spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Γιάννης Γκιόλας: Σημαντικό ήταν το έργο του ΕΟΤ το 2016

Με δήλωση του ο βουλευτής Αργολίδας του ΣΥΡΙΖΑ ΓιάννηςΓκιόλας χαρακτηρίζει ως σημαντικό  το έργο που επιτέλεσε ο ΕΟΤ  τη χρονιά που έφυγε  με ορατά  αποτελέσματα   στο  σύνολο της τουριστικής οικονομίας  , αλλά και σε  επίπεδο  Αργολίδας –Πελοποννήσου.

 

To Υπουργείο Τουρισμού και η Υπουργός κα Έλενα Κουντουρά σχεδίασε το 2015, την Εθνική Τουριστική Πολιτική σε βάθος 4ετίας, η οποία ήδη αποφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα. Το 2015 ήταν ιστορική χρονιά ρεκόρ σε έσοδα και αφίξεις. Το 2016 συνεχίστηκε η αναπτυξιακή πορεία με  27,5 εκατ. αφίξεις ( έναντι 26,1 εκατ. το 2016). To 2017 έχει ήδη ξεκινήσει με διψήφιο ποσοστό αεροπορικών προκρατήσεων( +19%) στα περιφερειακά αεροδρόμια, προδιαγράφοντας  μία νέα επιτυχημένη χρονιά.

 

Ο ΕΟΤ, που υλοποιεί την στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού για την  προβολή της χώρας στο εξωτερικό, προχώρησε σε πλήθος δυναμικών δράσεων προώθησης  του Ελληνικού Τουρισμού  με απτά αποτελέσματα και σημαντικές διακρίσεις.

 

Αναλυτικά ο ΕΟΤ, το 2016:

Στον τομέα Στρατηγικής Επικοινωνίας:

 

Α) Διοργάνωσε 252  ταξίδια εξοικείωσης – για πρώτη φορά, λόγω ειδικών συνθηκών, και μέσα στη θερινή περίοδο – για καταξιωμένους στο τουριστικό ρεπορτάζ ξένους δημοσιογράφους και bloggers (συμμετείχαν 344 δημοσιογράφοι,  52 bloggers και 140 μέλη τηλεοπτικών συνεργείων)  αλλά και μεγάλους T.O.s ( συμμετείχαν  382 τουριστικοί πράκτορες και opinionleaders) ανά χώρα, για την προβολή -κυρίως των λιγότερων γνωστών στο εξωτερικό – Ελληνικών  προορισμών και τον σχεδιασμό τουριστικών πακέτων για τους πελάτες τους καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Ειδικότερα ο ΕΟΤ υποστήριξε ή / και διευκόλυνε συνολικά 23 τηλεοπτικές παραγωγές από Αμερική, Ρωσία, Κίνα, Γερμανία, Βρετανία Σουηδία, Νορβηγία Ολλανδία, Τουρκία, Ισραήλ και Ιταλία, μεταξύ των οποίων η παραγωγή ντοκιμαντέρ με θέμα  τον Μινωικό Πολιτισμό από το TravelChannel Η.Π.Α.

 

Β) Από αυτά – 41 ταξίδια αφορούσαν στα νησιά που δέχθηκαν μεταναστευτικές ροές όπως  Λέσβος, Χίος, Σάμος, Λέρος, Κως. Ειδικότερα για τη στήριξη  των  νησιών του  Αιγαίου που δέχθηκαν τις μεγαλύτερες πιέσεις υλοποιήθηκαν :

 

1) Έξι τηλεοπτικές παραγωγές από μεγάλα ξένα τηλεοπτικά δίκτυα όπως  Ρωσικό Ομοσπονδιακό Channel 1 TV, το Τουρκικό WorldTravelChannel και το Ισραηλινό κρατικό κανάλι Channel 1.

 

2) Διαδικτυακή Προβολή μέσω Google,Facebook ,Yahoo, Savoteur.

 

3)Προβολή κατά προτεραιότητα  σε επιλεγμένα inflight περιοδικά (AirChina,  ChinaEasternAirlines, LOT).

 

4) Συμμετοχή, άνευ κόστους, στα περίπτερα του ΕΟΤ στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις.

 

δ) Προβολή μέσω www.visitgreece.gr και  socialmedia  του ΕΟΤ οπτικοακουστικού υλικού: Π.χVideo για Χίο και Λέσβο, στο Youtube (Google) και  Yahoo.

 

Γ)  Σχεδίασε  σειρά ενεργειών και  εκδηλώσεων για το Αφιερωματικό  έτος Ελλάδα- Ρωσία & Ρωσία- Ελλάδα  2016,με στόχο την  ανάδειξη της χώρας μας  ως τον  πλέον  ασφαλή και ελκυστικό τουριστικό προορισμό για τους Ρώσους τουρίστες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα  την αύξηση των αεροπορικών αφίξεων από τη Ρωσία  κατά 25,6% (778.598 ) στο 11μηνο 2016.

 

Δ) Διοργάνωσε ή συμμετείχε, μέσω των  Γραφείων  Εξωτερικού  σε  155 εκδηλώσεις Δημοσίων Σχέσεων  και Μάρκετινγκ (Workshops-Σεμινάρια-Roadshow κ.α.)

 

Το συνολικό κόστος των παραπάνω ενεργειών ανήλθε σε 1.945.000 € (έναντι προϋπολογισμού 2,5 εκατ.€ ) με σχεδόν τριπλάσιο όφελος σε δημοσιότητα (mediavalue).

 

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι τα ταξίδια εξοικείωσης  που πραγματοποίησαν τα  Γραφεία ΕΟΤ ΜΕΓΑΛΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ, ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ και ΑΥΣΤΡΙΑΣ με συνολικό προϋπολογισμό Δημοσίων Σχέσεων 805.000 € αντιστοιχούν σε δημοσιεύματα συνολικής αξίας περίπου 2.300.000 €

Στον τομέα της Διαφημιστικής Προβολής :

 

Α) Δρομολόγησε  διαφημιστικό πρόγραμμα  ύψους δαπάνης € 13.650.000, το οποίο  περιλαμβάνει δράσεις προβολής της χώρας  σε στοχευμένες αγορές. Το πρόγραμμα υλοποιείται από τα 15 γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό (ύψους δαπάνης € 6.100.000) και  από την   Κεντρική  Υπηρεσία  ΕΟΤ (€ 7.550.000) και περιλαμβάνει:

 

 

  • Το Digital (online) πρόγραμμα συνεργασιών μετις πλέονδημοφιλήςψηφιακές πλατφόρμες: Google, Instagram, Trip  Advisor, Adara (“Travel intelligence” πλατφόρμα), Facebook, Τaboola, Savoteur (απευθύνεται άτομα υψηλούκοινωνικού – μορφωτικού επιπέδου και  Key Opinion Leaders ) Expedia, Burda.Ru, Sizmek (παρακολουθείτην  αποτελεσματικότητα διαδικτυακής καμπάνιας σε real time), αλλά και τις: Yandex (μηχανή αναζήτησηςστηΡωσία) και Baidu (μηχανή αναζήτησηςστηνΚίνα).

 

Τα αποτελέσματα σύμφωνα με τις μετρήσεις της SIZMEK ήταν ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά. Τα διαφημιστικά μηνύματα του ΕΟΤ σε Μεγάλη Βρετανία, Η.Π.Α., Καναδά, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Ρωσία, Χώρες Μέσης Ανατολής κ.α  ξεπέρασαν τις 600.000.000 εμφανίσεις  (impressions), και έφθασαν σε 97 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες.

 

  • Κοινά διαφημιστικά προγράμματα με τους σημαντικότερους Τ.Ο.s (π.χ. Tui, ThomasCook),
  • Προβολή σε Inflight περιοδικά μεγάλων αεροπορικών εταιρειών, όπως: UnitedAirlines, DeltaAirlines,  Aeroflot,Lufthansa, SwissAirlines, EasyJet.
  • Διαφημιστικές ενέργειες σε επιλεγμένα offline και ομογενειακά μέσα, με βασική την καμπάνια στο TravelChannel που περιελάμβανε την παραγωγή 5 θεματικών διαφημιστικών spots διάρκειας 60’’ και την προβολή τους για 3 μήνες μέσω του δικτύου του TravelChannel σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.
  • Διαδικτυακή καμπάνια “Nowisthetime”  για την προσέλκυση τουριστών της «τελευταίας στιγμής» με αποτέλεσμα φέτος να έχουμε  τον καλύτερο Σεπτέμβριο και Οκτώβριο σε αφίξεις. Η δράση περιελάμβανε  την ανάπτυξη του site:  http://www.nowisthetime.gr/ και τη δημιουργία του Hashtag:  #NowIsTheTime, που  προωθήθηκε μέσω των καναλιών του ΕΟΤ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και των διαφημιστικών δράσεων  του ΕΟΤ σε Facebook, Αdara και Taboola στις βασικές  αγορές: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Σκανδιναβικές αγορές, Ολλανδία, Πολωνία, Η.Π.Α και Καναδά.
  • Διαφημιστική καμπάνια με την Ryanair από τέλος Σεπτεμβρίου μέχρι μέσα Νοεμβρίου σε Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία και Πολωνία, για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Κατά τη διάρκεια της  προέκυψε άνοδος στις κρατήσεις της Ryanair :

 

– Από τη Μεγάλη Βρετανία : +19%

 

– Από τη Γερμανία: +16%

 

– Από την Πολωνία: +7%

 

  • Εκδόσεις οδηγών, παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού και προωθητικού υλικού εκθέσεων και εκδηλώσεων.
  • Συστηματική εκπόνηση μελετών -ερευνών αγοράς.

 

 

Β) Συμμετείχε σε  34 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις συνολικού  προϋπολογισμού 5.790.960 €, μεταξύ των οποίων για πρώτη φορά φέτος  και εκθέσεων  θεματικού τουρισμού  (Yachting, καταδύσεις κ.α.) και  ειδικού κοινού ( μαθητές- φοιτητές, ηλικίες 50+ κ.α.).

 

Γ) Παρείχε  τεχνογνωσία στις  Περιφέρειες & τους  Δήμους της χώρας για την επιλογή των δράσεων και των κατάλληλων εργαλείων προβολής, στο πλαίσιο της Ενιαίας Στρατηγικής Προώθησης και Προβολής του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Επίσης προχώρησε σε περισσότερες από 600  εγκρίσεις σε επιμέρους δράσεις  Τουριστικής Προβολής Περιφερειών & Δήμων της Ελλάδας.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Διαβάστε ακόμη

O Αντώνης Λιόλιος είναι υποψήφιος με την “Πρωτοβουλία” του Γιάννη Μαλτέζου

O Αντώνης Λιόλιος είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Άργους-Μυκηνών με την παράταξη "Πρωτοβουλία" του υποψηφίου δημάρχου Γιάννη Μαλτέζου. Ο Αντώνιος Λιόλιος του Αθανασίου και της Φωτεινής το γένος...

“Πρωτοβουλία”-Γιάννης Μαλτέζος: Ο Δήμος έχει αφήσει σχολεία χωρίς ρεύμα…

Ανακοίνωση της δημοτικής παράταξης Άργους-Μυκηνών «Πρωτοβουλία» με υποψήφιο δήμαρχο τον Γιάννη Μαλτέζο Μετά το δελτίο τύπου που εκδώσαμε μετά τη συνάντηση μας με αντιπροσωπεία του...

Τραγικό: Χωρίς ρεύμα επί μέρες σε σχολικό συγκρότημα του Άργους

Απίστευτο κι όμως αληθινό: Το 2023, πέντε σχολικές μονάδες (στις οποίες κάνουν μάθημα εκατοντάδες μαθητές) του Δήμου Άργους-Μυκηνών  (στις οποίες κάνουν μάθημα εκατοντάδες μαθητές)...

O Αντώνης Λιόλιος είναι υποψήφιος με την “Πρωτοβουλία” του Γιάννη Μαλτέζου

O Αντώνης Λιόλιος είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Άργους-Μυκηνών με την παράταξη "Πρωτοβουλία" του υποψηφίου δημάρχου Γιάννη Μαλτέζου. Ο Αντώνιος Λιόλιος του Αθανασίου και της Φωτεινής το γένος...

“Πρωτοβουλία”-Γιάννης Μαλτέζος: Ο Δήμος έχει αφήσει σχολεία χωρίς ρεύμα…

Ανακοίνωση της δημοτικής παράταξης Άργους-Μυκηνών «Πρωτοβουλία» με υποψήφιο δήμαρχο τον Γιάννη Μαλτέζο Μετά το δελτίο τύπου που εκδώσαμε μετά τη συνάντηση μας με αντιπροσωπεία του...

Τραγικό: Χωρίς ρεύμα επί μέρες σε σχολικό συγκρότημα του Άργους

Απίστευτο κι όμως αληθινό: Το 2023, πέντε σχολικές μονάδες (στις οποίες κάνουν μάθημα εκατοντάδες μαθητές) του Δήμου Άργους-Μυκηνών  (στις οποίες κάνουν μάθημα εκατοντάδες μαθητές)...

Δ. Ορφανός: Ο κατήφορος και το θράσος του απερχόμενου δημάρχου Ναυπλιέων δεν έχουν τελειωμό

Δήλωση του Δημήτρη Ορφανού, υποψηφίου δημάρχου Ναυπλιέων, επικεφαλής της παράταξης «Όραμα Δημιουργίας» «Με λύπη μας διαπιστώνουμε ότι ο κατήφορος και το θράσος του απερχόμενου Δημάρχου...

Δ. Ορφανός: Ο κατήφορος και το θράσος του απερχόμενου δημάρχου Ναυπλιέων δεν έχουν τελειωμό

Δήλωση του Δημήτρη Ορφανού, υποψηφίου δημάρχου Ναυπλιέων, επικεφαλής της παράταξης «Όραμα Δημιουργίας» «Με λύπη μας διαπιστώνουμε ότι ο κατήφορος και το θράσος του απερχόμενου Δημάρχου...

“Συμφωνία Δημιουργίας”: Kι άλλη πρόσληψη στη ΔΕΥΑΑΡ-Μ υποψηφίου με την παράταξη Καμπόσου

Η δημοτική παράταξη Άργους-Μυκηνών «Συμφωνία Δημιουργίας» (με υποψήφιο δήμαρχο τον Παναγιώτη Παπαϊωάννου) για τρίτη συνεχόμενη ημέρα κάνει νέα αποκάλυψη για ανάθεση σε υποψήφιο δημοτικό...

Γιατί έκοψαν περίπου 20 πεύκα στον αρχαιολογικό χώρο της Τίρυνθας;

Περίπου 20 μεγάλα πεύκα έκοψαν πρόσφατα από τον αρχαιολογικό χώρο της Τίρυνθας. Χαρακτηριστικό είναι το βίντεο που έχει αναρτήσει στο facebook η κα Ρίτα Ζηκίδου: Μερικά...

Πρόσφατα θέματα

Πρόσφατα θέματα

Ενοικιάζεται στο Παράλιο Άστρος διαμέρισμα 65 τμ, επιπλωμένο

Ενοικιάζεται στο Παράλιο Άστρος διαμέρισμα 65 τμ, 3ου ορόφου,...

O Αντώνης Λιόλιος είναι υποψήφιος με την “Πρωτοβουλία” του Γιάννη Μαλτέζου

O Αντώνης Λιόλιος είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Άργους-Μυκηνών με...

“Πρωτοβουλία”-Γιάννης Μαλτέζος: Ο Δήμος έχει αφήσει σχολεία χωρίς ρεύμα…

Ανακοίνωση της δημοτικής παράταξης Άργους-Μυκηνών «Πρωτοβουλία» με υποψήφιο δήμαρχο...

Τραγικό: Χωρίς ρεύμα επί μέρες σε σχολικό συγκρότημα του Άργους

Απίστευτο κι όμως αληθινό: Το 2023, πέντε σχολικές μονάδες...

Δ. Ορφανός: Ο κατήφορος και το θράσος του απερχόμενου δημάρχου Ναυπλιέων δεν έχουν τελειωμό

Δήλωση του Δημήτρη Ορφανού, υποψηφίου δημάρχου Ναυπλιέων, επικεφαλής της...

Επαναπροσδιορίζοντας το μέλλον της γεωργίας και της κτηνοτροφίας με τη «Ναυπλία Ενωμένη»

Άρθρο του Δημήτρη Αγγέλαινα, υποψήφιου δημοτικού συμβούλου με την παράταξη «ΝΑΥΠΛΙΑ...