Ο Βουλευτής Αργολίδας του ΚΙΝΑΛ, καθ. Γιάννης Μανιάτης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
Ολόκληρες πολιτικές καριέρες στήθηκαν στην Αργολίδα πάνω στη βιομηχανία λάσπης κατά του έργου του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στη στενή (μετρική) γραμμή. Συγκεκριμένοι, αγράμματοι κι εμμονικοί λασπολόγοι, προκειμένου να υπονομεύσουν το έργο μου και τις προσπάθειες μου για την λειτουργία του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην Αργολίδα, ισχυρίζονταν στα καφενεία ότι Προαστιακός Σιδηρόδρομος δεν μπορεί να υπάρχει στην ανακαινισμένη στενή (μετρική) γραμμή της Αργολίδας. Συζητήσεις επί συζητήσεων και σκόπιμος εις βάρος μου βομβαρδισμός των πολιτών με το μεγαλύτερο ψέμα της δεκαετίας για την περιοχή μας.
Κι έρχεται τώρα η ίδια η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, από την Πάτρα, να ακυρώσει αποστομωτικά όλους αυτούς τους λασπολόγους, που, οι περισσότεροι μάλιστα, ανήκουν στο κόμμα του. Στις 6/5/2019 με επίσημο Δελτίο Τύπου του Υπουργού Μεταφορών κ. Χρ. Σπίρτζη ανακοινώθηκε η πραγματοποίηση του πρώτου δρομολογίου του Προαστιακού Σιδηρόδρομου «Πάτρα – Κ. Αχαΐα» στη στενή (μετρική) γραμμή του δικτύου. Έτσι, και ο ΟΣΕ και το Υπουργείο Μεταφορών και η Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας, ανακοινώνουν επίσημα ότι θα λειτουργήσει Προαστιακός Σιδηρόδρομος στην Πάτρα σε στενή γραμμή. Δίνουν έτσι αποστομωτική απάντηση στους σκόπιμα λασπολόγους της Αργολίδας ότι δεν υπάρχει Προαστιακός σε στενή γραμμή. Μάλιστα, το Δελτίο Τύπου μιλά για «έργο ζωτικής σημασίας για την περιοχή που αλλάζει τα δεδομένα στις μετακινήσεις, δημιουργώντας νέες συνθήκες ανάπτυξης». Η στενή (μετρική) γραμμή «Πάτρα – Κ. Αχαΐα» περιλαμβάνει 11 σταθμούς – στάσεις και ανακαινίστηκε με προϋπολογισμό 5,36 εκατ. €.
Μάλιστα, τα δρομολόγια του Προαστιακού της Πάτρας, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία που επισυνάπτω, γίνονται με Railbus ίδιου τύπου με αυτά που κυκλοφορούσαν στον Προαστιακό «Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο». Είναι τα ίδια Railbus, για τα οποία μάλιστα οι γνωστοί λασπολόγοι έλεγαν ότι δεν χωρούσαν στη γραμμή!
Η επίσημη αυτή ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών δίνει την τελειωτική απάντηση στους διαφόρους υπονομευτές της Αργολίδας, που υπονόμευσαν το έργο αναβάθμισης της στενής μετρικής γραμμής «Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο». Και τι δεν είπαν! Ότι είναι πεταμένα λεφτά, ότι οικονομικά συμφέροντα επέβαλαν τη συγκεκριμένη επιλογή, κ.ά. Κι έρχεται τώρα, ο επίσημος φορέας ΟΣΕ, με τη συνεργασία της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Υπουργείου Μεταφορών, να δικαιώσει όλους εμάς, που μόνοι μας παλεύουμε για να αναδείξουμε τη μεγάλη αναπτυξιακή σημασία του έργου στην Αργολίδα. Όλους εμάς που συνεχώς πιέζουμε την παντελώς ανίκανη και αδιάφορη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ να επαναδρομολογήσει τα 10 δρομολόγια την ημέρα που υλοποιούσαμε ως ΠΑΣΟΚ, με υπουργό Μεταφορών τον Δημ. Ρέππα.
Τονίζω ιδιαίτερα, ότι το 2010, μετά από 6 μήνες λειτουργίας του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αργολίδας, στην υφιστάμενη ανακαινισμένη στενή (μετρική) γραμμή, η τρόικα επέβαλε (ν.3891/2010) στην ελληνική κυβέρνηση να διακοπούν τα επιδοτούμενα δρομολόγια όλης της Πελοποννήσου, καθώς και άλλων Περιφερειών της χώρας. Όμως, με νέο Κανονισμό της Ε.Ε., το 2015, επετράπη πάλι η επιδότηση τέτοιων δρομολογίων. Έτσι, κάθε χρόνο η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, με υπογραφές Σπίρτζη – Τσακαλώτου, χορηγεί 50.000.000€ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για επιδοτήσεις άγονων δρομολογίων. Παρά τις συνεχείς πιέσεις όλων μας, συνεχίζει να αδιαφορεί για την Αργολίδα, χορηγώντας τα χρήματα αυτά σε άλλες άγονες γραμμές.
Απαιτούμε γι’ άλλη μια φορά, από το ΣΥΡΙΖΑ και τους τοπικούς του εκπροσώπους, μετά από 4,5 χρόνια αδιαφορίας, να προχωρήσουν στην άμεση επανέναρξη ημερήσιων τακτικών δρομολογίων του Προαστιακού Σιδηροδρόμου «Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο», αφού προηγηθεί η αναγκαία ανάταξη της γραμμής. Μια γραμμή την οποία σκόπιμα εγκατέλειψε όλα αυτά τα χρόνια η διορισμένη από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ διοίκηση του ΟΣΕ.
Για τους διαφόρους λασπολόγους κι άσχετους, επισυνάπτω την επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου Μεταφορών, καθώς και τον πίνακα με τα προαστιακά δρομολόγια που εκτελούνταν στο δρομολόγιο «Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο».