Το 1962, η ολλανδική αεροπορική εταιρεία KLM, οργάνωσε διαφημιστική καμπάνια σε αμερικανικά περιοδικά, με έγχρωμες ολοσέλιδες καταχωρήσεις. Παρουσίαζε την προσφορά της, σύμφωνα με την οποία, μετά το ταξίδι στην Αθήνα δινόταν η ευκαιρία στους επιβάτες να επισκεφτούν δωρεάν άλλες 10 χώρες…
Μέρος της σελίδας καταλάμβανε μια φωτογραφία από το λιμάνι του Ναυπλίου, τον «κόλπο της Ναυπλίας», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η λεζάντα. Ένας ψαράς κι ένα παιδάκι δίπλα στη βάρκα, ασχολούνταν με τα δίχτυα και στο βάθος φαινόταν το Μπούρτζι… Ο ίδιος φωτογράφος είχε τραβήξει κι άλλες φωτογραφίες με το ίδιο θέμα οι οποίες εκτυπώθηκαν σε καρτ ποστάλ της εποχής.
H αμερικανική ρεκλάμα της KLM αποτέλεσε διαφήμιση και για την αργολική πόλη. Κοντά στο βασιλικό ποτίστηκε και η γλάστρα…
Γ. Νικολόπουλος