Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Ενστάσεις του Μπάμπη Αντωνιάδη για το νέο κόμβο που θα φτιαχτεί στο Ναύπλιο

 

του Μπάμπη Αντωνιάδη,
δημοτικού συμβούλου Ναυπλιέων της “Αλλης Πρότασης

Σε διαδικασία αδειοδότησης από τις υπηρεσίες είναι η πρόταση της δημοτικής αρχής του δήμου Ναυπλιέων για την κατασκευή κυκλικού κόμβου στη διασταύρωση της οδού Μπουμπουλίνας με την οδό Πολυζωίδου.

 

Η πρωτοτυπία αυτού του κόμβου είναι ότι σε αυτόν θα καταλήγουν πέντε δρόμοι δύο κατευθύνσεων ο καθένας. Κατά τη γνώμη μας, ένας τέτοιος κόμβος με την προτεινόμενη διάμετρο δεν θα μπορεί να εξυπηρετήσει τόσες πολλές απολήξεις δρόμων, ιδιαίτερα σε ώρα αιχμής (στον αντίστοιχο κυκλικό κόμβο στην ενδεκάτη καταλήγουν τέσσερις δρόμοι).

 

 

Όταν παρουσιάστηκε η μελέτη στο δημοτικό συμβούλιο, συμφωνήσαμε με την κατασκευή κόμβου, με την προϋπόθεση να προηγηθεί μια συγκοινωνιακή μελέτη της ευρύτερης περιοχής, ώστε μονοδρομώντας ορισμένους δρόμους να καταλήξουμε σε λιγότερους που θα οδηγούν στον κόμβο.
Για παράδειγμα, θα μπορούσε να υπάρχει μόνο είσοδος για το παρκάρισμα στο λιμάνι και σε άλλη κατεύθυνση η έξοδος. Επίσης θα μπορούσε να μονοδρομηθεί τμήμα της Μπουμπουλίνας και να εξεταστεί η μονοδρόμηση της Πολυζωίδου. Υπάρχουν λύσεις αλλά θα πρέπει να προηγηθεί μια συγκοινωνιακή μελέτη.

 

Σε μια τέτοια μελέτη, είναι αναγκαίο να ληφθεί υπόψη και ο αυξημένος κυκλοφοριακός φόρτος στην περιοχή, λόγω της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Πειραιώς, της ΔΕΗ και του ΚΕΠ. Θα πρέπει επίσης να συνυπολογιστεί και η ύπαρξη παλιότερης απόφασης για την πεζοδρόμηση του δρόμου μεταξύ του κλειστού γηπέδου μπάσκετ και του πράσινου τριγώνου στην απέναντι πλευρά.

 

Διαφωνούμε επίσης με την πρόταση να χαραχτεί ένας νέος δρόμος μέσα στο τριγωνικό χώρο πράσινου, απέναντι από τις τράπεζες.

 

Όπως αναφέρθηκε, στον κόμβο χωροθετείται και χώρος με κιόσκια πληροφόρησης για αγροτικά προϊόντα της περιοχής. Θεωρούμε ότι ο συγκεκριμένος χώρος είναι πολύ μικρός και επιπλέον δύσκολα προσβάσιμος, με τόσους δρόμους περιμετρικά.

 

Εκτιμώ ότι αν μελέτη υλοποιηθεί έτσι όπως παρουσιάστηκε αρχικά στο δημοτικό συμβούλιο, θα δημιουργήσει μεγαλύτερα συγκοινωνιακά προβλήματα από αυτά που ήδη υπάρχουν.

 

Υ.Γ. Καμία από τις προτάσεις που κάναμε στη συζήτηση για τον κόμβο δεν θεωρήθηκε σημαντική για να συζητηθεί.

 

 

 

1 ΣΧΟΛΙΟ
  • Αντί μaλακας 22 Αυγούστου 2018

    Ρεεεεεεεεε, κάνα φανάρι βάλτε καί άστε τής μελέτες και τής μάσες εις βάρος του κοσμάκη, δεν χρειάζεται κόμβος, το άλλο πού χρειάζεται το Ναύπλιο είναι κάποια τάξη στο πάρκινγκ, όπου θέλει ο καθένας παρκάρει, στα πεζοδρόμια, σε προσβάσεις αναπήρων, ο ένας πάνω στον άλλον, ας γίνει τέλος πάντων μία καλή αστυνόμευση με κλήσεις και πρόστιμα και αφήστε τους κόμβους, αυτό το έρημο το πάρκινγκ του λημανιου θα το εκμεταλλεύτει ποτέ ή πολιτική ηγεσία; με ένα οργανωμένο πάρκινγκ με γραμμές, με είσοδο, και χωρίς ΓΥΦΤΟΥΣ να ενοχλούν τον κόσμο, για σκεφτείτε λίγο ρε ντερβησιδες πόσα ευροπουλα θα εισπράξει η πόλης με 2 ευρώ το αυτοκίνητο; αλλά αφού οι γύφτοι κυβερνούν και στο λιμάνι και στο δημαρχείο τι αποτέλεσματα περιμένει κανείς, ρεεεεεεεε βαθεινετε το λιμάνι να δένουν μεγάλα καράβια σαν το Κατακολο να βγενουν δύο τρεις χιλιάδες άτομα να φάνε σουβλάκια και να ακουμπάνε το πάρα στης επιχειρήσεις της πόλης και άστε τους κόμβους λες και γίναμε Λονδίνο, όλα τα είχαμε ο κόμβος μάρανε αυτό το τόπο, αλλά αφού η λαμογια δίνει και περνει στα άδυτα των τοπικών διοικήσεων σκέφτονται τρόπους να μασάνε αντί να κάνουν κάτι οικοδομικό και ευεργετικό για το τόπο. Βρε ουστ τσοπανηδες που θέλετε κόμβους…. ΦΑΝΑΡΙΑ ΡΕΕΕΕΕ.

    8

    2

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

error: Περιεχόμενο που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα.