Στα τραπέζια της καφετέριας «Αψέντι» στον πεζόδρομο του Άργους, έχουν τοποθετηθεί δίγλωσσα διαφημιστικά έντυπα (στα ελληνικά και τα αγγλικά) για το χυμό πορτοκαλιού της Αργολίδας. Οι υπεύθυνοι του καταστήματος έκαναν αυτή την κίνηση θέλοντας να προβληθεί και να προωθηθεί το βασικό προϊόν της περιοχής.
Πριν από μερικές εβδομάδες, ο αρχιτέκτονας Βασίλης Νίκας, είχε προτείνει να τοποθετηθούν στα καταστήματα εστίασης της Αργολίδας, με πρωτοβουλία της τοπικής αυτοδιοίκησης διαφημιστικά έντυπα που θα παροτρύνουν ντόπιους και ξένους επισκέπτες να πιουν χυμό πορτοκαλιού.
Κάτι ανάλογο είχε συμβεί το 2007, με πρωτοβουλία της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αργολίδας, την περίοδο που ο ίδιος ήταν αντινομάρχης. Ωστόσο, δεν υπήρξε συνέχεια στο εγχείρημα. Ελπίζουμε οι υπεύθυνοι να το ξανασκεφτούν…