«Όχι στα επικοινωνιακά παιχνίδια και ψέματα του Υπουργείου Παιδείας»

Ανακοίνωση από τις Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αργολίδας

Τη φράση «προσωρινά μη διαθέσιμο» αντίκρισαν αρκετές φορές δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί και μαθητές που επιχείρησαν την προηγούμενη εβδομάδα να ανοίξουν τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες του Υπουργείου Παιδείας.

Και ενώ οι εκπαιδευτικοί επιχειρούν με όσα μέσα διαθέτουν καιόποιους τρόπους θεωρούν κατάλληλους να έρθουν σε επαφή με τους μαθητές τους και ναεπιτελέσουν το κοινωνικό και παιδαγωγικό τους έργο, γνωστοί «δημοσιογράφοι»αυλοκόλακες, λειτουργώντας και πάλι ως παπαγαλάκια της κυβέρνησης, ελεεινολογούν καιλασπολογούν σε βάρος των εκπαιδευτικών επιχειρώντας να στρέψουν την κοινωνία εναντίονμας.

Σε αυτό το κλίμα το Υπουργείο Παιδείας απαίτησε το Σάββατο 28/3 με non paperαπό τους διευθυντές και τις διευθύντριες να αποστείλουν αυθημερόν σε ειδικό αρχείοστοιχεία αναφορικά με τον αριθμό των εκπαιδευτικών που έχουν ιδρύσει ψηφιακές τάξεις καιτον αριθμό εκπαιδευτικών και μαθητών που συμμετέχουν σε αυτές. Πέρα από το γεγονός ότικανένας πραγματικός λόγος δεν δικαιολογεί τον επείγοντα χαρακτήρα μιας τέτοιας εντολήςπου δίνεται κάτω από αυτές τις δύσκολες συνθήκες εκτός ωραρίου μέσα στο Σαββατοκύριακο εγείρονται μια σειρά από σοβαρότατα ζητήματα:

α) Οι συγκεκριμένοι πίνακες δηλώνουν ότι το Υπουργείο Παιδείας δεν ενδιαφέρεται ούτελίγο για τα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές και οι γονείς.

β) Ρωτά πόσοι μαθητές συμμετέχουν στις ψηφιακές τάξεις. Δεν ρωτάει όμως πόσοι μαθητές δεν έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε ψηφιακές τάξεις, πόσοιδεν διαθέτουν τον εξοπλισμό και πόσοι δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Άρα ταστοιχεία που ζητούνται θα καταγράψουν στατιστικά που μόνο για επικοινωνιακήκαι πολιτικάντικη χρήση θα αξιοποιηθούν.

γ)Το Υπουργείο, με εργαλείο αυτούς τους πίνακες ουσιαστικά πιέζει παραπάνω απόέμμεσα, σε συγκεκριμένη επιλογή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, δηλαδή τις πλατφόρμες (e -class και e-me) ή την τηλεδιάσκεψη που ήδη έχει παραχωρήσει σε ιδιωτική εταιρεία.

Αυτό ενέχει επίσης σημαντικά στοιχεία ελέγχου, από το υπουργείο. Ελέγχου που δενενδιαφέρεται για την ουσιαστική δουλειά που γίνεται από τους εκπαιδευτικούς, σεαυτές τις συνθήκες, αλλά για άλλα πράγματα.

δ) Η επικοινωνιακή αυτή τακτική πέρα από τους προφανείς της στόχους, να μεταθέσειδηλαδή τις ευθύνες της κυβέρνησης στους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές και να ανοίξει τη νεοφιλελεύθερη ατζέντα για έλεγχο, ανταγωνισμό σχολείωνκαι αξιολόγηση, έχει και μια ακόμα παρενέργεια. Ωθεί με πρωτοφανή πίεση σε μιαδιεκπεραιωτική διαδικασία που θα αποθεώσει το ‘’φαίνεσθαι ‘’ και θα υπονομεύσεικάθε ουσιαστική παρέμβαση. Αρκεί να φαίνεται ότι κάποιοι εκπαιδευτικοί κάνουνμια ανάρτηση στην e class και κάποιοι μαθητές την επισκέφτηκαν και όλοι θακοιμηθούμε’’ ήσυχοι το βράδυ’’. Η πραγματική, ουσιαστική επαφή όμως εκπαιδευτικώνκαι μαθητών προϋποθέτει υλικούς όρους, χρόνο, μεράκι, συναίσθημα, έγνοια για τους μαθητές που στερούνται των μέσων, επίγνωση της αγωνίας, των φόβων και τουάγχους που χαρακτηρίζει τη σημερινή καθημερινότητα. Αυτά είναι τα πραγματικάζητήματα που καίνε εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς. Αλλά ποιος δίνει δεκάρα γιαόλα αυτά στο Υπουργείο Παιδείας;

  • Ποιος φταίει που ένα, όχι αμελητέο, ποσοστό παιδιών δενέχουν τον κατάλληλο εξοπλισμό, δεν έχουν email, δεν έχουν υπολογιστή ή εκτυπωτή,δεν έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ;

Προφανώς όταν «απορροφούνταν» τα κονδύλιαγια τις ΤΠΕ δεν περίσσευαν χρήματα για να δοθούν υπολογιστές στα παιδιά.

  • Ποιοςφταίει που το όποιο υλικό διαθέτει το Υπουργείο είναι του προηγούμενου αιώνα;
  • Ποιος ενδιαφέρεται για τα προβλήματα που βιώνει η λαϊκή οικογένεια; Εδώ μιλάμε σίγουρα για έναν εκπαιδευτικό αποκλεισμό που θα βρεθούμε αργά ή γρήγορα μπροστά του.

ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ;

 

Το Υπουργείο αξιοποιεί την κρίση για πολιτικά και όχι μόνο οφέλη, προετοιμάζειτην επόμενη ημέρα ενός νεοφιλελεύθερου, ελεγχόμενου σχολείου που θαπερνοδιαβαίνουν τα κερδοσκοπικά συμφέροντα και οι ανταγωνιστικές αξίες.

Στοχεύει να διαμορφώσει την αντίληψη ότι το σχολείο είναι μόνο τεχνικές, μόνοδιδακτική, μόνο οργάνωση λειτουργιών. Να υποβιβάσει έτσι την παιδαγωγική καικοινωνική του λειτουργία.

Υποβιβάζοντας ακριβώς αυτή την πλευρά, στοχεύειαπευθείας τον ίδιο τον εκπαιδευτικό και το μαθητή. Προσπαθεί να οικοδομήσει μιακοινωνική συμμαχία ενεργοποιώντας τον κοινωνικό αυτοματισμό και απαξιώνονταςτο δημόσιο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς του.

Γι’ αυτό η μάχη που δίνουμε τώραγια τα παιδιά, είναι και μάχη για να οικοδομήσουμε τη δικιά μας κοινωνικήσυμμαχία, τη συμμαχία του Δημόσιου σχολείου, των εκπαιδευτικών και τωνγονιών, τη συμμαχία των παιδαγωγικών αξιών και των μορφωτικών αναγκώντης νέας γενιάς.

Μέσα σ αυτό το κλίμα πειθαναγκασμού που καλλιεργείται αυτό το διάστημα από το ΥΠΑΙΘ  τα στελέχη εκπαίδευσης οφείλουν να είναι ιδιαίτερα προσεκτικά αυτές τιςδύσκολες ημέρες, να αγνοούν τα ‘non paper ’και τις αυθαίρετες ενέργειες ήαπαιτήσεις του Υπουργείου Παιδείας είτε αφορούν την εξ αποστάσεως είτε τηνπαρουσία στα σχολεία είτε οποιοδήποτε άλλο ζήτημα.

Αυτές οι αυθαίρετες απαιτήσειςκαι πιέσεις δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να αναπαράγονται ή, ακόμα χειρότερανα πολλαπλασιάζονται προς την κατεύθυνση των μαχόμενων εκπαιδευτικών. Οκαθένας και η καθεμία έχουν τις ευθύνες τους και κρίνονται αυτές τις δύσκολες μέρες.

Το επαναλαμβάνουμε: Οι διαδικασίες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης δεν είναιυποχρεωτικές. Επίσης, η χρήση των ψηφιακών σελίδων του Υπουργείου δεν είναιυποχρεωτική – ο κάθε εκπαιδευτικός και το κάθε σχολείο έχει κάθε δικαίωμα καιευθύνη να επιλέγει τα μέσα που θεωρεί καταλληλότερα-.

Όποιος ισχυρίζεται τοαντίθετο καλά θα κάνει να μας δείξει και τη σχετική εγκύκλιο, Υ.Α., Π.Δ. ή νόμο. Σετελική ανάλυση λέμε καθαρά προς το Υπουργείο: ΑΦΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ! Το Υπουργείο οφείλεινα ικανοποιήσει τα αιτήματα των σωματείων, να λύσει δηλαδή άμεσα όλα ταπροβλήματα που έχουν δημιουργηθεί και όχι να σαμποτάρει και να υπονομεύει τηνπροσπάθεια των συναδέλφων.

 Καλούμε τους συναδέλφους να οργανώσουν τη δουλειά τους με τον τρόπο πουεκείνοι θεωρούν καταλληλότερο και πιο αποτελεσματικό. Κάθε σχολείο ΘΑΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ τα μέσα, τα εργαλεία, τους τρόπους αλλά και τοπεριεχόμενο που θα αξιοποιήσει γνωρίζοντας καλύτερα τις ανάγκες και τιςδυνατότητες των μαθητών του. Έτσι ώστε να διασφαλίζεται η καλύτερη λειτουργίατων παρεμβάσεων, η αντιμετώπιση των περιπτώσεων μαθητών που στερούνται τωνμέσων αλλά και η ενιαία λειτουργία του σχολείου απέναντι σε κακόβουλες πολιτικέςπου επιδιώκουν την κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών. Σε αυτή την κατεύθυνσημπορούν να αξιοποιηθούν για παράδειγμα, οι ιστοσελίδες των σχολείων, οιιστοσελίδες των τάξεων, διάφορες δωρεάν εφαρμογές τηλεπικοινωνίας, η επικοινωνίαμε email κλπ.

Ως μαχόμενο εκπαιδευτικό κίνημα σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να ανεχθούμε ακόμα καιτη σκέψη να μονιμοποιηθούν αυτές οι έκτακτες συνθήκες και να υποκατασταθείόπως-όπως η διά ζώσης διδασκαλία από την εξ αποστάσεως, ώστε να περιορίσει τιςανάγκες σε αναπληρωτές το Υπουργείο Παιδείας.Δεν  θα ανεχθούμε την οποιαδήποτε αυθαιρεσία από τη διοίκηση σε σχέση με τα παραπάνω.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους ναείναι σε εγρήγορση και φαινόμενα αυταρχισμού, υποχρεωτικότητας, ελέγχου-αξιολόγησης να καταγγέλλονται άμεσα και να γίνονται παρεμβάσεις επί τόπου.

Απαιτούμε άμεσα από το Υπουργείο Παιδείας να εξασφαλίσει τη δωρεάν παροχήπρόσβασης στο διαδίκτυο σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες και να τουςπαρέχει δωρεάν τον απαραίτητο εξοπλισμό.

Ως ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣΧ Π.Ε ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ καλούμε το Δ.Σ του ΣΕΠΕ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (τις πλειοψηφούσες παρατάξεις ΔΗΣΥ- ΔΑΚΕ ) με ανακοίνωση του να δώσει πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη στα μέλη του Σωματείου μας ,ώστε ν αγνοήσουν πλήρως ανάλογες και παράλογες εντολές της Διοίκησης και του ΥΠΑΙΘ.

Κουράγιο συνάδελφοι/ισσες! Σταθείτε και τούτη τη φορά ΟΡΘΙΟΙ! Θα επιστρέψουμε στιςτάξεις και στις εργασίες μας! Όταν γυρίσουμε όμως πρέπει να μετρηθούμε και να μη λείπεικανείς! Ούτε μαθητής/τρια, ούτε εκπαιδευτικός, ούτε γονιός. Για το λόγο αυτό: ΠΡΟΣΟΧΗ!

Δεν αναστέλλουμε τους αγώνες και τις διεκδικήσεις μας ως εργαζόμενοι! Σφίγγουμε τοχέρι και υποκλινόμαστε στους γιατρούς, τους νοσηλευτές και το υπόλοιπο προσωπικότων ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ οι οποίοι όλες αυτές τις μέρες, ρισκάροντας τη ζωήτους, δίνουν μάχη με το θάνατο και την ΠΑΝΔΗΜΙΑ για να κρατήσουν στη ζωή τουςσυνανθρώπους μας που έχουν νοσήσει.

Τα αιτήματά τους είναι και δικά μας αιτήματα γιατίαγωνίζονται για τη δημόσια υγεία που τόσο απαξίωσαν οι κυβερνώντες, για τις ζωές όλωνμας.

Ψυχραιμία, Αλληλεγγύη, Συλλογικότητα, Αγώνας για να μην πληρώσουν οι εργαζόμενοι την κρίση της πανδημίας.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Διαβάστε ακόμη

Η γέφυρα του Ερασίνου στη Ν. Κίο: ευκαιρία ανάδειξης νέου πνεύματος στην Τοπική Αυτοδιοίκηση (του Γ. Κόνδη)

Η γέφυρα του Ερασίνου ποταμού στη Ν.Κίο: ευκαιρία ανάδειξης νέου πνεύματος στην Τοπική Αυτοδιοίκηση Με το εύστοχο σύνθημα «ένα μέλλον για το παρελθόν μας», οι...

Τα έθιμα του Κλήδονα στην Αργολίδα: Τρεις τρόποι για να μάθουν ποιον θα παντρευτούν…

Τα έθιμα του Κλήδονα στην Αργολίδα του Γιώργου Νικολόπουλου Ο Κλήδονας ήταν ένα λαϊκό έθιμο με ρίζες στην αρχαιότητα το οποίο έσβησε πριν από μερικές δεκαετίες....

Το Λύκειο Ελληνίδων Άργους διαψεύδει δημοσίευμα τοπικού σάιτ

Το Λύκειο Ελληνίδων Άργους διαψεύδει δημοσίευμα Η πρόεδρος Ευτυχία Δημοπούλου και το Δ.Σ. του παραρτήματος Άργους του Λυκείου των Ελληνίδων διαψεύδουν δημοσίευμα τοπικής ιστοσελίδας. Το ψευδές...

Η γέφυρα του Ερασίνου στη Ν. Κίο: ευκαιρία ανάδειξης νέου πνεύματος στην Τοπική Αυτοδιοίκηση (του Γ. Κόνδη)

Η γέφυρα του Ερασίνου ποταμού στη Ν.Κίο: ευκαιρία ανάδειξης νέου πνεύματος στην Τοπική Αυτοδιοίκηση Με το εύστοχο σύνθημα «ένα μέλλον για το παρελθόν μας», οι...

Τα έθιμα του Κλήδονα στην Αργολίδα: Τρεις τρόποι για να μάθουν ποιον θα παντρευτούν…

Τα έθιμα του Κλήδονα στην Αργολίδα του Γιώργου Νικολόπουλου Ο Κλήδονας ήταν ένα λαϊκό έθιμο με ρίζες στην αρχαιότητα το οποίο έσβησε πριν από μερικές δεκαετίες....

Το Λύκειο Ελληνίδων Άργους διαψεύδει δημοσίευμα τοπικού σάιτ

Το Λύκειο Ελληνίδων Άργους διαψεύδει δημοσίευμα Η πρόεδρος Ευτυχία Δημοπούλου και το Δ.Σ. του παραρτήματος Άργους του Λυκείου των Ελληνίδων διαψεύδουν δημοσίευμα τοπικής ιστοσελίδας. Το ψευδές...

Υπό έλεγχο τέθηκε η πυρκαγιά στις Κοκκινάδες του Δήμου Επιδαύρου

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε ηπυρκαγιά στις Κοκκινάδες του Δήμου Επιδαύρου στην Αργολίδα. Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή της Πυροσβεστική στη 1.23μμ. https://twitter.com/pyrosvestiki/status/1804822568580346140 Η πυρκαγιά εκδηλώθηκε λίγο πριν από...

Υπό έλεγχο τέθηκε η πυρκαγιά στις Κοκκινάδες του Δήμου Επιδαύρου

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε ηπυρκαγιά στις Κοκκινάδες του Δήμου Επιδαύρου στην Αργολίδα. Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή της Πυροσβεστική στη 1.23μμ. https://twitter.com/pyrosvestiki/status/1804822568580346140 Η πυρκαγιά εκδηλώθηκε λίγο πριν από...

Τέθηκε υπό πλήρη έλεγχο η πυρκαγιά στο Κρανίδι

Τέθηκε υπό πλήρη έλεγχο η πυρκαγιά στο Κρανίδι Τέθηκε υπό πλήρη έλεγχο η πυρκαγιά που εκδηλώθηκε τις μεσημεριανές ώρες της 21ης Ιουνίου στην περιοχή Μιλίντρα...

Άργος: Απατεώνες έκαναν τους αστυνομικούς και πήραν 48.000€ – Πιάστηκε 62χρονη

Άργος: Απατεώνες έκαναν τους αστυνομικούς Εξιχνιάστηκαν έπειτα από μεθοδική έρευνα αστυνομικών του Τμήματος Ασφάλειας Άργους-Μυκηνών, δύο περιπτώσεις απατών στο Άργος με συνολικό περιουσιακό όφελος 48.000...

Πρόσφατα θέματα

Πρόσφατα θέματα

Τα έθιμα του Κλήδονα στην Αργολίδα: Τρεις τρόποι για να μάθουν ποιον θα παντρευτούν…

Τα έθιμα του Κλήδονα στην Αργολίδα του Γιώργου Νικολόπουλου Ο Κλήδονας...

Το Λύκειο Ελληνίδων Άργους διαψεύδει δημοσίευμα τοπικού σάιτ

Το Λύκειο Ελληνίδων Άργους διαψεύδει δημοσίευμα Η πρόεδρος Ευτυχία Δημοπούλου...

ΚΚΕ Αργολίδας: Ζωτική ανάγκη για έργα συντήρησης στο φράγμα του Αναβάλου

Ανακοίνωση της Τ.Ε. Αργολίδας του ΚΚΕ Δεν  έχουν περάσει πολλές...

Υπό έλεγχο τέθηκε η πυρκαγιά στις Κοκκινάδες του Δήμου Επιδαύρου

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε ηπυρκαγιά στις Κοκκινάδες του Δήμου...

Το πανηγύρι των Αγίων Αναργύρων στο Κεφαλάρι Άργους

Ο Εξωραϊστικός Πολιτιστικός και Μορφωτικός Σύλλογος Κεφαλαρίου "Η Ζωοδόχος...

Μαθηματικά: Όταν ο δράκος μπήκε στην Τράπεζα Θεμάτων (γράφει ο Τόλης Κοΐνης)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΟΤΑΝ Ο ΔΡΑΚΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗΝ «ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ»… (ΑΛΛΑ,...