ακροαριστερός) δεν σας τιμά και τόσο. Και οι δύο ήσασταν λάθος ως προς αυτούς, δεν το κρύβω ότι γέλασα λίγο με τους συγκεκριμένους, μετά όμως απογοητεύτηκα σε ένα βαθμό και από τους δύο. Να σας συμβουλεύσω με τη σειρά μου ως μικρότερη μεν, συνειδητοποιημένη δε, ότι καλό είναι να μη λέμε άλλα από αυτά που εν τέλει πράττουμε. Να σας απαντήσω και στο ερώτημα που θέσατε σχετικά με τους διαφορετικούς τρόπους έκφρασης των αιτημάτων του σχολείου μας. Ναι, υπήρξαν και άλλοι σε περίπτωση που δεν έχετε ενημερωθεί για αυτό και θεωρείτε ότι είμαστε τίποτα αλήτηδες που επιλέξαμε να κάνουμε κατάληψη έτσι απλά και χωρίς να σκεφτούμε άλλους τρόπους δράσης που ενδεχομένως και να φέρουν καλά αποτελέσματα. Έχει σταλθεί επιστολή από μία μαθήτρια του 1ου ΓΕ.Λ. Άργους, που ως συντάκτρια παράλληλα εκπροσωπεί τη πλειονότητα των μαθητών του σχολείου, στον Περιφερειάρχη της Πελοποννήσου, στην οποία συμπεριλαμβάνονται, εκτός των αιτημάτων, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στο σχολείο μας ως μέρος της ελληνικής μαθητικής κοινότητας και η αναφορά σε μια λίστα με υπογραφές που μαζεύτηκαν από τους μαθητές του σχολείου στην οποία φυσικά υπέγραψαν μόνο ενδοσχολικοί (γράφοντας και το τμήμα τους για να μη γίνονται αδικίες). Η λίστα αυτή στάλθηκε μαζί με την επιστολή ως απόδειξη, αν μη τι άλλο. Τα παιδιά που δέχτηκαν να υπογράψουν, αφού πρώτα ενημερώθηκαν για το περιεχόμενο της επιστολής, αποτελούν τη πλειονότητα του σχολείου και δεν είναι μόνο όσα άτομα βρίσκονταν στη κατάληψη αλλά και παιδιά που δεν συμμετείχαν σε αυτή και βεβαίως είναι υπέρ των αιτημάτων που καταγράφονται στην προαναφερθείσα επιστολή. Σας μιλάω με αρκετή ευγένεια(κι ας μη γνωρίζω ποιος είστε) διότι αποτελεί μέρος του χαρακτήρα μου και παρόλο που δεν κάνετε το ίδιο σε άλλα άτομα επιλέγω να εκφράζομαι με αυτόν τον τρόπο κι ας δεχτώ επίπληξη, υπάρχει μια πιθανότητα να συμβεί κάτι τέτοιο άλλωστε. Τέλος, επειδή το σκέφτομαι εδώ και αρκετή ώρα, δεν πιστεύω ότι η χρήση ερωτήσεων σε σχολιασμούς ή σε κάποιας άλλης μορφής κείμενα αποτελεί ένδειξη αμάθειας και απορώ πώς το αναλογιστήκατε αυτό… Πολλοί συντάκτες κειμένων χρησιμοποιούν ερωτήσεις στον λόγο τους είτε πρόκειται για ρητορικές είτε αυτές έχουν κάποιον επικοινωνιακό σκοπό είτε αμφότερα.

    • Είπα δε θα απαντήσω καν στα οποια περαιτέρω σχόλια γίνουν, αλλά το κάνω επειδή τα πράγματα τα παρουσιάσατε όπως σας βολεύουν.
      Δεν είμαι καλός Χριστιανός, κάτω του μετρίου θα έλεγα, και για αυτό όταν με αποκαλούν Χρυσαυγίτη, όταν θέτω μια διαφορετική άποψη από αυτήν που επιθυμείτε να ακούσετε, μου απαντούν με ειρωνεία σε στυλ «θες να στο ζωγραφίσω;», τότε ναι θα μιλήσω και εγώ με «ταμπέλες». Δε θα καθίσω να ακούω τις ύβρεις, θα απαντήσω (εκεί μπαίνει το σχόλιο για το «Χριστιανός». Βάζω επεξήγηση γιατί όταν μου απαντάνε ό,τι έχουμε καπιταλισμό και να μη διαβάζουμε βιβλία του Διαφωτισμού, καταλαβαίνω πως το επίπεδο είναι στα πατώματα, στην καλύτερη των περιπτώσεων).
      Και ναι η απάντηση στην ερώτηση με ερώτηση είναι αμάθεια. Προφανώς και αναφέρομαι στο συγκεκριμένο «διάλογο». Και εξηγώ: ρώτησα κάτι, εννοείται δεν πήρα απάντηση, αλλά μια ερώτηση του στυλ: «‘Αμα το πας έτσι (εννοεί την ερώτηση που έθεσα) να σε ρωτήσω, με ποιον νόμο εμποδίζεται η υγεία του κόσμου και δε των μαθητών;;». Αυτο θεωρώ δηλωτικό αμάθειας.
      Χαίρομαι που σε έκανα και γέλασες. Για να γελάσεις όμως πιο πολύ την επόμενη φορά, να προτρέπω να διαβάζεις πιο σωστά το τι γράφω. Έτσι θα είναι με περισσότερη ένταση και διάρκεια το γέλιο σου. Όχι δε σε ειρωνεύομαι, αλλά αφού είναι να κάνεις κάτι, ας το κανεις σωστά.

  2. Εγω νομιζω πως για ολα τα δεινα του τοπου μας απο το 1940 μεχρι ση.ερα φταιει ο Συριζα!!!!!! Αυτοι δη.ιουργησαν τον εμφυλιο, αυτοι εστειλαν εξορια τους πατριωτες στα ξερονησια,αυτοι εφεραν τη χιυντα του παπαδοπουλου,αυτοι πουλησαν την κυπρο,αυτοι διορισαν 2000000 εκ ελληνες στο δημοσιο,αυτοι πτωχευσαν τη χωρα,αυτοι εφεραν τον κοροναιο,για ολα τα δεινα λοιπον φταινε αυτοι,και για τις καταληψεις των μαθητων,για σωθει λοιπον η χωρα ξεθαψτε το γεροκαλαμανλη τον γερο μγτσοτακη και τον γερονπαπανδρεου να τρωνεωμε χρυσα κουταλια οπως τρωγαμε μεχρι το 2014 που η ρθε ο Συρθζα κ κατεστρεψε τη χωρα.

  3. Ένας πρώην πλέον Αργείε δεν νομίζω οι μαθητές να είναι αυτοί που δεν θέλουν το διάλογο, (προφανώς ότι σε συμφέρει διαβάζεις και βλέπεις), μέχρι χτες έβγαινε η κυβέρνηση δια στόματος Γεωργιάδη αποκαλούμενη τα παιδιά “κακομαθημένα” και “αρνητές της μάσκας” απο διάφορα επίσης δημοσιογραφικά παπαγαλακια, δεν νομίζω οι μαθητές να είναι εκείνη που με το καλημέρα σας να παραλάβανε μάσκες αλεξίπτωτα, αλλά δεν βλέπω να απαντάς στον άνθρωπο για αυτά που σου λέει, τουλάχιστον με κάτι καλήτερο, που να δίνει λύση στο πρόβλημα, παραμόνο του μιλάς για άκρα. Πες ξεκάθαρα ότι σε βάρεσαι εκεί που πονάς και αστα.
    Πάντως 2020 έχουμε και όχι διαφωτισμό ….καπιταλισμό έχουμε…. όλα γίνονται για το κέρδος.

  4. Και κοιτά τώρα ο αδαής τι παρατήρησα:
    1) Στο πανό των “Schooligans” εμφανίζεται το σύμβολο του ΝΑΤΟ.
    2) Το σύμβολο – υπογραφή με τις 3 τελείες στην προαναφερθείσα αγγλική λέξη…

    8
    10
    • Φιλε μου το πανό δεν έχει καμία σχέση με το σύμβολο του ΝΑΤΟ..είναι καθαρά οπαδικο..το πανό αυτό υπάρχει εδώ και 3-4 χρόνια στο σχολείο..μπεεε

      5
      9
      • Δες πως είναι το εν λόγω σύμβολο που μνημονεύω.
        Και οι τελείες-πυραμίδα; Μπεεε και αυτές; Ξεχνά το, μην έχω απαιτήσεις από αμόρφωτους.
        «Φίλε» μου, μην αποκαλείς «φίλο» σου κάποιον και μετά τον αποκαλείς «μπεεε» επειδή είπε την άποψή του, η οποία είναι διαφορετική από τη δική σου. Προσπάθησε να μιλάς σωστά και όμορφα, να δέχεσαι το διάλογο και το αντίθετο, προσπαθώντας να μη φανερώνεις την καταγωγή σου. (Ζητάω συγγνώμη από τα συμπαθή 4ποδα).
        Και για τον έτερο πολιτικά «φίλο» μου που με σχολίασε, και εννοείται καλά έκανε, αναφέρω πως ουδέποτε άφησα να εννοηθεί ό,τι οι μαθητές είναι ζώα. Μακριά από εμένα τέτοιες λέξεις. Ουδέποτε θεώρησα ό,τι δεν έχουμε πανδημία. Ρωτάω όμως, πως συνδέονται η κατάργηση της τράπεζας θεμάτων, οι σχολικές εκδρομές και τα εξοπλιστικά. Άλλο κονδύλι η άμυνα, άλλο η παιδεία. Μην τα μπερδεύουμε. Και προφανώς το χάσιμο μαθημάτων με αυτόν τον τρόπο δεν είναι η λύση.
        Προφανώς και να μειωθούν τα τμήματα και προφανώς προέχει η υγεία όλων μας.
        Προφανώς και δεν έχουν όλα τα πιτσιρίκια «παπάκι», όπως προφανώς δεν ήθελαν και όλα τους την κατάληψη. (Μόνο αυτά που καθοδηγούνται από ημέτερους «φίλους» και δη κομματικούς). Αναφέρομαι στην πλειονότητα.
        Και σχετικά με τα σύμβολα για να το τελειώσω εδώ, γιατί κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος: Σημειολογία δεν έχω σπουδάσει, όμως 2-3 βασικά μπορώ να τα δω και να τα αναγνωρίσω.

        12
        1
        • Αναγνωρίζεις λάθος όμως..Καμία σχέση αυτά που λες με την σημασία του πανό..Το να σχολιάζεις κάτω από ένα ποστ αυτά που ξέρεις (είναι και λάθος) συνάμα ο υπόλοιπος κόσμος παίρνει μια τελείως διαφορετική άποψη για το σχολείο..Και το μπε κρατά το για σένα,θα το χρειαστείς και στα υπόλοιπα ποστ που θα σχολιάσεις!

          2
          8
        • Όσο αφορά το κονδύλια, σαφώς και είναι διαφορετικά, αλλά κάπου διαβασα ότι η κυβέρνηση τελευταία παρέδωσε στο ΝΑΤΟ γύρο στα 4 δις.
          Από την άλλη τα κονδήλια για παιδεία και υγεία, μάντεψε, ….όλο και μοιώνονται. Αυτή είναι η σχέση, για να δώσεις 4δις από κάπου ΚΟΒΕΙΣ, από συντάξεις, από ασφαλιστικές εισφορές κ.α….Το κατάλαβες????

          5
          6
          • Το «γύρο» είναι με πίτα;
            Το «κονδύλια» ή το «κονδήλια» «μειώνονται» ή «μοιώνονται»;
            Είτε βάλεις 1, είτε 3 ερωτηματικά, το ίδιο αποτέλεσμα έχουν στην ερώτηση (ακόμα και αυτά της αγγλικής διαλέκτου).
            Κάπου διάβασα και εγώ, αλλά δε θυμάμαι που, ούτε ποιος το έγραψε, ούτε σε ποιο χώρο ανήκει, ούτε καλά-καλά θυμάμαι το τι διάβασα εν τελει, ότι μας ψεκάζουν τα ΑΤΙΑ.
            Σε παρακαλώ να προσεχεις τι διαβάζεις. Μην αρκείσαι μόνο στο «Τρίτο μάτι».

            7
            5
          • Η κυβέρνηση το ανήγγειλε που κολλάς “πρώην πλέον Αργείε”;Είναι ηλίου φαεινότερο ότι τα έκοψε από βασικά πράγματα και δε την Παιδεία και υγεία. Έχει δίκιο ο Αργείος.
            Υ.Γ.
            Μάθε πρώτα να σέβεσαι και άσε την ορθογραφία για κανα άλλον.

            6
            8
  5. … Δημοσιογράφοι στα κανάλια διαστρεβλώνουν τα αιτήματά μας, μας παρουσιάζουν ως «αρνητές της μάσκας». … Άρα οι μαθητές του 1ου ΓΕΛ παρακολουθούν τις ειδήσεις και δη όλων των καναλιών; Ενημερωμένοι πολίτες, δυνατοί πολίτες. Εύγε!
    Και από αυτές (τις ειδήσεις) έμαθαν για το κόστος των εξοπλιστικών πακέτων που απαιτούνται για την άμυνα και την ασφάλεια της χώρας; Και έκαναν τη διαίρεση με το μέσο όρο του μισθού ενός καθηγητή και προέκυψε το νούμερο των 300.000 καθηγητών; Το οποίο στη συνέχεια θα το διαιρέσουν με το σύνολο του αριθμού των νομών της χώρας συναρτήσει του πληθυσμού και των απαιτήσεων του εκάστου νομού; (Αλήθεια γνωρίζουν πόσους νόμους έχουμε ακριβώς; Ή για να γίνω και λίγο δήμαρχος Κολοκοτρωνιτσιου ‘νόμος Ευρυτανίας, πρωτεύουσα;’ Ξέρουν την απάντηση άραγε; Ή μόνο «παπάκι» 53 μισό με εξάτμιση για να κάνουμε θόρυβο και να προσπαθήσουμε να κάνουμε αισθητή την παρουσία μας μέσα στην ανυπαρξία μας, καθώς και κινητό των 350€, τουλάχιστον, ανά χείρας;). Και εννοείται ό,τι Σταϊκούρα και Παναγιωτόπουλο δεν τους χρειαζόμαστε (άρα μας μένουν και οι μισθοί τους). Ας σοβαρευτούμε λίγο.
    Και επειδή δηλώνω αδαής, η τράπεζα θεμάτων και οι σχολικές εκδρομές πώς σχετίζονται με την πανδημία; Δε μπορώ να καταλάβω το λογικό της σκέψης και ας έκανα φιλότιμες προσπάθειες, παρακαλώ πιστέψτε με.
    Όχι δε φταίνε προφανώς τα παιδιά, οι γονείς τους ευθύνονται και τα κόμματα που παρακινούν και επικροτούν τις καταλήψεις, γιατί κατά την προσωπική μου άποψη που δεν είναι κατ’ ανάγκη σωστή, η εν λόγω ανακοίνωση είναι στο χαλαρό γραμμένη από έτερους «εξωσχολικούς» παράγοντες.

    17
    22
    • Άρα, για να καταλάβω, θεωρείς ότι οι μαθητές είναι, το λιγότερο ζώα και το μόνο που τους νοιάζει είναι τι παπί θα έχουν….Μάλλον πρέπει να μελετήσεις λίγο τα συνθήματα παραπάνω, διότι συμπεραίνω ότι καταλαβαίνεις, ότι σε συμφέρει…
      Και ΝΑΙ θα κάνουν ΚΑΤΑΛΗΨΗ γιατί ΕΙΝΑΙ 20 ΜΕ 25 άτομα σε κάθε αίθουσα την στιγμή που έχουμε πανδημία, αν το έχεις πάρει χαμπάρι. Επιπλέον υπάρχουν γύρω-γύρω σχολικές μονάδες εγκαταλελειμμένες τις οποίες θα μπορούσαν να επαναλειτουργήσουν για να σπάσουν τα τμήματα.
      Το ‘πιασες???? Ή να στο ζωγραφίσω?????

      22
      12
  6. Η Δ/ντρια δεν κατάφερε να αποτρέψει τους μαθητές της απο την κατάληψη !!!!!!!!!!!!! Γεγονός που σημαίνει πως οι μαθητές της είναι άρτια πληροφορημένοι για τα στρεβλά που γίνονται στην χώρα !!!!!!!!!!!! Μπράβο παιδιά συγχαρητήρια !!! εσείς είστε το μέλλον αυτής της χώρας και εσείς θα οδηγήσετε αύριο τη χώρα στό ξέφωτο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    14
    2
    • Είδαμε που έφτασε η χώρα με εσάς..Δεν νομίζω πως έχετε κανένα δικαίωμα να κατακρίνετε 16,17,18 χρόνων παιδιά όταν εσείς οι ίδιοι τους παραδίδεται μια χωρα στο έλεος του Θεού..Και αν θέλετε να μιλήσουμε για την διευθύντρια έχουμε κάθε απόδειξη για τις συκοφαντίες και τις προπαγάνδες που γράφει για να ταΐσει εσάς κουτοχορτο..Τα αιτήματα είναι απλά και κατανοητά..

      9
      8
      • Άρα κάνατε όλες τις απαραίτητες διαβουλεύσεις, καθίσατε στο τραπέζι του διαλόγου με όλους τους αρμόδιους φορείς (υπουργείο κτλ), μιλήσατε και θέσατε τα προβλήματά σας, δε βρέθηκε λύση και αφού εξαντλήσατε όλες μα όλες τις άλλες πιθανές λύσεις, φτάσατε στην «ύστατη», αυτή της κατάληψης.
        Ποιος νόμος δίνει αυτό το δικαίωμα; Η μόρφωση είναι συνταγματικό δικαίωμα. Η άρνηση μόρφωσης και το να μην επιτρέπεις στο συνάνθρωπό σου αυτό του το δικαίωμα, τί είναι; Πώς να αποκαλείται άραγε; Μαγκιά;
        Να φανταστώ επίσης πως στις καταλήψεις τηρούνται τα μέτρα κατά της πανδημίας. Ό,τι οι μαθητές είναι ο ένας από τον άλλον σε απόσταση τουλάχιστον 2 μέτρων, φορώντας μάσκες, ό,τι όταν κάθονται στις καρέκλες των αιθουσών που έχουν βγάλει στον προαύλιο χώρο του σχολείου για να «βαρανε σκοπέτο», είναι σε απόσταση πάλι 2 μέτρων. Μα ποιον κοροϊδεύουμε; Ποιος τους έδωσε το δικαίωμα την περιουσία του κάθε Έλληνα φορολογούμενου να την χρησιμοποιούν κατά πώς τους βολεύει και όχι για το σκοπό που προβλέπεται; Βλέπε θρανία σφηνωμενα πίσω από τις πόρτες για να αποτρέπεται η είσοδος. Και μετά να κατηγορούνε τους δήθεν εξωσχολικούς ό,τι μπήκαν και βανδάλισαν. Μα πώς μπήκαν; Αφού έχετε κατάληψη, και την οποια προσπάθεια εισόδου την αποτρέπετε.
        Ό,τι δηλαδή οι γονείς που έστειλαν, αν όχι όλοι αρκετοί, τα παιδιά τους διακοπές το καλοκαίρι, ήταν βέβαιοι και σίγουροι πως αυτά τηρούσαν τα μέτρα προστασίας. Για αυτό ο Χαρδαλιάς «έκλεινε» το ένα νησί μετά το άλλο.
        Και μια τελευταία παρατήρηση: υπάρχει σε αυτήν την πόλη αστυνόμευση; Μια βόλτα μπροστά από τα υπό κατάληψη σχολεία και θα «τσιμπήσουν» άπειρα 15χρονα χωρίς δίπλωμα πάνω στα μηχανάκια που έχουν αγοράσει με τον ιδρώτα τους. Υπάρχει ή επικρατεί η ανομία, στο βωμό των ψηφαλακιων και αυτή;

        3
        4
        • Άκου για το κάνεις λιανά, Χρυσαυγητάκο.
          Αυτοί που κάνουν κατάληψη έχουν κάθε δικαίωμα να το κάνουν και δεν θα ρωτήσουν ΕΣΕΝΑ και ΚΥΡΙΩΣ TΩΡΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ Η ΥΓΕΙΑ.
          Αμα το πας έτσι να σε ρωτήσω, με ποιον νόμο εμποδίζεται η υγεία του κόσμου και δε των μαθητών;; Γιατί η εκάστοτε κυβέρνηση δεν λαμβάνει προληπτικά μέτρα 1ον να καλυφθούν τα κενά σε καθηγητές
          2ον σε προσωπικό καθαριότητας; Τώρα με αφορμή την πανδημία, που λυσσάνε από το πρωί μέχρι το βράδυ για “ατομική ευθύνη” και μάσκες παντού.
          3ον υπάρχουν σχολικά κτήρια στην περιοχή γύρω στα χωριά που είναι εγκαταλελειμμένα, γιατί δεν τα ανοίγουν να σπάσουν τα τμήματα και να λυθεί το πρόβλημα;;4ον γιατί δεν ενισχύονται τα νοσοκομεία με το απαραίτητο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό για την αντιμετώπιση του κορονοϊού και των υπολοίπων ασθενειών;
          Και μην παριστάνεις τον θιγμένο με τα λεφτά του “φορολογούμενου” γιατί δεν τον εκπροσωπείς (μόνο τους μπράβους και τους μαχαιροβγάλτες της νύχτας), ο κάθε γονιός ξέρει πολύ καλά τι πληρώνει κάθε χρόνο σε φροντιστήρια και μεταφορικά. Οπότε γύρνα στην ποντικότρυπα που ανήκεις γιατί 7/10 σε βλέπω μέσα….

          8
          3
          • Ουδέποτε ψήφισα Χ.Α., όπως ουδέποτε ψήφισα το αριστερό άκρο που εσυ εκπροσωπείς. Μη βάζεις ταμπέλες στους άλλους επειδή έχουν διαφορετική γνώμη από σένα. Προσπάθησε να τους σέβεσαι.
            Μικρέ αστείε φίλε μου, είμαι γονιός και φορολογούμενος. Δεν έχω μαχαίρια και τα σχετικά που επικαλείσαι. Αυτά τα έκαναν οι Ναζί και οι σύντροφοί σου στα Γκουλάγκ.
            Σε προτρέπω να αποστραφείς των άκρων, δεν είναι καλά πράγματ, είτε τα δεξιά είτε τα αριστερά.
            Βέβαια απάντηση δεν έχω λάβει ακόμα εάν εξαντλήθηκαν οι διαβουλεύσεις και οι προτάσεις με το υπουργείο και η μόνη λύση ήταν η κατάληψη. Όχι δηλαδή ότι περίμενα και απάντηση για το προφανές.
            Προσπάθησε ακόμα στις ερωτήσεις των άλλων να μην απαντάς με ερώτηση, είναι δηλωτικό αμάθειας.
            Σχετικά με τις 7/10, φαντάζομαι αναφέρεσαι στη δίκη των δολοφόνων. Εννοείται ότι οποίος διαπράττει τέτοιο ειδεχθές έγκλημα πως πρέπει να καταδικάζεται. Και οι συναυτουργοί του. Όποτε σε κάλυψα και σε αυτό.
            Και γενικά σε προτρέπω να «χαλαρώσεις» με τις πολιτικές αντιλήψεις, οποίες και εάν είναι αυτές. Προλαβαίνεις να «πετάξεις από πάνω σου» τον τίτλο του κομματόσκυλου. Διάβασε κανένα βιβλίο του Διαφωτισμού. Θα σε βοηθήσει. Σου προτείνω ως συγγραφέα το Wieland. Θα σε βοηθήσει.
            Και στα λέω με αγάπη.

            1
            4

Σχολιάστε...

Γράψτε το σχόλιό σας
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πρόσφατα σχόλια