Ποιες θα είναι οι 21 νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην πόλη του Άργους

2,287 Likes
174 Shares
13 Comments

 

του Γιώργου Νικολόπουλου

 

 

Το Δημοτικό Συμβούλιο Άργους – Μυκηνών ομόφωνα αποφάσισε να ισχύσουν οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην πόλη του Άργους, όπως αυτές περιγράφονται στην κυκλοφοριακή μελέτη που εκπονήθηκε από τη συγκοινωνιολόγο Ευαγγελία Περιμένη.

 

Μερικές από αυτές: H αλλαγή κατεύθυνσης στις οδούς Γούναρη, Φορωνέως, Περσέως, Νιόβης, Μπόνη, Καραϊσκάκη κ.ά και η επαναφορά αρκετών δρόμων σε διπλής κατεύθυνσης, η αλλαγή του STOP στη διασταύρωση Δαναού και Καποδιστρίου αλλά και στη διασταύρωση στο σιδηροδρομικό σταθμό.

 

Στη μελέτη δε γίνεται αναφορά στην τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών, παρά τις προ μηνών δηλώσεις του Δημάρχου.

 

Αναλυτικά οι αλλαγές:

 

 

1. Oδός Γούναρη 

 

Αντιδρόμηση του τμήματος της οδού Γούναρη μεταξύ των οδών Τσώκρη και Θεάτρου, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι δυσκολίες πρόσβασης στις Δυτικές και Βόρειες περιοχές της πόλης από τις Νοτιο- Δυτικές περιοχές αυτής (πόλης) και την οδό Τριπόλεως. Η αντιδρόμηση του εν λόγω τμήματος της οδού Γούναρη προϋποθέτει το άνοιγμα της οδού Φείδωνος σε όλη την κυκλοφορία και η κατάργησή της ως δρόμου αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων, προκειμένου να επιτυγχάνεται και η σύνδεση από βορρά προς τις νοτιο‐δυτικές περιοχές.
Παράλληλα, προτείνεται η επαναφορά της λειτουργίας της Ηρακλέους στο τελευταίο τμήμα, από το υφιστάμενο Parking και την είσοδο των σχολικών συγκροτημάτων μέχρι την οδό Ιολάου, σε διπλής κατεύθυνσης για την εξυπηρέτηση των μετακινήσεων (προσέλευση/ αποχώρηση) των γονέων και του διδακτικού προσωπικού των σχολικών συγκροτημάτων που λειτουργούν εκεί.

 

 

2. Οδός Φείδωνος

 

Στο πλαίσιο αντιδρόμησης του τμήματος της οδού Γούναρη από οδό Θεάτρου μέχρι οδό Τσώκρη (όπως αιτιολογείται παραπάνω) προτείνεται το άνοιγμα της οδού Φείδωνος σε όλη την κυκλοφορία και η κατάργησή της ως δρόμου αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων. Με αυτόν τον τρόπου η Φείδωνος
και Γούναρη αποτελούν ζεύγος οδών για τη σύνδεση νοτιο‐δυτικών περιοχών με το κέντρο και τις βορειο‐δυτικές περιοχές. Παράλληλα επί της οδού Φείδωνος διαμορφώνονται συνολικά 5 θέσεις στάθμευσης οχημάτων ΚΤΕΛ και Τουριστικών Λεωφορείων.

 

 

3. Ινάχου – Σιμιτζοπούλου

 

Ρυθμιστικές και γεωμετρικές επεμβάσεις στον κόμβο και δημιουργία διαβάσεων για την ασφαλή διέλευση πεζών. Αντιδρόμηση τμήματος των οδών Μακαρίου και Ναυπλίου προκειμένου να είναι δυνατή η πορεία από Σιμιτζοπούλου προς οδό Ναυπλίου.

 

 

4. Οδός Ναυπλίου

 

Προκειμένου να είναι δυνατές οι διαδρομές Βλάσση – Μακαρίου – Ναυπλίου αλλά και Βλάσση –Σιμιτζοπούλου – Ναυπλίου, προτείνεται η αντιδρόμηση της οδού Μακαρίου μεταξύ των οδών Βλάσση και Ναυπλίου ταυτόχρονα με την αναδιαμόρφωση της λειτουργίας του κόμβου Ινάχου –Σιμιτζοπούλου και τη σηματοδότησή του.

 

 

5. Οδός Καρπετοπούλου

 

Επαναφορά της αμφίδρομης κυκλοφορίας της οδού Καρπετοπούλου στο τμήμα μεταξύ της Νότιας Περιφερειακής και της οδού Κουντουριώτου, προκειμένου να διευκολυνθεί η πρόσβαση στις ιδιοκτησίες στο τμήμα αυτό.

 

 

6. Οδός Μπουσουλοπούλου

 

Στο κόμβο Σ. Μπουσουλοπούλου – Ανδρέα Μιαούλη – Αρχαίας Βουλής, επαναφέρεται η οδός Σ. Μπουσουλοπούλου στην προηγούμενη αμφίδρομη λειτουργία της (μεταξύ των οδών Μιαούλη και Αρκαδίας – Μεσσηνίας) και καθορίζεται η παραχώρηση προτεραιότητας στις προσβάσεις των οδών
Μπουσουλοπούλου και Αρχαίας Βουλής.

 

 

7. Οδοί Περσέως και Νιόβης

 

Αντιστροφή των κατευθύνσεων του ζεύγους μονοδρόμων Περσέως και Νιόβης για την καλύτερη εξυπηρέτηση της περιοχής λόγω της αλλαγής κατευθύνσεων των οδών Ηρακλέους και Κορίνθου.

 

 

8. Κόμβος Κορίνθου – Βασ. Σοφίας

 

Καθορίζεται η παραχώρηση προτεραιότητας στον κόμβο Κορίνθου – Βασ. Σοφίας στην πρόσβαση της οδού Βασ. Σοφίας. Στόχος είναι η μείωση της ταχύτητας στην ευθεία κίνηση της Βασ. Σοφίας προς βελτίωση της οδικής ασφάλειας στο κεντρικό αυτό σημείο της πόλης.

 

 

9. Οδοί Πολ Κουρμπέν, Δημοκρίτου και Καραϊσκάκη

 

Με την προτεινόμενη αντιδρόμηση της οδού Γούναρη και το άνοιγμα της οδού Φείδωνος στην κυκλοφορία αναμένεται να βελτιωθεί σημαντικά η προσβασιμότητα στην περιοχή και εκτιμάται ότι θα μειωθεί σημαντικά η διαμπερής κυκλοφορία στις οδούς Κουρμπέν, Δημοκρίτου και Καραισκάκη.

 

 

10. Κόμβος «Γεφύρια»

 

Εφαρμογή της μελέτης του Δήμου Άργους – Μυκηνών, στην οποία προβλέπεται η κατασκευή νησίδων για την ασφαλή διευθέτηση της κυκλοφορίας και η μονοδρόμηση της οδού Ατρέως. Στην εν λόγω λειτουργία του κόμβου καθορίζεται η παραχώρηση προτεραιότητας στις προσβάσεις Τημένου και Καραμουντζά.

 

 

11. Οδός Ζωγράφου

 

Για την εύρυθμη προσβασιμότητα στην περιοχή, παράλληλα με την αντιδρόμηση της οδού Γούναρη προτείνεται και αντιδρόμηση της οδού Ζωγράφου στο τμήμα από την οδό Πολυγένους έως την οδό Φείδωνος. Με την εν λόγω παρέμβαση προτείνεται και η μεταφορά του χώρου στάθμευσης ταξί και ΙΧ στην παράλληλη οδό της οδού Ζωγράφου στο τμήμα μεταξύ των οδών Καραϊσκάκη και Φείδωνος, η οποία και προτείνεται να έχει κατεύθυνση αντίθετη εκείνης της οδού Ζωγράφου στο υπόψη τμήμα, δηλαδή από την οδό Φείδωνος προς την οδό Πολυγένους.
Η αντιδρόμηση της οδού Ζωγράφου θα πρέπει να πραγματοποιηθεί σε συνδυασμό με την αντιδρόμηση της οδού Καραϊσκάκη που παρουσιάζεται στα επόμενα.

 

 

12. Οδοί Καλαμαρά και Μυστακοπούλου

 

Στo αρχικό τμήμα της οδού Καλαμαρά, στη συμβολή της με την οδό Κορίνθου, απαγορεύεται η είσοδος. Συνεπώς η διαμπερής κυκλοφορία μέσω της διαδρομής Κορίνθου – Καλαμαρά ‐Μυστακοπούλου‐Βασ. Σοφίας – Κοραή γίνεται σήμερα παράνομα. Η αντιδρόμηση της οδού Μυστακοπούλου θα επέφερε ευρύτερες αντιδρομήσεις στην περιοχή και δεν προτείνεται.
Παράλληλα, προτείνεται για λόγους συνέχειας και λόγω περιορισμένου πλάτους, η μονοδρόμηση της οδού Καλαμαρά στο τμήμα που είναι αμφίδρομο, με κατεύθυνση από την οδό Μυστακοπούλου προς την οδό Παπαρηγοπούλου.

 

 

13. Στάση ΚΤΕΛ οδού Κορίνθου

 

Χωροθέτηση νέας στάσης ΚΤΕΛ βόρεια του σχολικού συγκροτήματος στη συμφωνηθείσα θέση (μεταξύ ΚΤΕΛ και Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων) επί της οδού 25ης Μαρτίου και Γεωργίου Μαρίνου. Ωστόσο, προτείνεται να διατηρηθεί και η υφιστάμενη στάση στην οδό Κορίνθου (στο ρεύμα εξόδου) για την εξυπηρέτηση του Νοσοκομείου και των εμπορικών χρήσεων στην περιοχή.

 

 

14. Οδοί Κύπρου, Μπιζανίου και πάροδος Καραμουντζά

 

Η διαδρομή Κύπρου ‐ Μπιζανίου ‐ πάροδος Καραμουντζά λειτουργεί ως δίδυμο με το μονοδρομημένο τμήμα της οδού Καραμουντζά, εξυπηρετώντας τη σύνδεση προς την οδό Ναυπλίου και ως εκ τούτου δέχεται σημαντικό φόρτο. Το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής έχει περιορισμένο πλάτος και η αμφίδρομη λειτουργία που ισχύει σήμερα γίνεται με δυσκολία.

 

 

15. Οδός Αγίου Κωνσταντίνου

 

Μετατροπή του τμήματος της οδού Αγ. Κωνσταντίνου μεταξύ των οδών Μεσσηνίας ‐ Αρκαδίας και Αλέξανδρου Φλέμινγκ σε δρόμο δύο κατευθύνσεων με σκοπό την αποκατάσταση της σύνδεσης της γειτνιάζουσας περιοχής με την οδό Μεσσηνίας ‐ Αρκαδίας.

 

 

16. Οδός Μπόνη

 

Αντιδρόμηση της οδού Μπόνη μεταξύ των οδών Τσώκρη και Περούκα, με στόχο τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας κατοίκων και την πρόσβαση στο χώρο στάθμευσης επί της οδού Περούκα.

 

 

17. Οδός Καραϊσκάκη

 

Αντιδρόμηση της οδού Καραϊσκάκη με στόχο την καλύτερη κυκλοφορία στην περιοχή ενόψει και της αντιδρόμησης των οδών Γούναρη και Ζωγράφου που προαναφέρθηκε.

 

 

18. Οδός Φορωνέως

 

Μονοδρόμηση της οδού Φορονέως με κατεύθυνση προς Τριπόλεως, ώστε μαζί με την αντιδρομημένη οδό Γούναρη να αποτελέσουν το κύριο δίδυμο συλλεκτήριων οδών κατά μήκος της δυτικής πλευράς της πόλης. Με την μονοδρόμηση της οδού Φορονέως προτείνεται και η σήμανση όλων των διασταυρώσεων κατά μήκος της, με την τοποθέτηση Ρ2 (STOP) σε όλες τις κάθετες προσβάσεις, ενισχύοντας έτσι τον χαρακτήρα της συλλεκτήριας οδού.

 

 

19. Κόμβος Καποδιστρίου – Δαναού

 

Αλλαγή της προτεραιότητας (σήμανση STOP).

 

 

20. Κόμβος 25ης Μαρτίου και Φιλελλήνων

 

Αλλαγή της προτεραιότητας με την τοποθέτηση πινακίδων Ρ2 (STOP) στην πρόσβαση της οδού 25ης Μαρτίου με σκοπό τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας επί της οδού Φιλελλήνων.

 

 

21. Κόμβος Τριπόλεως – Θεάτρου – Γούναρη

 

Στα πλαίσια της μελέτης της ανάπλασης έγινε διαμόρφωση του κόμβου Τριπόλεως – Θεάτρου – Γούναρη, ώστε η συμβολή της οδού Γούναρη στην Τριπόλεως – Θεάτρου να γίνεται πιο κάθετα για βελτίωση της ορατότητας και επομένως της οδικής ασφάλειας. Δεδομένης της αλλαγής στην κατεύθυνση της οδού Γούναρη και για τη δυνατότητα διεξαγωγής των δεξιών και αριστερών στροφών από την Τριπόλεως και την Θεάτρου είναι απαραίτητη η τροποποίηση στη γεωμετρία και στη σήμανση, όπως απεικονίζεται στο σχέδιο της μελέτης.

 

 

13 Σχόλια
  • Ανώνυμος 24 Μαΐου 2017

    Ολα είναι δρόμος παιδιά. Κατι ξέρει ο αρχηγός που αντιγράφει Βούλγαρη και Αγγελάκα

    3

    0
  • Ανώνυμος 24 Μαΐου 2017

    Ηθελα να ηξερα αυτη η ερμη η μελετη πως γινεται? ενα μετρητη οχηματων δεν εχω δει τοσο καιρο στο Αργος, θα ξαναγινουν ολα μπουρδελο για να μην παραδεχθει ο πάπας το αυτονοητο. ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΗ ΔΑΝΑΟΥ-ΒΑΣ ΣΟΦΙΑΣ σε δρομακι διελευσης και μονο για τις ωρες καταστηματων… Εφυγαν οι πελατες, τα μυστηρια στον Αγιο Πετρο κανουν πλεον μονο οι μαζοχες, μηπως ο δημαρχος προσπαθει εδω και χρονια να μας πει να την κανουμε για αλλου? Οσο για τις αλλαγες στα Στοπ κεντρικων δρομων (πολυ προτοτυπο) μονο πολλα ατυχηματα θα φερουν οπως ειχε γινει παλιοτερα

    5

    0
  • Ένας πρώην πλέον Αργείος 24 Μαΐου 2017

    …Στη συνέχεια θα διαπλατυνθεί το ποτάμι κ θα έχει εκβολές στο Κεφαλάρι. Από το Κεφαλάρι θα ξεκινάει το τελεφερίκ για να πηγαίνει τους λουόμενους στο Κιβερι. Εκεί, αφού κάνουν το μπάνιο τους κ χρησιμοποιήσουν το free wi-fi, με τζετ σκι θα μεταβαίνουν στο Τημενιο όπου θα μπορούν να χαρούν τον τέλειο διάδρομο για τρέξιμο που υπάρχει, τους άψογα διατηρημένους φοίνικες κ φυσικά την υπέροχα καθαρισμένη παραλία με τα χιλιάδες πεταμένα, πάνω από όλα safe sex, προφυλακτικά. Στη συνέχεια ο κατενθουσιασμένος τουρίστας-λουόμενος-περιηγητής θα μπορεί να γυρίζει στο Άργος, όντας αφετηρία των καλοκαιρινών του διακοπών ως πόλη μαγνήτης, με το τρένο. Γιατί ναι! Ναι! Ναι γατάκια, θα φέρουμε κ τρένο σε όλο το δήμο.
    Εκεί λοιπόν, θα πραγματοποιεί τα ψώνια του, αφήνοντας στη μιζέρια του το Ναύπλιο, απαξιώνοντάς το με τη μη επίσκεψη του. Κ λογικό αφού η πόλη μας είναι κέντρο χιλιάδων τουριστών. Αφού τελειώσει τα ψώνια του, θα κάνει μια τελευταία βόλτα στην πόλη δίνοντας όμως την υπόσχεση πως σύντομα θα επιστρέψει σε αυτήν! Όνειρα θερινής νυχτός.
    Υ.Γ.: Νόμιζα πως μόνο ο δημος Παλαιού Ψυχικού αλλάζει συχνά – πυκνά τις κατευθύνσεις των οδών του, προκειμένου οι «VIP» κάτοικοί του να μην ενοχλούνται από την όποια προσέλευση μη μόνιμων κατοίκων. Χαζομάρα μου, με τέτοια κεφαλή πόλεως κ εμείς VIP είμαστε. Όλοι μας αναφέρουν ως παράδειγμα προς αποφυγή.

    9

    0
  • Ανώνυμος 23 Μαΐου 2017

    Όσες αλχημείες και να κάνει ο Καμπόσος τίποτα δε θα καταφέρει……….. Από τη στιγμή που το γυαλί ράγισε δε ξανακολλά………. Άμα δε ανοίξει τη Δαναού τη κεντρικότερη αρτηρία της πόλης, το έμφραγμα είναι θέμα χρόνου………..

    7

    0
  • Ανώνυμος 23 Μαΐου 2017

    Κάπιες απο τις αλλαγες σίγουρα θα οφελισουν οπως η αλλαγη στην Γούναρη. Αλλά οι περισσοτερες ακομα μεγαλυτερο μπέρδεμα θα φέρουνε.

    3

    0
  • Ανώνυμος 23 Μαΐου 2017

    Αυτή την κυρία που έκανε τη μελέτη την λένε ΠΕΡΙΜΕΝΗ. τυχαίο δεν νομίζω!!!!χαχαχα

    4

    0
  • Τροχονόμος Βαρβάρα 23 Μαΐου 2017

    Ρε μεγαλε Καμποσαρα εσυ δεν εβγαινες στα σαιτ το περασμενο φθινοπωρο και μας ελεγες οτι θα μπουνε 4 φαναρια; Αντι αυτων μας αλλαζεισ τα στοπ στην Καποδιστριου και στο Σταθμο. Μεχρι τα Χριστουγεννα που θα ξαναπληρωσεις αλλη μελετη ο Δημος δηλαδη οχι εσυ προσωπικα για να μας ξαναλλαξουν τα στοπ.

    4

    0
  • Θλιμμένος Μπούφος 23 Μαΐου 2017

    Σκατά τα ‘χει κάνει. Όσο και να προσπαθεί, τίποτα δεν θα καταφέρει ο Καμπόσος. Στην επόμενη μελέτη που θα κάνει μετά από μερικούς μήνες μπορεί να βάλει και δακτύλιο. Έτσι όπως τα κατάφερε μόνο με απαγόρευση της κυκλοφορίας θα λύσει το κυκλοφοριακό.

    10

    0
  • Ανώνυμος 23 Μαΐου 2017

    απο δω το μακραινουν απο κει κονταινει Τι εχουν τα ερμα και ψοφανε;

    8

    0
  • ... 23 Μαΐου 2017

    Ζαλίστηκα…

    4

    0
    • Ανώνυμος 23 Μαΐου 2017

      Και που να παρεις το αυτοκινητο και να κανεις καμια βολτα. Να εχεις μαζι σου και σακουλα

      3

      0
  • Ανώνυμος 23 Μαΐου 2017

    Ναι ρε αλλάχτε το συνέχεια να μας έχετε σε εγρήγορση. Καταστρέψατε την εμπορικότητα του Άργους και τώρα θέλετε να χανόμαστε μέσα του…

    7

    0
    • Τρομάρα μας 23 Μαΐου 2017

      Κάποιος καμποσικός, τέως φαν πλατύ, εμποράκος, ειδικός λαϊκής, το πρότεινε συνεχώς δλδ «πολλές είσοδοι στη πόλη, μία μόνο έξοδο»

      3

      0

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ

error: Περιεχόμενο που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα.