Η Γυναικεία Ομάδα Μπάσκετ της ΓΕΑ ανακοίνωσε την αναστολή της λειτουργία της. Όπως αναφέρει:

Δεδομένης της κατάστασης λοιπόν, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την διοίκηση της ΓΕΑ για τη στήριξη και την εμπιστοσύνη που μας έδειξε όλα αυτά τα χρόνια και ελπίζουμε στο μέλλον η προσπάθεια που καταβλήθηκε από όλους μας για την επανασύσταση του οικοδομήματος που ακούει στο όνομα Γυναικεία ομάδα Μπάσκετ της ΓΕΑ Ναυπλίου να βρει νέους και άξιους συνεχιστές.




