Ανεβαίνει στο Τριανό “Ο Αρμένης” με την υπογραφή της Χαράς Κοσεγιάν (γράφει ο Δ. Παπαδριανός)

49 Likes
96 Shares
0 Comments

 

Γράφει ο Δημήτρης Παπαδριανός

Την Παρασκευή 10-2-2017, ανεβαίνει και στο Ναύπλιο, στο Τριανό, το έργο “o AΡΜΕΝΗΣ,”  δραματοποιημένη διασκευή του ομότιτλου λογοτεχνικού

διηγήματος της Χαράς Κοσεγιάν ( από το βιβλίο “Η ΛΟΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ”, εκδ.”ΟΔΟΣ ΠΑΝΟΣ” ), με χρήση αυθεντικού πρωτότυπου οπτικοακουστικού υλικού.

 

Πρωταγωνιστής στο ρόλο του “Αρμένη” o Tάσος Μπλάτζιος.

 

 

Tάσος Μπλάτζιος, ο καθηγητής Αγγλικής γλώσσας που έγινε ηθοποιός.

  

Τάσος Μπλάτζιος

Μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη, παιδί ντροπαλό και συνεσταλμένο.

Η θεία του είχε το μπάρ στο θέατρο Χατζώκου, ένα θέατρο 900 θέσεων. Εκεί ο μικρός Τάσος περνούσε τα Σαββατοκύριακα, θαυμάζοντας ηθοποιούς, όπως τη Τζ. Καρέζη, Αλ. Βουγιουκλάκη, Μαριέττα Ριάλδη κ.α . Ήταν γι’ αυτόν μια μαγευτική διαφυγή που πέρα από την διασκέδαση και την επαφή με τους πρωταγωνιστές άρχισε να μπολιάζει το μυαλό και την ψυχή του με την επιθυμία και τα’ όνειρο ν’ ακολουθήσει τα χνάρια τους και να γίνει ηθοποιός..

Κρυφά από τους γονείς του αρχίζει να παρακολουθεί τη Δραματική Σχολή της Ρούλας  Πατεράκη. Άρχισε να δουλεύει στο θέατρο ως ταξιθέτης και έτσι εξασφάλιζε τα δίδακτρα της σχολής και παρακολουθούσε όλες τις παραστάσεις.

Όταν έφθασε το πλήρωμα του χρόνου και ανακοίνωσε στον Πατέρα του την επιθυμία του να γίνει ηθοποιός συνάντησε άρνηση γιατί ο πατέρας του γνώριζε από τη θεία ότι το επάγγελμα του ηθοποιού ήταν πολύ σκληρό ως προς τις συνθήκες δουλειάς και αμοιβής.

Ακροβατώντας μεταξύ οικογενειακών αποφάσεων και ονείρου, αποφάσισε για να διασώσει αναγκαίες για την εποχή ισορροπίες να δώσει εξετάσεις στην Αγγλική Φιλολογία. Εισάγεται με υποτροφία παρακολουθώντας ταυτόχρονα και τη δραματική Σχολή την οποία τελειώνει πριν το Πανεπιστήμιο.

Διδάσκει ως καθηγητής στη Σχολή της Πατεράκη και αρχίζει να συμμετέχει σε παραστάσεις, Ο Πατέρας του μαθαίνει από τις εφημερίδες ότι είναι πλέον ενεργός ηθοποιός.

Το κλείσιμο της Σχολής όπου δίδασκε και του Θεάτρου τον αναγκάζει να διοριστεί ως καθηγητής στην Κρήτη.

Το 1994 όταν καταφέρνει να πάρει μετάθεση στη Θεσσαλονίκη δημιουργεί  δική του θεατρική ομάδα τη “ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ” και ανεβάζει τη “Δωδεκάτη Νύχτα” ενώ καταφέρνει να πάρει το θέατρο Αυλαία όπου ανεβάζει πολλά κλασσικά των Ίψεν, Στρίντμπεργκ. κ.α

Τελειώνει την εκπαιδευτική του καριέρα ως Σχολικός Σύμβουλος Δωδεκανήσου-Κυκλάδων και συνταξιοδοτείται το 2014 για να συνεχίσει πιο ορμητικά και αποφασιστικά με τι άλλο; με το παντοτινό μαγικό του όνειρο, το Θέατρο.

 

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ:

 

ΤΑΣΟΣ  ΜΠΛΑΤΖΙΟΣ

Απόφοιτος του Α.Π.Θ (Αγγλική Φιλολογία), 1979, της Δραματικής Σχολής ΕΔΤ της Ρούλας Πατε-

ράκη, 1978, Μεταπτυχιακο PARIS III-SORBONNE NOUVELLE- Δωδέκατη Νύχτα-(Σαίξπηρ), 1994.

Συνεργάστηκε με την Επιθεώρηση Δραματικής Τέχνης στις παραστάσεις «Travesties» (T.Στόπαρντ), «Σκοτεινά Εγκλήματα» (Ρ.Β.Φασμπίντερ-Μ.Φουκώ), Έντα Γκάμπλερ (Ερ. Ίψεν) όλα σε σκηνοθεσία Ρούλας Πατεράκη.

Ιδρυτικό μέλος της Σκηνής του Βορρά, 1994 στη Θεσσαλονίκη. Σκηνοθέτης και ηθοποιός στη «Δωδέκατη Νύχτα» (Σαίξπηρ), «Σχέσεις Στοργής» (Τ. Ουίλλιαμς-Ε.Ο’Νηλ), «Η πιο Δυνατή» (Α. Στρίντμπεργκ-Ζ.Κοκτώ), «Οι Δανειστές» (Α.Στρίντμπεργκ),και «Οι Σύντροφοι» (Α.Στρίντμπεργκ), σκηνοθεσία Τάσος Μπλάτζιος-Τάνια Κίτσου.

Hθοποιός στα «Ο μικρός Έγιολφ» (Ερ. Ίψεν), σκηνοθεσία Ηρακλής Δούκας, «Ο Ναύτης» (Φ.Πεσσόα), σκηνοθεσία Τάνια Κίτσου, «Κλεψύδρα νερού», αυτοσχεδιαστικό κείμενο, σκηνοθεσία Τάνια Κίτσου, συμμετοχή στο 10ο Πειραματικό Φεστιβάλ Καϊρου, «Αυτός ο Αη Βασίλης ήταν σκέτη λέρα» (Ζ. Μπαλασκώ), σκηνοθεσία Τ.Μπλάτζιος – Στ.Αμανατίδης.

Έπαιξε «Τα παιδιά ενός κατώτερου θεού», (Τ.Μέρντοφ), σκηνοθεσία Γ.Βούρος.

Συνεργασία με την Ανεξάρτητη Μουσικοθεατρική Ομάδα του Αλέξανδρου Τριανταφύλλου, στις παραστάσεις έργων του Νίκου Εγγονόπουλου, Διονύση Καρατζά, Θρήνοι και ύμνοι (Αγία Γραφή), Κ. Καβάφη και Γ. Βαφόπουλου.

Συνεργάστηκε με το “Θέατρο Αναζήτηση Θεσσαλονίκης “ στα έργα «Αρντέλ» (Ζ. Ανούιγ) και «Τσάι και συμπάθεια» (Ρ. Άντερσον), σκηνοθεσία Αχ.Ψαλτόπουλος.

Επίσης έπαιξε στο «Γρόσια θέλει», (Μ.Χουρμουζη) στο “Θέατρο της Ημέρας”, σε σκηνοθεσία Μ.Φραγκή. Περιοδεία στα Δωδεκανησα, Κόρινθο, Πόρτο Χέλι.

Συνεργάστηκε με το θέατρο ALTERA PARS, στη “Μήδεια” του Ζ. Ανουίγ και ̈”BIRDY” του Γ.Γουόρτον, σκηνοθεσία Π. Νάκου.

Έπαιξε και σκηνοθέτησε σε συνεργασία με την Τάνια Κίτσου τις παραστάσεις “Ο Αρμένης” (Χ. Κοσεγιάν) και “Πεθαίνω σα χώρα” (Δ. Δημητριάδη). Έπαιξε στις ταινίες: «Αντίο Βερολίνο» και «Καμιά συμπάθεια για τον διάβολο», σκηνοθεσία Δ. Αθανίτης και στις τηλεταινίες «Μίλησέ μου για έρωτα» ΕΡΤ2, σκηνοθεσία Δ. Αθανίτη και « ́Ένα πτώμα χορεύει στο σεληνόφως», ΕΡΤ3 σκηνοθεσία Αχ. Ψαλτόπουλος.

Βοηθός σκηνοθεσίας σε παραστάσεις της Ρούλας Πατεράκη, διδασκαλία αυτοσχεδιασμού, υποκριτικής και Ιστορίας Θεάτρου, στην Επιθεώρηση Δραματικής Τέχνης και στο Στούντιο της Σκηνής του Βορρά. Επίσης μετέφρασε θεατρικά έργα και πολλά άρθρα για το θέατρο.

Εργάστηκε σαν καθηγητης Αγγλικών στην Α/θμια κ Β/θμια Εκπαίδευση και συνταξιοδοτηθηκε το 2014 ως Σχολικός Σύμβουλος Αγγλικών Δωδεκανήσου και Κυκλάδων.

 

TANIA KITΣΟΥ

Απόφοιτος της Accademia di Belle Arti di Roma, (1985). Mεταπτυχιακές σπουδές Frije Academie-Χάγη και Groups for Human Encounter- Μάλτα (1987-1997).

Συνεργάστηκε ως σκηνοθέτης και σκηνογράφος με θεατρικά σχήματα στον Ευρωπαϊκό χώρο (“Lo Scrigno di Pandora”,“Lavori in Corso”, “TIEFFEU”, “Teatro Aenigma” κ.ά.).

Το 2001 ίδρυσε την “Ομάδα Πειραματικού Θεάτρου FrACTals”.

Δίδαξε θέατρο στα “Lavori in Corso”, στην Χ.Α.Ν.Θ., στην “Σχεδία στην Πόλη”, στην Ακαδημία Τέχνης ΑΚΜΗ και στο στούντιο “Camera Lucida”.

Kαλλιτεχνική διευθύντρια των “Festival Internazionale delle Figure Animate/ sezione Proteo”-1995, “1η Ευρωπαϊκή Συνάντηση Θιάσων Ατόμων με Ψυχικά Προβλήματα”- Θεσσαλονίκη Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 1997, “Momenti” 2000 και “Μεσαιωνικό και Βυζαντινό Φεστιβάλ Καστοριάς” 2012-2013.

Συνεργάστηκε με σχήματα στην Ελλάδα ως σκηνοθέτης και σκηνογράφος για τα έργα : “Ο Χορός της Σαλώμης” του Ν. Ζαφειρίου,”Οι Δανειστές” και “Οι Σύντροφοι” του Α. ·  Στρίνμπεργκ και “Ο Ναύτης” του Φ. Πεσσόα με την “Σκηνή του Βορρά” , “Ο Αρμένης” της Χαράς Κοσεγιάν με τον Τάσο Μπλάτζιο.

Σκηνοθέτης με το “Θέατρο Αναζήτηση Θεσσαλονίκης” για το “Η Γυναίκα με τα Μαύρα” του Σ. Μάλατρατ , με το “Σπασμένο Ρόδι” για το “Ο Μανδραγόρας”του N.Μακιαβέλλι, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για το “Μαγικό δαχτυλίδι” ( L’ Uccellatrice) του Ν.Τζιομέλλι.

Πήρε μέρος με σκηνοθεσίες της στα φεστιβάλ : -”Momenti”- 1994 “Catarsi” της Β.Μ.Sulpizio, 1995 “Paper’s Life” και 1996 “ Alfa e Omega” της L. Puttigniani με τους “ Scrigno di Pandora”.

-“10o Διεθνές Φεστιβάλ Καϊρου ” – “Κλεψύδρα Νερού”με την Ομάδα “Πανδώρα”- “Σκηνή του Βορρά”

-“Teatri e Contesti” : 2002- “Αντικατοπτρισμοί”, 2003 -“Ενύπνιο”, 2004 -Μνησίμαχος”, 2005 -“Asinus Rex”*,- “40 ΔΗΜΗΤΡΙΑ ” – “Μνησίμαχος- αντίλογος στη βία”*,

– “Athens Art Video festival” – “Τhe Sphinx Game”*,

– Booze 2009 “Σφυρά κατά πόδας- άλλως η Ιοκάστη στην Κρεαταγορά”*,

– “International festival of the Arts”, Buskett -Μαλτα “Ophelia is not coming for

Supper”*

– “Μεσαιωνικό και Βυζαντινό Φεστιβάλ Καστοριάς”- 2012 “Θέατρο Δρόμου” και

‘13 “Μπρανταμάντε και Μαρφίσα- Μαινόμενος Ορλάνδος” του Λ. Αριόστο* ,

-“1ο Μεσογειακό Φεστιβάλ Δήμου Καλλιθέας” -“ Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας” του Ο. Σαίξπηρ* – * με την “Ομάδα Πειραματικού Θεάτρου FrACTals”

– “Edge Festival”, Μιλάνο 2010 – “Η Συνωμοσία των Παιχνιδιών” με την “Θεατρική

Ομάδα Κέντρου Ημέρας ΑΝΑΤΟΛΗ”

– “Ερμηνείες στην Ερμιονίδα”- “ Πεθαίνω σαν Χώρα” του Δ. Δημητριάδη με τον Τάσο Μπλάτζιο.

Ομιλήτρια σε διεθνή συνέδρια για το θέατρο (“Il teatro come Terapia o il Teatro tout

court”- Fabbriano 1995,” Η Τέχνη της Ψυχής και του Δράματος”- Θεσσαλονίκη 1997, “EFFI” – Illereichen,1998-1999, “Teatri delle Diversita’ ”- Urbino/ Cartoceto 2001-2002-2003-2007-2010, Ημέρες έκφρασης και Δημιουργίας 2006: “Το θέατρο στα Σχολεία”, “VI International Congress Theatre in University” – Urbino, “1 o Luoghi Sicuri” – L’ Aquila).

Συμμετείχε σε ευρωπαϊκά προγράμματα για το θέατρο και την εκπαίδευση ( “Momenti”1999–2001, “Act through Art”, “ Cross Actions” 1&2, “ Metalanguages” 2011, “Sm(ile)art”2013, “Tool fair VIII in Delphi”, “Urban Earth” ).

Δημοσιεύσεις και άρθρα της για το θέατρο υπάρχουν στα ιταλικά και ελληνικά.

 

ΜΑΡΙΑ ΚΑΣΤΑΝΗ

 Γεννήθηκε στην Ελευσίνα.

Απόφοιτος του Ιστορικού Τμήματος του Κρατικού Πανεπιστημίου της Μόσχας “Μ.Β.Λομονόσωφ” (1991). Απόφοιτος της Ανωτέρας Σχολής Δραματικής Τέχνης του θεάτρου “ΕΜΠΡΟΣ”. Ηθοποιός στις παραστάσεις :

– “Ιφιγένεια εν Ταύροις”,του Ευριπίδη (σκην.Άννας Κοκκίνου),(1996)

-.”Δούλες”,του Ζαν Ζενέ (σκην.Πέτρου Σεβαστίκογλου),

– “Ακυρωμένη Μελωδία”,του Μασάκι Ιουάνα,

– “Crossing”,της Reza De Wet (σκην..Βασίλης Αναστασίου),

– “Ομηρικός Ύμνος στη Δήμητρα” (σκην.Μίρκας Γεμεντζάκη) ,

– “Θαλασσινοί Έρωτες”, κείμενα Παπαδιαμάντη (σκην.Μίρκας Γεμεντζάκη) ,

– “La commune grecque” (σκην.Σάκη Παπακωνσταντίνου),

– “Μήδεια”,του Ζ.Ανούιγ (σκην.Πέτρου Νάκου),

– “Ίων” του Πλάτωνα (Νάνας Παπαδάκη).

 

ΒΟΥΛΑ ΠΕΛΕΚΑΝΟΥ

Βούλα Πελεκάνου

Απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Πέλλου Κατσέλη και του Εθνικού Ωδείου

(κλασσικό και μοντέρνο τραγούδι).

Συνεργαστηκε με το ΘΟΚ και το Ημικρατικό Κύπρου σε έργα κλασσικά και σύγχρονα  Ηθοποιός στα : “Ένας Όμηρος”-Μπ.Μπήαν (σκην. Ν.Σιαφκάλη), “Καπετάν Μιχάλης”- Ν.Καζαντζάκη (σκην. Β.Καυκαρίδη), “Η αυλή των Θαυμάτων”- Ι. Καμπανέλλη ( σκην. Βλ.Καυκαρίδη), “Ο Γλάρος”- Αν. Τσέχωφ(σκην. Ν.Χατζίσκου), “Λεωφορείο ο Πόθος” -Τ. Ουίλιαμς ( σκην. Ν.Χατζίσκου), “Βρυκόλακες” – Ερ. Ίψεν ( σκην.Ν.Σιαφκάλη) και σε πολλά άλλα, σε σκηνοθεσία Βλ. Καυκαριδη, Εύης Γαβριηλιδη και Σωκράτη Καραντινού.

Εμφανίσεις σαν τραγουδίστρια στις οπερέττες : “Χριστίνα” και “Βαφτιστικός”- Θ. Σακκελαρίδη (σκην. Ά.Νάταρ). Επίσης σε πολλές μπουάτ,μουσικές σκηνές,

Γεννήθηκε στην Ελευσίνα.

Απόφοιτος του Ιστορικού Τμήματος του Κρατικού Πανεπιστημίου της Μόσχας “Μ.Β.Λομονόσωφ” (1991).Απόφοιτος της Ανωτέρας Σχολής Δραματικής Τέχνης του θεάτρου “ΕΜΠΡΟΣ”

Ηθοποιός στις παραστάσεις :

– “Ιφιγένεια εν Ταύροις”,του Ευριπίδη (σκην.Άννας Κοκκίνου),(1996)

-.”Δούλες”,του Ζαν Ζενέ (σκην.Πέτρου Σεβαστίκογλου),

– “Ακυρωμένη Μελωδία”,του Μασάκι Ιουάνα,

– “Crossing”,της Reza De Wet (σκην..Βασίλης Αναστασίου),

– “Ομηρικός Ύμνος στη Δήμητρα” (σκην.Μίρκας Γεμεντζάκη) ,

– “Θαλασσινοί Έρωτες”, κείμενα Παπαδιαμάντη (σκην.Μίρκας Γεμεντζάκη) ,

– “La commune grecque” (σκην.Σάκη Παπακωνσταντίνου),

– “Μήδεια”,του Ζ.Ανούιγ (σκην.Πέτρου Νάκου),

– “Ίων” του Πλάτωνα ( σκην.Νάνας Παπαδάκη).

 

ΛΑΖΑΡΟΣ ΜΗΛΙΟΣ

Σπούδασε Σχέδιο Μόδας- Ενδυματολογία στη Θεσσαλονίκη. Ολοκλήρωσε τις

μεταπτυχιακές σπουδές του με άριστα (υψηλή ραπτική, βιομηχανικός σχεδιασμός .

 

 

 ΧΑΡΑ ΚΟΣΕΓΙΑΝ

Χαρά Κοσεγιάν

Η Χαρά Κοσεγιάν γεννήθηκε στο Ναύπλιο και ζει στη Ρόδο. Σπούδασε Κλασική Φιλολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών κατά τα έτη 1982-1986 και το 2002 ανακηρύχτηκε διδάκτωρ του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του ίδιου Πανεπιστημίου. Το θέμα της διδακτορικής της διατριβής ήταν το «Αναμορφωμένο πρόγραμμα διδασκαλίας της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στο Γυμνάσιο». Εξειδικεύτηκε στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στη διδακτική της γλώσσας σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες, Επιπλέον, είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στα «Μοντέλα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης των εκπαιδευτικών Μονάδων» στην κατεύθυνση «Διαχείριση και αξιολόγηση εκπαιδευτικών μονάδων. Τίτλος Διπλωματικής εργασίας: «Ο ρόλος της διεύθυνσης των σχολικών μονάδων στην ομαλή μετάβαση των μαθητών από την Πρωτοβάθμια στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Έρευνα σε σχολεία του ν. Δωδεκανήσου »

 

Σήμερα είναι σχολική σύμβουλος Φιλολόγων του νομού Δωδεκανήσου και εργάζεται ως εμπειρογνώμων για τη ανάπτυξη των νέων Προγραμμάτων Σπουδών, στο Πλαίσιο της πράξης Νέο πρόγραμμα σπουδών, στο επιστημονικό πεδίο: Ελληνική Γλώσσα- Γλωσσικός γραμματισμός Στον επιστημονικό χώρο έχει δημοσιεύσει σε επιστημονικά περιοδικά σειρά άρθρων που αφορούν τη Διδακτική Μεθοδολογία και την Ελληνική γλώσσα και Γραμματεία. Επιστημονικά βιβλία: Λουκιανού Αληθής Ιστορία Α΄ : Εισαγωγή- Μετάφραση- Σχόλια Χαράς Κοσεγιάν , με σκίτσα των μαθητών του Γυμνασίου Ιαλυσού και υπέρτιτλους στα Αρχαία Ελληνικά εκδ. Μεταίχμιο, Αθήνα 2008. Χαρά Κοσεγιάν, Αρχαία επιβιώματα στα Νεοελληνικά δημοτικά τραγούδια- Συμβολή στην έρευνα μέσα από το παράδειγμα –κυρίως- των παραδοσιακών τραγουδιών της Καρπάθου, Παπαζήση, Αθήνα 2010. Eυαγγελία Μουλά- Χαρά Κοσεγιάν, Η αξιοποίηση των κόμικς στην εκπαίδευση, Κριτική, Αθήνα 2010. Στη λογοτεχνία εμφανίστηκε το 1998 με το έργο Πευκοβελόνες. Έκτοτε έχουν κυκλοφορήσει τα μυθιστορήματά της: Έχει κι άλλες όψεις το φεγγάρι, εκδ. Νέα Σύνορα. Α. Α. Λιβάνη, 1999 Γλυκό με θλιμμένα καρύδια, εκδ. Κοχλίας, 2002. Ανατέλλει και στη Ντέια, εκδ. Κοχλίας, 2003 Παράλληλα έχει δημοσιεύσει έρευνες που αφορούν τη Λογοτεχνία και διηγήματα σε περιοδικά, όπως το Δίφωνο, το περιοδ. 5/7, τα Ροδιακά Γράμματα, ενώ κείμενά της έχουν ανθολογηθεί στο βιβλίο του Παναγιώτη Νούτσου, Κως, Μια πόλη στη Λογοτεχνία (Μεταίχμιο)

 

ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΕΡΓΟ

 Μυθιστορήματα- Διηγήματα

  • Η λοχεία της απουσίας, Οδός Πανός, 2013
  • Ανατέλλει και στη Ντέια, Κοχλίας- Σαββάλας, Αθήνα 2003
  • Γλυκό με θλιμμένα καρύδια, Κοχλίας- Σαββάλας, Αθήνα 2002
  • Έχει κι άλλες όψεις το φεγγάρι,  Νέα Σύνορα, Α.Α. Λιβάνης, Αθήνα 1999
  • Πευκοβελόνες, Τέχνη,  Ρόδος, 1998
  • Ναιρί

Διηγήματα σε περιοδικά

  • «Καρπάθικη τσαμπούνα», περιοδ. Δίφωνο, Νοέμβριος 2004
  • «Ταξίδια στο χώρο και στο χρόνο, Τρίπτυχο, «Οδηγώντας, Ανηφορίζοντας, Στους δρόμους της πόλης …», 5/7 περιοδικό Λόγου και Τέχνης, τ. 5, Απρίλιος 2006, Ρόδος.
  • «Πορεία στην Έρημο», Ροδιακά Γράμματα, τ. 6, λογοτεχνικό περιοδικό της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών Δωδεκανήσου, Ρόδος 2006

Ποίηση

Ιntelligentsia, Ο κύκλος των ποιητών, Αθήνα, Εντυποις, 2015

 

                                                                            Δ.ΠΑΠΑΔΡΙΑΝΟΣ

ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ

error: Περιεχόμενο που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα.