Η Περιφέρεια Πελοποννήσου, μέσω της Αναπτυξιακής Ανώνυμης Εταιρείας ΟΤΑ «Πελοπόννησος Α.Ε.», συμμετείχε για μία ακόμη χρονιά στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «World Travel Market (WTM) 2016», η οποία άνοιξε τις πύλες της στις 7 Νοεμβρίου.
Η Έκθεση θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες στο χώρο του τουρισμού και συγκεντρώνει κάθε χρόνο τα βλέμματα και το ενδιαφέρον του συνόλου της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Διεξήχθη στο υπερσύγχρονο εκθεσιακό κέντρο ExCel του Λονδίνου, η διάρκειά της ήταν τρεις ημέρες και συμμετείχαν περισσότεροι από 50.000 tour operators και επαγγελματίες του χώρου.
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου φιλοξενήθηκε σε δικό της χώρο εντός του περιπτέρου του ΕΟΤ, όπου συμμετείχαν 68 Έλληνες συνεκθέτες, Περιφέρειες, προορισμοί, τουριστικοί φορείς και επιχειρήσεις. Η παρουσία της Ελλάδας και της Περιφέρειας Πελοποννήσου ειδικότερα, ήταν δυναμική και πλαισιώθηκε από σειρά εκδηλώσεων και συναντήσεων με σημαντικούς φορείς και εκπροσώπους του τουρισμού από την παγκόσμια αγορά.
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου εκπροσωπήθηκε από την κα Αντωνία Μπούζα, Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλο Τουρισμού Μεσσηνίας και τον κ. Αναστάσιο Τζανή, Περιφερειακό Σύμβουλο Αργολίδας, ενώ παρευρέθηκε και ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας, Ανταγωνιστικότητας και Καινοτομίας κ. Περικλής Μαντάς. Η συμμετοχή επίσης πλαισιώθηκε από τους εκπροσώπους του Δήμου Σπάρτης κ. Χρήστο Μητράκο, Προϊστάμενο του Τμήματος Τουρισμού και τον κ. Γεώργιο Κονίδη, Δημοτικό Σύμβουλο, συλλόγους ξενοδόχων και επιχειρηματίες.
Τη δεύτερη ημέρα της έκθεσης σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, πραγματοποιήθηκε στο περίπτερο εκδήλωση καλωσορίσματος σε γκρουπ τουριστικών πρακτόρων, οι οποίοι είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν αναλυτικά για τον προορισμό, καθώς επίσης και να γευτούν τοπικά εδέσματα, συμμετέχοντας σε κουίζ ερωτήσεων σε σχέση με χαρακτηριστικά προϊόντα της περιοχής.
Στο περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου πραγματοποιήθηκαν σημαντικά προκαθορισμένα ραντεβού μεταξύ των επαγγελματιών της περιοχής με tour operators και τουριστικών φορέων από όλο τον κόσμο, στους οποίους δόθηκε η ευκαιρία να προβάλλουν την επιχείρησή τους, να διαφημιστούν, να δικτυωθούν, προσβλέποντας σε σημαντικές εμπορικές συμφωνίες για το μέλλον.