Σε κατάληψη προχώρησαν οι μαθητές του Λυκείου Ερμιόνης εξαιτίας της έλλειψης ενός φιλολόγου. Ο καθηγητής ξεκίνησε να διδάσκει στο σχολείο στις αρχές Νοεμβρίου και ύστερα από ένα περίπου μήνα επαναδιορίστηκε σε σχολείο κοντινής περιοχής.
Το πρόβλημα απώλειας 200 ωρών διδασκαλίας των μαθημάτων φιλολογίας στο Γενικό Λύκειο Ερμιόνης, λόγω της απουσίας φιλολόγου, αναδεικνύει με ερώτησή τους οι βουλευτές Γιάννης Ανδριανός και Γιάννης Μανιάτης προς τον αρμόδιο Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κ. Γαβρόγλου. Στην ερώτησή του ο Γ. Μανιάτης επισημαίνει ότι οι μαθητές, μετά τις άκαρπες προσπάθειες που καταβλήθηκαν, προχώρησαν σε κατάληψη και ζητά από τον αρμόδιο Υπουργό την άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος.
Ακολουθεί η σχετική ερώτηση του Γ. Μανιάτη:
«Κύριε Υπουργέ,
σε κατάληψη προχώρησαν οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Ερμιόνης μετά την απώλεια 200 ωρών διδασκαλίας των μαθημάτων φιλολογίας, λόγω της απουσίας φιλολόγου. Οι προσπάθειες που καταβλήθηκαν μέχρι τώρα ήταν άκαρπες, γι’ αυτό οι μαθητές κατέφυγαν στην τελευταία αυτή λύση.
Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Ποιες πρωτοβουλίες πρόκειται να αναλάβει, προκειμένου να αντιμετωπισθεί το σοβαρό αυτό πρόβλημα και να αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργία του Λυκείου Ερμιόνης;»
Το κείμενο της Ερώτησης του Γιάννη Ανδριανού έχει ως εξής:
“Σημαντικά προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία του Γενικού Λυκείου Ερμιόνης έχει προκαλέσει το συνεχιζόμενο κενό σε θέση φιλολόγου, καθώς οι 117 μαθητές του σχολείου έχουν συμπληρώσει 200 χαμένες ώρες από τα φιλολογικά μαθήματα.
Το σημαντικό αυτό πρόβλημα είχε ως αποτέλεσμα την κήρυξη κατάληψης από την εκπαιδευτική κοινότητα του σχολείου με σκοπό την συμπλήρωση των χαμένων ωρών διδασκαλίας και την κάλυψη του κενού φιλολόγου.
Κατόπιν αυτών, και δεδομένου του ότι η μη κάλυψη του κενού αυτού ενώ ήδη βρισκόμαστε στα μέσα της σχολικής χρονιάς ισοδυναμεί με τη δημιουργία μαθητών δύο ταχυτήτων,
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ:
Με ποιες συγκεκριμένες άμεσες ενέργειες θα καλυφθεί το κενό θέσης φιλολόγου στο Γενικό Λύκειο Ερμιόνης”.