Η μόνη λύση για το τρένο: Σιδηροδρομική εταιρεία να φτιαχτεί από τους φορείς της Αργολίδας!

 

του Γιώργου Νικολόπουλου

 

Η παρουσία του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Νίκου Μαυραγάνη και του διευθύνοντα συμβούλου του ΟΣΕ Κώστα Πετράκη στην Αργολίδα για το θέμα της επαναλειτουργίας του τρένου έβαλε τα πράγματα στη θέση τους: Ποιες είναι οι προθέσεις της Κυβέρνησης και του ΟΣΕ και πώς μπορεί να λειτουργήσει το εγχείρημα. Τα όσα ακούστηκαν κάθε άλλο παρά αισιόδοξα είναι…

 

Ο κ. Μαυραγάνης και ο κ. Πετράκης (που ήρθαν στο Ναύπλιο με πρωτοβουλία του Γιάννη Γκιόλα και της Κατερίνας Μπόμπου), ανέφεραν πως το σιδηροδρομικό δίκτυο από την Κόρινθο μέχρι το Ναύπλιο χρειάζεται συντήρηση πριν λειτουργήσει. Θα κοστίσει περίπου 2 εκατομμύρια ευρώ. Αυτά τα χρήματα μπορούν να βρεθούν από τον ΟΣΕ και να γίνουν οι εργασίες με μια προϋπόθεση: Αυτός που θα διαχειριστεί τη λειτουργία του τρένου, να κάνει μελέτη βιωσιμότητας που να αποδεικνύει πως πράγματι μπορεί να το λειτουργεί συνεχώς. Να μη δοθούν δηλαδή τα χρήματα συντήρησης άσκοπα…

 

Το βασικό θέμα βέβαια, είναι ποιος θα λειτουργεί το τρένο, εφόσον η ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ (που πρόσφατα πουλήθηκε σε Ιταλούς με χαμηλότατο αντίτιμο) δεν είναι διατεθειμένη, καθώς θεωρεί ζημιογόνα τη γραμμή.

 

Η νομοθεσία επιτρέπει σε οποιαδήποτε εταιρεία έχει τις δυνατότητες, να μπορεί να λειτουργήσει σιδηροδρομική γραμμή. Ο Υφυπουργός πρότεινε να φτιαχτεί μια εταιρεία με τη συμμετοχή φορέων, ιδιωτών, της αυτοδιοίκησης κλπ από την Αργολίδα και την Κορινθία, η οποία θα μπορεί να λειτουργεί το τρένο.

 

Αυτή βέβαια η προοπτική φαίνεται προς το παρόν αδύνατη με βάση τα δεδομένα που ισχύουν. Τι θα κάνουν άραγε οι Δήμοι, η Περιφέρεια και οι υπόλοιποι φορείς των δύο νομών και κυρίως της Αργολίδας που την ενδιαφέρει περισσότερο το θέμα; Είναι διατεθειμένοι να συμμετέχουν οικονομικά και μάλιστα σε ένα εγχείρημα με μεγάλο κόστος και επιχειρηματικό ρίσκο;

 

Στο θέμα των υποδομών, θα πρέπει να δοθούν χρήματα για την ανακαίνιση των κτηρίων των σταθμών, τα οποία βρίσκονται σε άθλια κατάσταση (υπάρχει η σκέψη να ενοικιάζεται μέρος των κτηρίων σε ιδιώτες για καταστήματα ώστε να καλυφθούν τα έξοδα). Ο ΟΣΕ δεν έχει τη δυνατότητα να διαθέσει υπαλληλικό προσωπικό ενώ ο φορέας διαχείρισης και λειτουργίας του τρένου που θα δημιουργεί θα πρέπει να πληρώνει και τις αμαξοστοιχίες που θα ενοικιάζει.

 

Όπως είπαν Υφυπουργός και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, δεν υπάρχει κανένα ενδεχόμενο να γίνει διαπλάτυνση των γραμμών από 1 μέτρο σε 1,40 αφού κάτι τέτοιο θα σήμαινε τεράστια έξοδα δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. Αλλά πιθανότατα θα υπάρχει άμεση ανταπόκριση με τον προαστιακό στην Κόρινθο.

 

 

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Διαβάστε ακόμη

Ένα βήμα (αν όχι μισό) πριν από την άνοδο ο Παναργειακός – Νίκησε τη Ρόδο με 2-1

Παναργειακός-Ρόδος 2-1 Ένα βήμα (αν όχι μισό) πριν από την άνοδο στη Super 2 (Β’ Εθνική), έπειτα από 27 χρόνια, βρίσκεται ο Παναργειακός... Οι "Λυκοι" νίκησαν...

Η σχάρα της οδού Αιγίου στο Ναύπλιο…

Η σχάρα της οδού Αιγίου στο Ναύπλιο... Γράφει ο Γιάννης Γαλανόπουλος Πρωινή "αυτοψία" στην οδό Αιγίου στο Ναύπλιο, κοντά στη διασταύρωση με Σπάρτης, αλλά και πιο...

Παναργειακός: Ο κόσμος 12ος παίκτης στον αγώνα με τη Ρόδο

Παναργειακός: Ο κόσμος 12ος παίκτης στον αγώνα με τη Ρόδο Έτοιμοι για τη μεγάλη μάχη με τη Ρόδο το απόγευμα της Τετάρτης 24/4 δηλώνουν οι...

Ένα βήμα (αν όχι μισό) πριν από την άνοδο ο Παναργειακός – Νίκησε τη Ρόδο με 2-1

Παναργειακός-Ρόδος 2-1 Ένα βήμα (αν όχι μισό) πριν από την άνοδο στη Super 2 (Β’ Εθνική), έπειτα από 27 χρόνια, βρίσκεται ο Παναργειακός... Οι "Λυκοι" νίκησαν...

Η σχάρα της οδού Αιγίου στο Ναύπλιο…

Η σχάρα της οδού Αιγίου στο Ναύπλιο... Γράφει ο Γιάννης Γαλανόπουλος Πρωινή "αυτοψία" στην οδό Αιγίου στο Ναύπλιο, κοντά στη διασταύρωση με Σπάρτης, αλλά και πιο...

Παναργειακός: Ο κόσμος 12ος παίκτης στον αγώνα με τη Ρόδο

Παναργειακός: Ο κόσμος 12ος παίκτης στον αγώνα με τη Ρόδο Έτοιμοι για τη μεγάλη μάχη με τη Ρόδο το απόγευμα της Τετάρτης 24/4 δηλώνουν οι...

Η ομιλία του Ν.Γ. Τόμπρα για την Τυπογραφία στο Ναύπλιο τον 19ο αιώνα

ομιλία του Ν.Γ. Τόμπρα για την Τυπογραφία στο Ναύπλιο Γράφει ο Γιάννης Γαλανόπουλος Μια εξαιρετική εκδήλωση απόψε στη Δημόσια Βιβλιοθήκη Ναυπλίου με αφορμή την παγκόσμια ημέρα...

Η ομιλία του Ν.Γ. Τόμπρα για την Τυπογραφία στο Ναύπλιο τον 19ο αιώνα

ομιλία του Ν.Γ. Τόμπρα για την Τυπογραφία στο Ναύπλιο Γράφει ο Γιάννης Γαλανόπουλος Μια εξαιρετική εκδήλωση απόψε στη Δημόσια Βιβλιοθήκη Ναυπλίου με αφορμή την παγκόσμια ημέρα...

Πασχαλινό εργαστήριο ραπτικής για παιδιά στο Colour’s Spot, στο Ναύπλιο

Πασχαλινό εργαστήριο ραπτικής για παιδιά στο Ναύπλιο Πασχαλινό εργαστήριο ραπτικής για παιδιά διοργανώνεται στο Colour's Spot (Αντωνοπούλων 6, Ναύπλιο). Θα γίνει τη Μεγάλη Τρίτη 30/4,...

Κοκκίνισε η ατμόσφαιρα στην Αργολίδα από την αφρικανική σκόνη

Κοκκίνισε η ατμόσφαιρα στην Αργολίδα από την αφρικανική σκόνη Ένα μοναδικό και πρωτόγνωρο οπτικό φαινόμενο παρατηρείται τις απογευματινές ώρες της Τρίτης 23 Απριλίου στην Αργολίδα...

Πρόσφατα θέματα

Πρόσφατα θέματα

Σωματείο Ιδ. Υπαλλήλων Αργολίδας: Κάλεσμα στην απεργιακή συγκέντρωση την 1η Μαΐου στο Ναύπλιο

Ανακοίνωση του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων Αργολίδας ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ...

Πασχαλινό εργαστήριο πολυμερικού πηλού για παιδιά στο Colour’s Spot, στο Ναύπλιο

Πασχαλινό εργαστήριο πολυμερικού πηλού για παιδιά διοργανώνεται στο Colour’s...

Ευρωεκλογές: Τα 15 κόμματα που κόπηκαν

Συνολικά 15 κόμματα  (μαζί με τους Σπαρτιάτες), δεν θα...

Ευρωκλογές: «Κόπηκαν» οι Σπαρτιάτες από τον Άρειο Πάγο

Το κόμμα «Σπαρτιάτες» δε μπορεί να συμμετέχει στις ευρωεκλογές...

Η σχάρα της οδού Αιγίου στο Ναύπλιο…

Η σχάρα της οδού Αιγίου στο Ναύπλιο... Γράφει ο Γιάννης...