Αγορά μεταχειρισμένου τρακτέρ – Τι να προσέχουμε

1,507 Likes
19 Shares
4 Comments

 

Συχνά, οι αγοραστές μεταχειρισμένων τρακτέρ (και γενικότερα οχημάτων) πέφτουν θύματα από τους πωλητές. Για άλλα πληρώνουν και τελικά βρίσκονται προ εκπλήξεων…

 

Παρουσιάζουμε κάποιες συμβουλές που θα φανούν χρήσιμες σε υποψήφιους αγοραστές τρακτέρ:

 

 

1 Απαιτούμε να το δει κάποιος ειδικός τεχνικός, μάστορας, τον οποίο εμπιστευόμαστε, πριν δώσουμε την όποια προκαταβολή.

 

2 Δεν δίνουμε την όποια προκαταβολή, αν δεν μας δώσει ο έμπορος έστω κάποιο απλό χαρτί, που να αναφέρει το ποσό το οποίο το δώσαμε και τη συνολική τιμή που συμφωνήθηκε.

 

3 Μεγάλη προσοχή σε πληρωμές χωρίς αποδείξεις. Πέρα από το παράνομο της υπόθεσης, αν θεωρηθεί πως το τρακτέρ δεν ανταποκρίνεται στα συμφωνηθέντα, είστε παγιδευμένοι. Αν απαιτήσετε να το επιστρέψετε και να πάρετε τα χρήματα που δώσατε, τότε θα πάρετε μόνο αυτά για τα οποία έχετε παραστατικά. Τα άλλα τα χάσατε.

 

4 Δεν παραλαμβάνουμε το τρακτέρ, αν δεν μας παραδοθεί η άδεια κυκλοφορίας και οι πινακίδες.

 

5 Αναφέρεται γραπτά στην εγγύηση πως το τρακτέρ θα το παραλαμβάνει για την επισκευή του και θα το επιστρέφει ο έμπορος στο χώρο σας (αλλιώς πέρα από την ταλαιπωρία, εσείς θα απελπιστείτε αν μεταφέρετε και παραλάβετε το όχημα μια δυο φορές για λύση σοβαρών προβλημάτων και δεν υπάρχει αποτέλεσμα).

 

6 Βασικότατο ζήτημα η καλή φωτογράφηση του τρακτέρ, όταν συμφωνούμε στην αγορά του (πανεύκολο, αφού όλα τα κινητά τηλέφωνα διαθέτουν δυνατότητες φωτογράφησης). Έτσι αποκλείετε τη κακόβουλη ενέργεια να αφαιρεθούν εξαρτήματα (πχ εργαλειοθήκη) ή να αλλάξουν τα ζαντολάστιχα και τα φτερά του τρακτέρ κλπ. Και μη μου πείτε πως δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Μωρέ …όλα γίνονται.

 

 

4 Σχόλια
  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ 22 Μάϊου 2018

    ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ, ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΚΑΤΑ 90% ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΤΟ internet ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΙΛΟΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΨΑΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΘΑΡΟ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΑΓΟΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓEΩΡΓΙΚΟΥΣ ΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ(ΤΡΑΚΤΕΡ). ΠΑΕΙ Η ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΕΞΥΝΑΝ ΜΕ ΣΒΟΥΡΑΚΙ , ΚΑΠΙΟΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΚΑΙ ΚΤΥΠΑΓΑΝ ΑΛΛΟΝ , ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΛΙΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΓΟΡΑΣ.
    ΑΥΤO ΤO ΣΚΟΤΑΔΙ -ΜΑΥΡΙΛΑ ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΙΔΙΟΤΗΣ -ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΝΑ ΞΕΣΚΕΠΑΖΕΙ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ EΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΚΑΘΩΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ.

    0

    0
  • Στέργιος 17 Μάϊου 2018

    Το τρακτέρ θα πρέπει να έχει ταξινομηθεί, πληρώνοντας φυσικά και τέλη ταξινόμησης και γι’ αυτό υπεύθυνος είναι ο έμπορος που το πουλάει. Πολλές φορές ο έμπορος βγάζει και πινακίδες. Άλλωστε το τρακτέρ μπορεί να έχει ήδη πινακίδες και να χρειάζεται απλά μεταβίβαση άδειας κυκλοφορίας. Όσο για τις φωτογραφίες, την εγγύηση κτλ, έχει δίκιο. Το πιο απλό, έναν δίσκο συμπλέκτη και πλατό να χρειαστεί, το χιλιάρικο δεν φτάνει! Όσο για ζάντες και λάστιχα η “ζημιά” σε σχέση με τα συμφωνηθέντα, αν αυτά αλλαχθούν, φτάνει τις 2-3 χιλιάδες ευρώ, ανάλογα με το μέγεθος του τρακτέρ.

    1

    0
  • Τριπολιτσιωτης Αναστάσιος 17 Μάϊου 2018

    Πιος άσχετος γράφει τα παραπάνω? Το τρακτέρ είναι υποχρέωση του αγοραστή να βγάζει πινακίδες. Όπως επίσης κ η μεταφορά του στο εκάστοτε συνεργείο. Όπως κ με όλα τα οχήματα.. Αυτό είναι πάρα πληροφόρηση εις βάρος των εμπόρων γεωργικων μηχαματων

    1

    1
    • Δημητρης 17 Μάϊου 2018

      Ο έμπορος πρεπει να γνωρίζει τι νομοθεσία για να ενημέρωσει το αγοραστή εαν το τρακτέρ μπορεί να βγάλει πινακιδες.

      0

      0

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ

error: Περιεχόμενο που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα.