Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών Αργολίδας για υποβιβασμούς, συγχωνεύσεις σχολείων

63 Likes
11 Shares
1 Comments

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

Το υπουργείο Παιδείας με απόφασή του σηματοδοτεί το νέο κύμα συγχωνεύσεων- καταργήσεων και υποβιβασμών σχολικών μονάδων στέλνοντας στο μακρινό παρελθόν ό,τι απέμεινε από δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση υλοποιώντας τις αποφάσεις του 3ου και 4ου μνημονίου.

 

Οι υποβιβασμοί σχολείων (Ασκληπιείου) και οι συγχωνεύσεις (Δήμαινας – Νέας Επιδαύρου, Μύλων – Κιβερίου) στην Αργολίδα, αποτελούν ένα ακραίο μέτρο συρρίκνωσης των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και εξαφανίζουν το σχολείο της γειτονιάς, «υψώνοντας» στη θέση του το σχολείο της αγοράς. Επιπλέον χάνονται ακόμα 6 θέσεις δασκάλων, με όποιες συνέπειες έχει αυτό και σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.

 

Υλοποιούνται έτσι οι προϋποθέσεις για την εγκατάσταση ενός σχολείου εμπορικού κέντρου, που θα πρέπει να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις και στις ανάγκες της αγοράς για να υπάρξει, με μαθητές πελάτες και εκπαιδευτικούς πωλητές. Εκπαιδευτικούς που θα είναι αριθμητικά λιγότεροι αφού οι διορισμοί είναι ανύπαρκτοι, θα δουλεύουν σε δυο τρία ή περισσότερα σχολεία λόγω αύξησης του ωραρίου τους, εκπαιδευτικούς σε διαρκή ομηρία και περιπλάνηση.

 

Όλα αυτά αποτελούν επιδίωξη των κυβερνήσεων τα τελευταία χρόνια στα πλαίσια υλοποίησης των μνημονίων αλλά ,και πριν από αυτά, στα πλαίσια εφαρμογής του «νέου σχολείου» με τα γνωστά αποτελέσματα κατάργησης πολλών οργανικών θέσεων, αύξησης του αριθμού των μαθητών στις τάξεις, μείωση προσλήψεων αναπληρωτών, αδιοριστία επ’ αόριστον

 

Καλούμε τα δημοτικά συμβούλια των δήμων των αντίστοιχων σχολείων που συγχωνεύονται ή υποβιβάζονται, τους συλλόγους γονέων , όλα τα σωματεία, όλους τους εργαζόμενους να ξεσηκωθούν.

1 ΣΧΟΛΙΟ
  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ 27 Ιουνίου 2017

    Αυτοί οι κύριοι καλούν για αγώνες τους Δήμους για το καλό τίνος; Της Παιδείας μήπως ή του δικού τους συμφέροντος, Δεν μας λένε ποιός θα πληρώσει και τί στοιχίζει η μη συγχόνευση. Ας μας πούν και ποιός αγωνίστηκε για το ξεθεμέλιωμα της δημόσιας παιδείας. Το κράτος εξασφαλίζει τη μεταφορά των μαθητών. Για τα παιδιά θα είναι πολύ καλύτερα να παρακολουθούν σε εξατάξια σχολεία και όχι σε μονοθέσια και διθέσια. Η παιδεία και η οικονομία είναι εθνική υπόθεση,

    1

    0

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ

error: Περιεχόμενο που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα.